ZEYNEP'İN AĞZINDAN
İşte o gün geldi çattı.Bana sataşan şu gerizekalı lamayla yüzleşme vakti gelmişti.Habire mesaj atıp salak saçma konuşması çok sinir bozucuydu kızlar da sinirlenmeye başlamıştı.Konuşmadan çözülecek bir olay değildi.Ne zaman onla konuşmak istemediğimi belirten mesajlar yazsam da ne kadar küfür etsem de anlamıyordu.
Sudenaz:Hadi gidip şu lamaya haddini bildirelim
Eylül:Dur ben kuzenlere haber veriyim
Zeynep:Hayır kızlar bu benim meselem ve tek gideceğim
Ceyda:Seni yalnız bırakmak istemiyoruz
Yağmur:Aynen
Zeynep:Boşuna bu kadar kalabalık gitmeyelim olay daha fazla büyümesin
Zar zor kızları ikna ettikten sonra sınıflarının önüna gittim ve beklemeye başladım.Lama, Dolmuşçu Kapı Dev ile aynı sınıftaydı.Lama geldi ve konuşmaya başladı iyice saçmalıyordu ve ben en son bağırdım gitmeye çalıştım ama o sıra Dolmuşçu geldi ve Lamaya sağlam bir yumruk indirdi ardından olayı gören Kapı ve Dev gelince olay büyüdü çok şükür ki kameranın kör noktasındaydık eğer olaya karışanlardan biri şikayetçi olmazsa bi sorun çıkmayacaktı.Dolmuşçunun eli morarmıştı eline koymak için kantinden buz almaya gittiğim sırada kızlarla karşılaştım.
Yağmur:kanka noldu kötü gözüküyorsun
Zeynep:kızlar sonra anlatıcam
Buz aldıktan sonra hemen Dolmuşçunun yanına gittim sınıfa girmişti Lama bi uçta Dolmuşçu diğer uçta oturuyordu.Hemen buz poşetini eline koydum o sırada zil çaldı bıraksam kendi tutmazdı o buzu orda ve ben de bileğimdeki kırmızı fuları çıkarıp eline bağlayıp çıktım ve sınıfa gittim.
YAĞMUR'UN AĞZINDAN
Zeynep teneffüs boyunca yoktu ve merak etmiştik kantinde de hiç birşey anlatmayıp koşup gitti.Kızlarla bakmaya gidecektik ki tam kapıdan çıkarken koridorun başında Zeynep göründü.Dersimiz boştu ve Zeynep'e olanları anlattırdık.
Yağmur:Oha ekşına bakk keşke biz de orda olsaydık
Ceyda:Dolmuşçuya bak sen hiç öyle biri gibi gözükmüyor
Sudenaz:Ah orda ben olacaktım o lamayı sudan gelinceye kadar döverdim az bile yapmışlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#MAŞALIHİGHSCHOOL
JugendliteraturBurası #MAŞALIHİGHSCHOOL,bu okulda her şey gerçek.Olucaklara hazır olun.