chapter 11

108 1 2
                                    

Ik loop uit de jongens hun  dorm samen met jungkook naar de auto . Ik zeg doei en draai me om terwijl ik verder loop . Ik loop richting de bestuurders kant en dan  hoor ik jungkook roepen .

Jungkook : Y/N NAAST JE

Y/N wat ?

Je kijkt naast je en je ziet 2 jongens met een mondkapje op 1 met een muts en 1 met een pet . 1 van de jongens tilt je op en zet je in een auto ze stappen zelf ook in en doen de deuren op slot .

Jungkook : jimin , jhope kom helpen .

De jongens rennen naar de auto en  proberen 1 van de ramen in te slaan . Ze slaan het raam van de bestuurder in . Jungkook geeft de bestuurder een klap in zijn gezicht maar dan rijd hij weg .

De jongens doen hun mond kapjes af en dan zie je . Taeyang en seungri van bigbang . Je kijkt met grote ogen naar de jongens .

Timeskip 30 min later ...

Je kijkt seungri via de spiegel aan hij krijgt een smirk op zijn gezicht . Dan stopt de auto en taeyang  houd de deur voor je open dan pakt hij je bij je arm vast . Het doet pijn . Je probeert je los te schudden maar dan pakt hij je nog steviger vast . Je besluit maar gwn mee te lopen.
Even later zit je in een kamer met alle jongens van bigbang . Je zit tegenover  taeyang  en naast hem zitten de andere .

Y/N Waarom?

TY : we houden je bij got7 weg want ze zijn onze grootste concurrent/ vijand en sinds jij d'r bent worden zij steeds populairder en wij worden  vergeten . En als jij niet bij hun zit dan worden wij weer wat populairder . .

Y/N wat!!  Je kijkt GD in zijn ogen aan en hij in die van jouw hij kijkt down en dan kijkt hij weer naar beneden om oogcontact te vermijden .

10 min later wordt je naar hun dans studio gebracht .

Taeyang : leef je uit

Hij doet de deur opslot en je hoort ze weg lopen

Y/N pov

Wtf gebeurt er allemaal . Ik ben gestrest miss moet ik maar even dansen. Je sluit de computer die er staat aan op de speakers . Je gaat dansen op exo growl .    10 minuten later komt GD binnen en als hij binnen is doet hij de deur op slot . Hij loopt rustig naar je toe maar jij stapt steeds verder naar achter tot je tegen de muur aan word geduwd. Hij staat zo dichtbij dat je zijn adem kan voelen . Dan pakt hij je hand en zegt kom ik ga je hier uit halen . Je kijkt hem confused aan .

GD : ik ga je naar got7 brengen ik wil hier ook weg en dan laat ik je hier niet achter . Maar we moeten voorzichtig zijn dat TOP ons niet spot . Dus laat de muziek aan staan en dan gaan we de gang op .als we op de gang zijn moeten we eerst rustig en stil naar het trappenhuis lopen .jij moet gebukt blijven want ik ben de enigste die dan over de gang loopt . Als we bij het trappenhuis zijn dan gaan we rennen als we beneden zijn dan moeten we uitkijken voor de camera die er hangt . Als we daar langs zijn dan kunnen we naar de auto rennen . Begrijp  je dat

Je knikt en jullie ondernemen actief jullie lopen over de gang en komen bij het trappen huis  jullie merken dat het heel stil is eigenlijk te stil . Jullie komen beneden en dan gang jullie onder de 1ste camera door en dan rennen  jullie richting de deur totdat GD zegt .

GD : KUT ER HANGT EEN EXTRA CAMERA NU MOETEN WE WEL RENNEN KOM ... SNELLER  .

jullie rennen zo hard als jullie kunnen je komt bij de auto aan en jullie stappen allebij in . Dan zeg je .

Y/N we moeten eerst naar de bts dorm die kunnen ons verder helpen .

GD knikt samen rijden jullie naar hun dorm .... En dan zie je de jongens op de straat staan ........ En ze kijken nogal verdrietig...

Zo mensen ik ben na een lange tijd weer terug 🎵🀄 XXXXXXX me @GucciiQueen

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 11, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Famous Lovers (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu