-----Savaş-----
Hayatım...Yaşama sebebim... Beni bu sabah o kadar mutlu etti ki ona haksızlık ettiğimi düşündüm.Artık onun için daha iyi olmaya çalışacaktım.Kahvaltıdan sonra ona Pes oynayalım dedim ama kızlarla özel birşey konuşacakmış.Ben de diretmedim ve Gülcana Batuhan'ı aramasını söyledim.Sonra aklıma kuzenim Mehmet gelince onu da aradım.
"Oo Savaş bey beni arar mıymış!?!"
"Olum kes zevzekliği hadi bize gel de bi Pes atalım da seni ezeyim hem Gökhanla Batuhan da var."
"Tamam abi.Seni yenmeyi özlemiştim zaten.Geliyorum."
Telefonu kapatınca Play Station'ı kurmaya başladık.Az sonra kapı çaldı ve içeriye Batuhanla Mehmet geldi.Hep beraber koltuklara yerleştik.
"Ee çocuklar kim kim oynuyoruz? Her zamanki gibi mi?"
"Evet abi Sen Batuyla ben de Gökhanla oynayalım."
Takımları ayarladık.Mehmetle Gökhan Batuyla da ben oynayacaktık.Tabi Mehmet susarsa!!
"Abi ya abur cubur yok mu?"
"Var oğlum mutfakta sen al gel içecek birşeyler de getir."
"Tamam abi.Ben gelmeden başlamayın."
Mehmet mutfağa gidince biz de onu beklemeye başladık.Tabi iki dakika geçmeden içeriden bağırdı.
"Abi yaa cipsleri bulamıyorum neredeler?!"
"Ya en son kızlar çıkmıştı alışverişe onlar biliyordur.Bahçedeydiler onlara sor."
Dedikten sonra Mehmeti beklerken oyunun diğer ayarlarını da yapmaya başladık.
-----Mehmet-----
Cipslerin yerini sormak için kızların yanına bahçeye doğru yürüdüm. Dışarıda 5-6 kız konuşuyordu.Ben içlerinden Ada'yla Aleyna'yı tanıyorum.Onlarla da hastahane de tanışmışdım.Onlara doğru yürürken içlerinden bir kızın ağladığını duydum.Onları dinlememem gerekirdi ama merakıma yenik düşyüm ve dinlemeye başladım.
" Kahvaltıdan sonra birlikte sahile indik.Birlikte yürürken karşımıza yine o kız çıktı."Aa şansa bak Baran da burdaymış.Ben düşündüm ki artık beklemeye gerek yok.Sen Melike olmalısın.Sana göstermem gereken birşey var."dedi ve çantasından bir tablet çıkarttı.Baran ona defol git diye çekiştirmeye başlayınca ben Baranı durdurdum."Sevgilim şu gereksiz kadınla zamanımızı harcamayalım"dedi."
Biraz solukandıktan sonra devam etti.Anladığım kadarıyla sevgilisi bu kızdan birşey saklıyor.AMAN NE SORUN!!
"Videolara girdiğinde büyük bir şok yaşadım. Daha on saniye geçmeden "Yeter!" diye bağıdım ve kadın videoyu durdurdu. Videoda...."
Vay canına oohoow bu ağırdı işte.Bu kadarını beklemiyordum.Bir ara sessizlik olunca kafamı kaldırıp kızlara baktım.Kahretsin onlar da bana bakıyordu demekki ahh dinlediğimi anladılar. Şimdi ne halt yiyeceksin Mehmet afferin sana!!
"Şeyy ben cipslerin yerini soracaktım da."
Ben konuşunca uzun bir sessizlik oldu sonra Ada ayağa kalkıp "Ben sana vereyim."dedi.Tam arkamızı dönüp giderken o ağlayan kız
"Duydun dimi! Bizi dinledin!! Utanmıyor musn sen yaa!!"
Kahretsin şimdi ne açıklama yapıcam!?!
"Benn...Ben bölmek istememiştim...Özür dilerim."
"Bu duyduklarını kimse bilmeyecek tamam mı!! Hatta sen de bilmiyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf AŞK
RandomBeklenmedik zamanda,beklenmedik yerde başlayan ve her engele karşı dimdik durmayı başarabilen kişilerin hikayesi...