OY ATIN AK.MEDYADAKİ BEDENCİNİN EVİ :dd
Yağmurun ağzından;
Bugün cuma günüydü ve en güzel gün falan olabilir.3 Ders ingilizceden sonra mutlu olan bitek benle Zeynep'ti.Kızların hepsi can çekişip hocaya söverken biz gayet mutluyduk.Hele bir de süpriz Quiz olmuştuk bizim işimize geldi ama kızlar bir dünya sövdüler.Güzel bir günün ardından çantalarımızı alıp çıktık.Herkes akşam için çok heyecanlıydı,ama doğrusunu söylemek gerekirse ben hiç değildim.Çünkü o aptal ve bize kendi ağzıyla velet diyen çocuğun evine gidecektik.Çok saçma,ama kızları kıramazdım hem belki de eğlendirdik belli olmaz.WHATSAPP GRUBU;
İrem Naz;Ayyy ne giysek ki kızlarrr
Zeynep;Kanka ben abiye giyicem böyle payetli.
Betül;Valla ben direk gelinlik giyicem aradan çıkartıveririz ehheheh.
İrem Naz;Kafamıza sim dökmicez miii ?!
Tutku;Ben kırmızı dökecemm
Eda;Ayol iki dakika durun da harbiden ne giyeceksiniz ?
Sudenaz;Pantolon tişört işte da çok abartmayın kızım daha çocukları tanımıyoruz bile.
Ceyda;Aynen bence de
İrem Naz;Yağmur sen neon giy kanka Bedenci her yerde fosforlu kalem gibi geziyor.
Yağmur; 🤢🤮Zeynep'in ağzından;
Kızlarla biraz daha konuştuktan sonra herkes gidip giyindi.Bende siyah bir pantolon giyip,üstüme Beşiktaşlı tişörtlerimden birini giydim.Hazırlandım ve çıktım.Çağırdığım taksi gelince ona bindim ve Eylül ile yakın olduğumuz için ilk onu aldık daha sonra İrem Naz'ı,Yağmuru ve Betül'ü aldık.Sudenaz,Eda,Tutku ve Ceyda da diğer taksiyle geldiler.Sudenaz hepimize konumu attı ve sonunda eve ulaştık.
Evin önüne geldiğimizde herkes şok içindeydi çünkü.BÖYLE BİR EV OLAMAZDI.
Yağmur;Bişi dicem biz doğru yere mi geldik ?
Sudenaz;Evet doğru burası olmalı.
İrem Naz;Olum bu evde biz tüm sülalemle yaşarız len bune !!
Ceyda; Ev değil ki bu saray ak
Betül;Allahım hem zenginler hem yakışıklılar tam evlenmelik.
Eda;Lan Betül bi dur beee
Tutku;O değilde ben burda kaybolurum.
Yağmur;Yalnız güzel evmiş ha.
Eylül;Sadece güzelle kalsa iyi napıyor bunlar parayı kendileri falan mı basıyorlar!!
Sudenaz;Ay susun da geçelim hadi.Ceyda'nın ağzından;
Eve karşı şaşkınlığımız hakkında 18772 saat konuştuktan sonra kapıyı çaldık.Kapıyı Kafasız açtı.Kafasız;Hoş geldiniz geçin içeri kızlar.
Herkesle selamlaştıktan sonra kimse ilk başta konuşmadı ve çok gerici ama saçma bir ortam vardı.Herkes gelmemek için zor duruyordu eminim.Bizim kızlarda evin içiyle kesişiyorlardı evin içi dışı kadar vardı gerçekten.
Yakışıklı Prens;Bakın kızlar sizi buraya çağırdık çünkü aramızı düzeltmek istiyoruz.Kendim ve diğerlerinin adına özür dilerim.
Sudenaz; Bende kızlar ve kendi adıma özür dilerim ama bence sizin aranızdan özür dilemesi gereken bir arkadaş daha var gerisi sıkıntı değil.
Dedi ve göz ucuyla Bedenciyi gösterdi.Bedenci;Ben mi! Ben ne dedim ki !!
Yağmur;Ne mi dedin ?! NE Mİ DEDİN NASIL NE DEDİN YA!!!
Bedenci;Of tamam öyle dememem gerekirdi özür dilerim çok.
Yağmur;Afrm adam ol.
Yeşil Montlu;Eeee hadi napalım bence birbirimizi tanıyabilmemiz için bir şeyler oynayalım ne dersiniz ?
Zeynep;Şişe çevirmece oynayalımmmmm
Yeşil Montlu;Bence de güzel fikir.Hadi bahçeye çıkalım.
TROL AMAÇLI BİR HİKAYEDİR YORUM ATIP OY VERİN ULEN AKŞAM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#MAŞALIHİGHSCHOOL
Novela JuvenilBurası #MAŞALIHİGHSCHOOL,bu okulda her şey gerçek.Olucaklara hazır olun.