Je bent komt aan bij school en loopt naar binnen. Het eerste dat je ziet zijn twee meiden. De twee meiden komen naar je toe en beginnen tegen je te praten.
Daesun : anyeong , ik ben Daesun en dit is Seoyung.
Seoyung : anyeong , wie ben jij ,ben je nieuw ?
Y/N ik ben Y/N en ja ik ben nieuw
Daesun : nou het is leuk je te ontmoeten . En waar moet jij zo heen ?
Y/N ik moet naar ...... 2.07
Daesun : hey dan zit je bij mij in de klas. En geloof me er zitten 4 hele knappe jongens in onze klas en 3 andere bij Seoyung.
Y/N oh hoe heten ze allemaal eigenlijk dan?
Seoyung : oké in mijn klas zitten jinyoung , hij heeft zwart haar . Jb , ook met zwart haar
en youngjae met bruin haar.Daesun : oké en in onze klas zitten , Yugyeom hij heeft geel haar , BamBam hij heeft silver / paars haar , Mark hij heeft rood haar en ofcourse Jackson hij heeft wit haar.
Y/N UHMMM okkeee.... ik hoop dat ik het onthoud.
Daesun : komt goed !
De bel gaat en je loopt met daesun naar je lokaal en daar zijn ze dan de jongens waar daesun het over had.
Mnr v . Dijk : aha jij zal wel Y/n zijn , welkom op deze school !
Y/n Dank u wel zeg je zachtjes .
Yugyeom: Meneer wie is dat ?
Mnr v. Dijk : dit is Y/n dit is jullie nieuwe klas genoot.
Alle 4 de jongens die blijven je maar een beetje aanstaren waardoor je rood wordt. BamBam en Yugyeom glimlachen alle 2 naar je en jij lacht terug .
Daesun : Meneer mag Y/n naast mij zitten ?
Mnr v . Dijk : ja tuurlijk mag dat als je haar een beetje vooruit helpt dan zou dat super zijn .
Daesun lijd je naar de tafel voor de 4 jongens waardoor de jongens naar je figuur kijken.
BamBam : anyeong, ik ben BAMBAM, je ziet er erg mooi uit , en mooie gucci trui .
Y/N THXX BamBam , jij mooie versace schoenen.
BamBam : THXX
Timeskip naar einde van de schooldag , uit
Je loopt naar buiten pakt de sleutels van je scooter uit je zak en je ziet vanuit je ooghoek BamBam aanlopen je kijkt op .
BamBam ; hey Ik wou even wat vragen maar .... mag ik je nummer .
Y/N *blozend * ja tuurlijk ..
Je geeft je nummer aan BamBam en start je scooter en rijdt weg. Je kijkt nog even achterom en ziet BamBam je een knipoog geven . Je rijdt blij terug naar huis.
Oké dit was alweer hoofdstuk twee thx voor lezen byeeeeee xoxo ~ Morgan 💋
JE LEEST
Famous Lovers (Dutch)
Fanfictionhet gaat over een meisje die een grote droom heeft om een beroemde kpop artiest te worden maar op een dag wordt haar dans/rap carrière ontdekt door 7 knappe en aardige jongens. xoxo