"Wehh aku dengar cita result exam dah keluar dowhh", jerit Minhyun.
"Serious arr??? Jom gi tengok. Aku tak sabar ni even aku tau aku akan berada di top 50." Jisung tersenyum sambil nampak barisan giginya yang putih tu.
"Wehh Jisung orang nk tengok markah exam la bukan nk tengok iklan colgate kau tu" Sungwoon mengetuk kepala Jisung.
"Tull tu. Jom arr gi ramai ramai nanti baru la diorang bagi laluan kat kita"Daehwi mengetuai rombongan nk gi tengok markah exam diorang tu.Semua pun ikut rombongan tu kecuali Lai Guanlin.
"Woii linlinie kau taknak ikut kitorang gi tengok markah exam ke?"Jihoon kembali semula ke tempat lepak diorang apabila dia perasan yang Guanlin tak ikut diorang."Arghh. Malas la aku. Aku dah tahu dah aku dapat no. berapa tanpa perlu pon tengok markah tu." Guanlin masih sibuk dengan gamenya dari tadi.
"Kau ni kan Lin suka sangat mengalah ntah ntah kali ni kau naik ke camna? Manusia berubah wehhh." Haaa kan dah kena ceramah ngan Jihoonie. Tu la nanti orang cakap dengar ni tak kerja melawan je si Guanlinie ni. Walaupun ceramah si Jihoon tu tk panjang mana pon senarnya.
"Kau nampak aku berubah ke Jihoon? Tak kan? So? Kenapa nk fikir lagi kalau aku dah tau yang aku ni still no. last". Guanlin menutup telefon pintarnya lalu meninggalkan Jihoon keseorangan.
"Wehh Guanlin jangan la tinggal aku sensorang kat sini!" Jihoon mengejar langkah Guanlin lalu memeluk bahunya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Wehh markah exam dah keluar jom gii tengok wehh!!!" Min Hye melihat kesemua pelajar yang sibuk dok berlari nak tengok markah masing-masing.
"Hishh bising betulla diorang ni meluat betul markah exam sibuk lari nk tengok bagai pastu sedih bila dapat markah teruk tapi diri sendiri tu yang taknak usaha. Bila exam main game la, tidur la, tu la pengetua ni bagi muka sangat habis rosak semua pelajar dia." Min Hye menutup bukunya lalu terus bergerak ke perpustakaan sekolah. Min Hye ni merungut cam tu tadi sebab dia ni pelajar cemerlang. Exam je no. 1 tu la yang terlebih bangga gutu. Haishh la budak ni sekali tuhan tarik nikmat tu menangis tk berlagu kau.
"Min Hye ahh!! Min Hye ahh!!" Park Ji Won menarik lengan kawan baiknya yang berjalan dengan memakai earphone tu.
"Auchh!! Kau nak apa dowhh? Boleh panggil elok elok annn" Min Hye menampar kepala Ji Won.
"Sebab tak boleh la aku tarik kau!" Ji Won menarik earphone yang berada di telinga Min Hye itu.
Min Hye tengok Ji Won sambil senyum kambing.
"apa kau senyum senyum camtu kat aku?!" Ji Won menolak tangan Min Hye yang mula melingkari lengannya.
"Alaa.. cowiyy laaa. Haaa apa yang kau nak bagitau aku tadi?"
"Macam besa lahh markah exam. Tapi kali ni kau jatuh wehh."
"Biarlahh dah takde rezeki aku nak wat camane wehh" Min Hye pun meninggalkan Ji Won dan terus berlalu ke perpustakaan. Dia mencabut earphone yang berada di telinganya lalu menyimpan telefon bersama earphonenya di dlam beg.
"Min Hye aku melawak jelah"
"Hah? Benda apa plak yang kau melawak? Cepatla sikit aku nk gi library ni!"
"Kau still no. 1 larhh.." Ji Won menepuk bahu Min Hye.
"Arhh okay." Min Hye meninggalkan Ji Won yang terpinga pinga tu.
Min Hye P.O.V
Arghh lama lama study ngantuk gak. Baik aku chat Jung Shim.
Jung Shim
OnlineEhh ehh mamat ni tk study ke apa? Melampau betul on tk tunggu aku ann..
Yah Jung Shim arhh!!!
Waeyo Min Hye shi?
Berani betul kau online tanpa
tegur aku annnnn!!!!Mian.. mian.. aku tak sengaja
lagipun aku tak tahu camna nk start
conversation ngan kau ni.Dehek kau? Kau pehal?
Kau buat macam kau baru
kenal aku semalam.
Aku tak tahu pada kau ni
akan jadi cita happy ke benci.Asal plak? Cita plak pa ni?
Kau jangan cakap kat aku
yang kau dah jumpa kawan
baru yang kau lebih sayang
dari aq ehh!!!Bukan la sayangku...cuma
tak lama lagi aku akan pindah
dan sekolah yang eomma aku
daftar tu sekolah kau.Aishh kau ni!! Tapi serious arr
kau akan pindah sekolah aku?
Wehh buat apa aku nak benci?
Aku suka lagi ada la. Since
aku tak ramai kawan sangat kat
sini aku ada Ji Won je tau arkk?Alalaa... siannya dia.
Tunggu aku datang ehh?Ye la tapi bila?
Bulan depan.
Tak lebih datang cepat lagi ke?
Ya tuhan. Sabar la sikit
Yo la yo la. K bye aku nk sambung
study ni.K bye sayang😘
Sh**
😂😂😂
Hurmmm tak sabarnya nak nantikan kepulangan kawann baik aq sorang ni. Tapi aku tak boleh selfish sangat aku kena sedar yang dia dah jadi milik orang lain.
"Weiii Baejin jaga baik baik arhh buku aku tu! Hilang ke kotor ke aku bunuh kau" hailaaa ni library kott. Tapi ann sejak bila plak si wanna one ni rajin datang library diorang bukan ke ada tempat lepak diorang? Hurmm maybe insaf dahh kot result keluar kan.
"Wehh lek arr sayang sangat buku ni. Fikir awek kau?"
"Memang buku tu bukan awek dia tapi librarian ni awek dia ha!!" Aishhh geram betul aku makin lama makin bising! Diorang ni laa dah ada tempat lepak tu gi berambus sana arhh buat bising pa kat sini? Si** tull. Baik aku belah.
"Auchh!!" Tanpa aku sedar aku telah terlanggar salah seekor ahli wanna one tu.
"Miann miannn aku tak sengaja terlanggar kau." Aku pandang sapa yang aku langgar tu. Oh sh** aku langgar Kang Daniel dia ni dah la salah satu f***boys daripada 4 ahli wanna one kat situ.
"Gwaenchana." Baru je dia nak pegang tangan aku, aku terus blah.
Fuhh dah la dah ada yeochin sibuk lagi nak ngorat orang lain bodoh Kang Daniel!
Pinnn!! Pinnn!!
Baru aku sedar yang driver aku dah mai. Aku tengok jam. Wanna One pabo!!! Disebabkan diorang satu ilmu aku tak masuk harini.
YOU ARE READING
True Love💕
Fanfiction"wehh Linlin, aku nk cabar kau something ni" Daniel memandang Lai Guanlin yang sedang sibuk bermain dengan telefon pintarnya itu. "kau nk cabar benda apa dekat aku?" "Alang alang sekarang ni kau tengah jadi pelajar terbodoh ann. Apa kata kau ngorat...