Capitolul 1

221 11 8
                                    

Au trecut deja mai multe luni de cand Jake a decis ca nu sunt destul de buna pentru el. Poate ca el a trecut deja peste tot, uitandu-ma, dar eu inca eram in pat, slabita si in dureri. Paream ca eram pe moarte si chiar asa eram. Sufletul meu deja a suferit prea multe dureri ca sa mai reziste. El m-a respins deci el nu simtea nimic, eu simteam totul. Am simtit cand a marcat o alta fata, cand s-a culcat cu o acea fata, cand a lasat-o insarcinata pe acea fata, cand i-a zis ca o iubeste. Am simtit absolut tot si jur, nu cred ca am sa mai apuc in o luna. Nu puteam continua sa traiesc pentru tot restul vietii mele, stiind ca cel care era destinat sa fie al meu, ma distrugea un pic cu cate un pic, pana nu mai ramanea nimic.

Toata viata mea am fost o dezamagire, un esec. Toti au reusit sa isi faca viata, numai eu nu. Eu nu sunt puternica, eu nu sunt un varcolac special din familia Sunlight, eu sunt un nimic. Parintii mei au o poveste de dragoste ca din povesti. Impreuna au format o noua haita si au trecut peste toata problemele si razboaiele fara nicio problema. Ei sunt legendari, toti respectandu-i. Si asa au ajuns mai respectati ca Alfa Suprem.

Fratele meu, cel mai mare dintre noi toti, care are 24 de ani, de care sunt cel mai apropiata, deja si-a gasit sufletul pereche, ea fiind o fiica de Alfa, s-au casatorit si au un baiat de un an. El deja e pregatit sa ii i-a locul tatei si sa fie Alfa. Ryan este unul dintre cei mai puternici varcolaci, fiind un varcolac alb pur. Toti din familia Sunlight sunt varcolaci albi puri. Toti avem par alb dar culoarea ochilor ne este diferita. Depinde de puterea sau personalitatea fiecareia. Ryan are ochii aurii pentru ca e cel mai puternic. Jenna are ochii albastri pentru ca e speciala iar eu am ochii arginti.

Sora mea mai mare, de 20 de ani, si ea e deja casatorita cu sufletul ei pereche, Mark, care e Alfa in haita lui NewMoon. Jenna e si ea un varcolac alb pur, nu e asa de puternica fizic dar are un dar special. Poate citi gandurile oamenilor si toata lumea e uimita de ceea ce poate face ea. Jenna are ochii albastri pentru ca e speciala.

Si eu? Sora cea mai mica de 18 ani. Si eu sunt un varcolac pur alb, dar atat e de mine. Nu sunt extraordinar puternica, nu am un dar special sau un suflet pereche care e  Alfa. Jake era un varcolac normal, dar mie nu imi pasa. Eu ii doar vroiam dragostea. Dar pana si el m-a respins pentru un om. Ochii mei sunt arginti dar nimeni nu stie ce inseamna asta.

Poate ca familia mea e un pic dezamagita de cine sunt dar ma iubesc neconditionat. Dar varcolacii din haita mea  nu sunt la fel de draguti. Ma urasc pentru ca sunt slaba, pentru ca nu le aduc mandrie, pentru ca nu sunt destul de buna. Si mi-au amintit asta in fiecare zi, cand nici unul dintre membrii familiei mele erau cu mine. Deci, ce sunt eu? Un nimic. Sunt blestemata sa sufar. 

Un ciocanit mi-a intrerupt gandurile deprimante si cu o voce ragusita, i-am spus sa intre persoanei care batea la usa.

Pe usa camerei mele a aparut Ryan cu un zambet trist. M-am uitat la el fara nici o expresie, incercand sa imi ascund durerea.

Toti stiu ce s-a intamplat. Ryan m-a gasit in acea noapte in padure, plina de spasme si tipand de durere. Asa de tare s-a panicat incat m-a ridicat si a fugit la doctorul haitei speriat. Dupa multe calmante si alte procarii, doctorul i-a zis fratelui meu ingrijorat ca "simptomele" mele erau cauzate de respingerea sufletului meu pereche. Dupa ce a auzit cuvintele doctorului, era cat pe ce sa mearga sa il omoare dar eu l-am oprit. Chiar daca toate s-au intamplat din cauza lui, nu puteam sa imi las sufletul pereche sa moara. Chiar daca asta ma ucidea pe mine.

- Hei, a zis incet, intrand in camera. Esti mai bine?

Eu doar am dat din cap, mintindu-l. Semnul de pe spate, pe care il am de cand l-am vazut prima data pe Jake si s-a format un pic din legatura dintre noi, ardea. Din cauza ca m-a respins a ramas doar o cicatrice urata. Si de fiecare data cand Jake ma insela, ma ardea. Tare.

Destine BlestemateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum