O týden později na florbale...
,,Holky pojďte sem, chci vám představit posilu týmu, je jím nová studentka naší školy, Luce Jones."Ach ano, dnes byl ten den, kdy Luce nastoupila k nám do školy, a rovnou do našeho florbalového týmu.
Hráli jsme nějaké seznamovací a kondiční hry, ale co jsem měla šanci vidět, tak Luce hraje fakt dobře.Spolu s ní a Ash jsme tam nyní byly nejstarší, a tak se rychle zkamarádily i ony dvě. Což se mi moc nezamlouvalo, nevím jestli z toho důvodu, že se znám s Ash už tak dlouho a ve florbale jsme spolu nikdy neměly problém, a tak mezi sebou občas chováme nějaký vztah, který by mohla Luce narušit a nebo je to právě naopak a žárlím na Ash, že si hned tak dobře rozumí s holkou, která prvně poznala a vytvořila si vztah se mnou.
,,Na závěr tréninku dáme hru," pronesl trenér.
Rozdělil nás do týmů, bohužel i Luce i Ashley byly proti mně. Hraju levé křídlo. Luce je jasnej útok, stejně jako Ashley..další věc co mají společné.Zápas začal a ihned jsme se dostali díky mrštnosti jedné mé malé spoluhráčky do vedení. Ashlyin tým nabil na agresivitě hry, aby ztrátu dohnal.
A bylo to tady, konečně jsem se dostala do parádní šance. Běžím hlava nehlava s míčkem na holi přímo k brance když najednou, prudká rána...a já ležím na zemi.
Co se to děje?
Já.. vidím nějak rozmazaně. Oči se mi zavřeli a slyším všechno tlumeně. Po pár vteřinách je znovu otvírám, protože mě kdosi postříkal obličej studenou vodou.Cítím teplo hebké ruky na mojí tváři.. a po zaostření zraku... Luce! Skláněla se nade mnou a tvářila se hrozně ustaraně. V prvních vteřinách jsem si myslela, že je to anděl. Pomalu mě spoluhráčky postavily na nohy. V tu ránu se Luce pustila dost razantním způsobem do Ashley.
To jsem opravdu nechtěla. Byla to moje blbost, běžela jsem a nevnímala jsem nic okolo. Možná to ani není chyba Ash.
Tak či tak Ashley z toho asi také byla docela rozhozená a tak utekla z tělocvičny.
Rozběhla jsem se za ní. Bože proč zrovna ona je nerychlejší hráčkou celého týmu. Konečně jsem jí doběhla, skončily jsme v šatně. Ashley byla ubrečená.
,,Lissy já jsem fakt nechtěla, fakt hrozně moc mě to mrzí věř mi! Odpusť mi to..." vzlykala a pořád se mi omlouvala.
,,Ash, neboj, jsem v pořádku..nic se nestalo, ani to nebyla tvoje chyba." Chytla jsem i za ruku a pevně jsem ji stiskla v objetí...Trénink skončil.
Potom se šlo domů... Luce trvala na tom, že mě doprovodí, to prej aby se mi zase nepřitížilo. Je taaak starostlivá.
Takže pro Luce to byl asi docela pestrý první den školy.
ČTEŠ
Kdybys jen tušila ..
Dla nastolatkówPříběh pojednává o dívce jménem Lissy Bergmanová, jejíž život nebyl ničím zajímavý, ale teď nabral nečekaný spád. Kdo by asi čekal, že kluk, kterého tajně miluje už rok jí pozve ven. A jak se Lissy vypořádá s tím, že v její hlavě je náhle tolik zmat...