8.BÖLÜM-Mektup

173 11 2
                                    

-------Ada-------

"Ben senin intikamına da yemeğine de..!"

"Mehmet tamam sus!Olan olmuş sonuçta!"

Mehmet ciddi şekilde sinirliydi.Haklı da.Yani bence benim arkadaşım birazcık psikopat.Puff tamam baya psikopat kabul!!

"Mehmet ya tamam bu kadar uzatma bak benim sevgilime o da keltoş olmuş.Sonuçta kökü sizde.Değişik bi tarzınız olmuş fena mı?"

Ahh benim saf arkadaşım Batu seni doğrayacak.Tarz mış! Hah onu benim külahıma anlat!!

"Bak tarz diyo Batu al şu sevgilini yoksa elimden bi kaza çıkacak!!"

"Ne olur Mehmet?!Benim sevgilimi dövdüğün gibi Gülcan'ı da mı döversin yoksa!!"

Bunlar da her an patlayacak bomba gibiler küçücük kıvılcımda hemen patlıyorlar!!Tabi ben durur muyum?Durmam! Ada Aksoy kurallarına göre hemen olaya el atmam gerekli!!

"Eeh yettiniz be!!Her fırsatta kavga ediyorsunuz!!Bırakın şu saçma davranışlarınızı!!Melike!Sen de abartma daha fazla Mehmet sana yardım etmeye çalıştı ama sen bunu görmüyorsun!!Aklın hep o çocukta siz sevgili bile değilsiniz AY-RIL-DI-NIZ!!"

Son kelimeyi heceleyerek söylemem Melikenin yüzünün iyice asılmasına sebep oldu ama anlaması lazım artık!!

Uzun konuştuğum için nefes nefese kaldım.Herkes susmuş beni dinliyordu.Sonra Melike'nin gözünden bir damla yaş aktı.

"Ben...Hepinizden özür dilerim.Fazla abarttım."

Melike zorlukla konuşup odasına doğru koştu.

"Az önce Melike özür mü diledi yoksa ben hayal mi gördüm?"

"Batuhan dalga geçme!"

Çifte kumruların kısa konuşmasından sonra salonda ölüm sessizliği oldu.Bu sessizliği bölen Aleyna nın esnemesi olunca Gökhan kıkırdadı.Aleyna kıpkırmızı kesilirken Gökhan

"Saat geç oldu hadi yatalım."

Diyince hepimiz odalarımıza çıktık.Bunların arasında birşeyler var ama hadi hayırlısı...

****

Sabah sevgilimin beni yanağımdan öpmesiyle uyandım ama yıllardır uyumamış gibi bir halim vardı.

"Savaş? Ne işin var senin burada ayrıca saat kaç?"

"Sana da günaydın prenses!"

Şikirim yaa triplerini yirimm!!Tabi hemen yumuşamadım ve otoriter halimi takınarak konuştum.

"Sorumun cevabı bu değil!"

"Senin de söylemen gereken bu değil!"

Gerçekten kızdı galiba...Abartmamak gerek diyip burnuna küçük bir buse kondurup yüzümde kocaman bi sırıtışla sevgilimin kusursuz yüzüne baktım.

"Tamam sevgilim özür dilerim ben şaka yapmak için dedim sen de hemen dikkate aldın."

Kedi gibi yüzüne bakıp kendimi affettirme çabam işe yaradı ki yüzü güldü.

"Neyse ya önemli değil.Ben buraya çok hayırlı bir iş için geldim."

Allahallah ya yüzünde öyle çapkın bir bakış var ki bir anda heyecanlandım.

"Ne oldu Savaş?Kötü bişey mi?Melike üzüntüden kendine birşey mi yaptı!? Ahh tabi o kadar üstüne gitmemeliydim kızın ama be-"

“Yuh be kızım bi dur taramalıya bağladın valla!"

Tesadüf AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin