Yarın lisenin ilk günü çok heycanlıyım . Yarın erken uyanıp geç kalmamak için uyumam gerekiyo . Çünkü saat şu an saat 23:53 ve ben hala elimde telefon v ile konuşuyorum.
(Konuşma)
V- ji min yarın için heycanlımısın?
Ben-heycanlıyım tabi heycandan uyuyamıyorum bile .
V-umarım aynı sınıfa düşeriz şapşik
Ben-şapşik??
Şapşikmi??
Şapşik ne ya ?
V-evet şapşiksin tabi 😂😂
Ben -v benim sinirimi bozma uyumam gerekiyo sende uyu geç kalıcaz yat uyu hadi. O şapşiğin hesabını da yarın vericem.
V- aaaa noldu şapşik kızdımı 😂😂
Ben- v!
Ne halin varsa gör!
——————————————-
Ben de geç olmadan uyudum.
——————
Sabah olmuş. Saat 06:07 o iğrenç lanet alarmın sayesinde uyandım. Geç kalmıycam .
Hemen hazırlanmdım okul kıyafetimi giydim saat 06:33 v yi aradım kesin hala uyuyodur
Ben-v uyandınmı
V-ne ? Ah hayır ben sen aradın diye uyandım şimdi noldu ki ?
Ben - v sen ciddimisin okulun ilk günü ve sen unutunmu? Çabuk hazırlan geç kalıcaksın. Ben olmasam ne yapıcaksın sen ya .
V- evet sen yokken ne yaparım ben
Ben-ne?
V-ha yok bişey ben hazırlanıyorum ararım seni.
Ben-tamam çabuk ol ilk gün geç kalmak istemiyorum.
————————————
Okul kıyafeti; (karakterler bunlar değil)Belli ki v beni aramycak saat 6:42 ve yol 15 dk sürüyo. Ben aradm v yi açar açmaz evin önüne gel dedi. Koşarak gittim.
"Ben çıktımm"
"Kendine dikkat et"
Evin onune geldiğinde kimse yoktu. Benimle oyunmu oynuyo bu?
Ben eteafı süzerken birden arkadan korkuttu beni .
"Aklım çıktı v ya nerdesin sen"
"Geldim kızım işte . Hem sana bi süprizim var.
"Kızım???!!??"
"Ya tamam demem bidaha süprizim var diyorm"
"V ben süprizlerden nefret ederim . v ben annemi ve babamı bi süpriz uğruna kaybettim!"
O anda gözümden bi damla yaş aktı . Dayanamadım ağladım. V'
"Şşştt tamam özür dilerim ağlama kıyamam ben sana" diyip birden bana sarılarak kafamı göğsüne dayadı. Ona sarılınca kendimi iyi hissetdim iyi geldi bana .sonra eliyle gözümün yaşını sildi.
"Bak bidaha bu konuları açmak yok tamammı hadi okuka gidelim ."
"Senin süprizin neydi?"
"Motosiklet aldım yeni onunla gitmeyi düşünüyordum okula seninle."
"Tabi neden olmasın çok iyi olur geç kalmayız."
"Tamam o zaman atla hadi. Ama sakın düşme ha sonra başınıza iş olamada (güldü) skı tutun bana tamammı."
"Tamam ama dikkatli sür"
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
Okula sağ salim geldik sonunda saat tam 06:56 olmuş hangi sınıfa düştüğümüze bakmak için 4 dakkamız var . Koşa koşa okula girip baktık.
Farklı sınıflara düştüğümüzü görünce isyan ettik . Nasıl olurya
V/"ama haksızlık ya olmazki böyle" diyip birden hızlıca elini duvara vurdu .
Ben/"v dur ya konuşuruz hallederiz onu bi sakin ol bende istemiyorum farklı sınıfta olmak ama ders başlıycak hadi 2dk var tenefüste yanıma gel bb"
V/"tamam dikatli ol"
Ben koşarak sınıfıma gittim ve ne yazıkki hocayı sınıfa girerken gördüm malesef geç kaldım hemde ilk günden.
Biraz daha geç kalmamak için sınıfa yöneldim. Sınıftan içeri girdiğimde herkezin gözü bendeydi.
"Geç kaldığım için özür dilerim"
Diyip hemen arkalardaki tek boş olan sıraya oturdum.
Tanışma pastı felan filan derken zil çaldı ben v yi bekliyorum .
Sonda geldi.
Ben"nasıldı sınıfın nası geçti"
"Açıkcası şimdiden 12 arkadaş edindim"
"Sen ciddimisin"
"Tabikide değilim.... ee senin sınıf nası"
"Eh işte idare eder"
🛎-zil-
Bu kadar kısa tenefüsmü olur
—/—/—
Ve en sevdiğim saat yemek saati geldi koşa koşa v nin yanına gittim.
V nin yanına gittiğimde 4-5 kızla güle güle sohbet ediyodu bu çocuk ne kadarda hızlı çıktı böyle. Gittim yanlarına tam yemek yemeye gidelim diyecekken bi kız ; "v beraber gidelim yemek yemeye istersen" dedi o kıza gıcık olmadım değil.
V/"tamam gidelim ji min sende gelmek istermisin?" Dedi bide soruyo ya
Bende/"yok ben başkasıyla yiyeceğim" dedim. Sahi ben kimle iyicem. Diye düşünürken onlar gitmiş bile . Ben ona göstericem ama.
Sınıfa gitmek için tam arkamı döndüğümde kaydığı için arkamdaki kişinin üstüne düştütm. Göz göze geldik.
.......
yakışıklı... biz hala yerdeyiz...
aklım başıma gelince hızlıca yerden kalktım
Ben/"özür dilerim bilmeden oldu bişeyin varmı"
O/hangi sınıftasın sen?"
Ben/"9-b (kore okullarını bilmiyorum o yüzden k.b artık shsggs) sen?"
O/ hay ben şansımı s**iyim
Ben/n -ne oldu
neden kekeliyorum ben ya. Elini uzattı "bende memnun oldum tatlı kız ana. Benden uzak dur kendi iyiliğin için "
Neden bilmiyorum ama hoşuma gitmişti o
(suga )
(Herkez biliyo saten)"Beraber yemk yemeye gidelimmi?"
"Tabi neden olmasın"
V ye göstericem kimle yemek yenişiyormuş.
İnadına v lerin karşısına geçtik. Fakat bi sorun var . Arka masadaki kızlar sürekli bize bakıyolar bu işte bi terslik var .
V bizi farkettiğinde yemek boğazında kalmışcasına öksürmeye başladı. Manyak çocuk kıskandı heralde .Buda burda bitsin bari
Çok yanlışım var biliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love wars
Literatura FemininaKuçuk yaşta anne ve babasını kaybettiği icin kore'ye babannesinin yanına giden bir kızın kore'deki yaşam öyküsü .