No.1

98 9 11
                                    

Okulun ilk günü idi.Kızlar erkenden kalkıp ilk iş olarak gruplarına mesaj yazdılar;
-Yağmur;Günaydınlar kızlarr
-Tutku;Günaydınn erken geçiceğim ben okula çok geç kalmayın.
-Sudenaz;Aynen bende erken geçiceğim.
-Ceyda;Tamam o zaman yarım saate görüşürüz ;)

Okula ilk adımını atan Tutku oldu.Sınıftaki sevimsiz ve gereksiz insanları görüp iç geçirdi.Kendi kız grupları dışında herkes çok gereksizdi.Hele 1-2 kişi vardı ölüm gibiydiler.İç geçirip kızları beklemeye başladı.

Tutku;Herkes geldi dimi bizden eksik yok?
Zeynep;Tam kadroyuz,özlemişim sizi ya.
İrem Naz;Bende ya yaz güzeldi ama okul ortamı başka,bakalım bu dönem neler gelicek başımıza.
Betül;Valla hatırlatırım geçen dönem nerdeyse büyük bir kavgayla bitecekti yırttık,ama bu dönem kaçış yok gibi.
Eda;Okul demek gıybet demek kavga demek yakışıklı çocuk demek bu sene de yaşadık.
Eylül;Size ilk günden dedikodu veriyim mii ?
Ceyda;Dökül bakıyım.
Eylül; A sınıfındaki ismi lazım değil gereksizler kavga etmişler ilk günden.
Zeynep;Desene başladılar ilk günden.Bizle de edilecekler ama neyse hadi bakalım.

Hocaların her ders boş laf yapıp ilk gün diye geçiştirmesiyle beraber öğlen arası oldu.

İrem Naz;Hadi kantine maşalılar yürüyün bakıyım.

Kantine gittiklerinde kantin daha çok bir mahşer yerini andırıyordu.Kızlar atıştırmalıklarını alıp bahçedeki mekanlarına geçtiler.Oradaki bankları,masaları kendileri çekmişlerdi ve oraya onlardan başka birileri oturmazdı.Ayrıca okuldaki en güzel yer falandı.
Kızlar mekanlarına gittiklerinde bir grup çoçuğun yerlerine yayılmış vaziyette olduklarını gördüler.Evet bunlar okuldaki en yakışıklı,güya ulaşılmaz,kendilerini play boy olarak gören bir adet yakışıklı erkek grubunun ta kendisiydi.Kızların değimiyle "Toplar"dılar.(diğer anlamda ;)
Kızların çoğunun bu gruptan beğendiği vardı ama onları kim beğenmezdi ki.Gruptaki çocukların hiç biri doğru düzgün bir kıza bakmazdı.Ya da 1-2 gün gönlünü eğlendirir sonra ayrılırdı.Gayet yavşaktılar.Ama onlara bakmamak maalesef elde değildi ve söylemek gerekirse hepsi 11.sınıftılar.Kızlar çocuklar hakkında çok fazla konuştukları için hepsine birer lakap takmışlardı yani gizli ad.Onlardan başka kimse neyden bahsettiklerini anlamıyordu.Özet geçmek gerekirse bu yakışıklı erkek grubunda 9 kişi vardı tesadüf ki kızlar da 9 kişilerdi.Gruptakilerin hepsinin takma adı farklıydı; şeker,yeşil montlu,bedenci,kapı,kafasız,donmuşçu,yakışıklı prens,Metallica ve dev.Bu takma adların hepsinin ayrı bir hikayesi,esprisi var ama şuan konumuz bu değil (özel bölümde)

Sudenaz;Kalkar mısınız ?
Yakışıklı Prens;Y0 tapulu malın mı ?
Sudenaz;Bla,Bla,Bla ilkokul seviyeleri falan aynen aynen.Şimdi kalkar mısınız ?
Yakışıklı Prens;Farkında msın bilmiyorum ama biz geldik ilk,bizden önce gelseydiniz o zaman maalesef.
Sudenaz;Bak canım şöyle anlatıyım,burası bizim mekanımız.Şuan senin oturduğun sandalyeyi biz koyduk oraya,o yüzden şimdi naş naş canım.
Yakışıklı Prens;Allah allah b sandalye çektiniz diye sizin mi oldu burası yok canım hadi başka kapıya.
Sudenaz;Allah'ım sen sabır ver********
Tutku;Kanka yürü bırak bidaki teneffüs biz geliriz
Dev;Aynen bak kardeşim akıllı kankanı dinle uzatmayın.
Sudenaz;Hayır biz gitmiyoruz,siz gidiyorsunuz hadi bakıyım.
Yakışıklı Prens;Yo kalkmıyoruz biz canım.
Sudenaz;Bak güzel çocuğum kalk yoksa...
Yakışıklı Prens;Yoksa ne ? Ne yaparsın ağlar mısın ?
Sudenaz; Hayır bunu yaparım
.............................................................................
DEVAM EDİCEK
KARAKTER TANITIMLARI BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE 🖤

#MAŞALIHİGHSCHOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin