Anna je prebacila kosu sa ramena i uputila nam zaslijepljujući pogled "Njegov pogled je bio svuda po meni. Mislim da je to bilo zbog majice koju sam nosila, ili znate, jednostavno zbog mene." prevrnula sam očima i vidjela Hailey kako radi isto. Najbolje prijateljice misle isto.
Hailey je prva progovorila "Anna svi muškarci obraćaju pažnju na tebe" Ana se nacerila i pogledala nas puna samopouzdanja "ali to je samo zato što znaju da će završiti s tobom u krevetu. " i samo tako je nestao njen osmijeh. Počela sam se gušiti od smijeha, ali bila je to istina. Anna je bila pomalo kurvasta.
"Barem mogu imati momka ... " izmaknula sam se iz svađe. Hailey nikada nije voljela Annu, a Anna zapravo ne voli nikoga ko ne voli nju.
Conner danas nije bio u školi, a ja se nisam trudila ni saznati zašto. Još uvijek sam se oporavljala od onoga što mi se jučer desilo i bila sam baš sretna što nema njega u blizini. Nisam se željela ni zapitati zašto ga nema.
Neko me dodirnuo po ramenu i kada sam se okrenula vidjela sam da je to Tina, jedna od onih 'popularnih' cura. "Zašto Jared McKingsley ne prestaje gledati u tebe?" pogledala sam u pravu u kojem je Tina pokazivala i vidjela da je upravu. Jared je gledao u mom pravcu. Ali to ništa nije značilo. Bilo je dosta ljudi oko mene, mogao je gledati u bilo koga.
"Tina mogao bi gledati u bilo koga" nasmijala sam se iako mi je srce jače zakucalo. Zašto je imao takav uticaj na mene ?
Odmahnula je glavom "Kunem se da gleda u tebe. Pitanje je zašto." sumnjivo me pogledala dok sam slijegala ramenima. Ništa se ne dešava između mene i Jareda. Naravno da se slažemo .. nekako. Mislim, naravno da mi i dalje ide na živce, ali je dosta podnošljiviji od onog prvog puta kada smo pričali.
"Hajde sa mnom do ormarića, Emilie" klimnula sam Hailey, presretna što me odvela od djevojaka. Nisu sve bile loše, ali kada je Anna u blizini osjećala sam se kao da sam u zatvoru.
"Kako to da tek sada primjećujem koliko su dosadni ljudi sa kojima se družimo?" upitala sam Hailey dok smo se smijale.
"Voljela bih udariti Annu u lažni nos, samo kada bih mogla" priznala je dok je kucala kombinaciju za otvaranje ormarića
"Mislim da njeni roditelji ne bi bili baš sretni zbog toga. Platili su to puno novca." rekla sam
Hailey se nasmijala i zatvorila ormarić "ništa u vezi te cure nije prirodno"
"Pričaj mi o tome" obje smo okrenule glavu prema novom glasu koji smo čule i vidjele smo Jareda i njegove prijatelje kako stoje ispred nas. Pogledala sam u Hailey, ali ona je izgledala smireno. Čudno.
"Šta trebaš Jared?" upitala sam dok sam gledala u njegove prijatelje. Nisu izgledali ništa finije sa kapuljačama na njihovim glavama i sumnjivim pogledima koje su razmjenjivali.
"Imam nešto za tebe" podignula sam obrve na njegov čudni odgovor
"Okej, šta je to?"
"Hajde sa mnom pa ću ti dati"
Sumnjivo sam ga pogledala "zašto mi to ne možeš dati ovdje?"
Oči su mu se suzile i vidjela sam kako mu se vilica stisnula "možeš li me samo jednom poslušati i krenuti sa mnom?"
Ovo je bilo vrijeme da ga poslušam i ne dovedem se u opasnost da me Jared udari. "naravno." Okrenula sam se kako bih vidjela da li Hailey odgovara da ostane sama sa trojicom muškaraca, ali sam bila šokirana kada sam vidjela kako se Hailey tajnovito osmjehuje jednom od njih. Nisam mogla vidjeti izraz njegovog lica.
"Bit će ona uredu. Hajdemo." Jared me uhvatio za ruku i počeo vući hodnikom. Ugurao me u praznu učionicu i tada sam se zabrinula. Zašto ? Ne znam, nakon što se ono sve sa Connorom desilo jučer, većina stvari me zabrinjavala.
"Evo" pogledala sam u Jaredove ruke i vidjela papire. Uzela sam ih i pogledala u njih. Bilo je to istraživanje o našem projektu. Suzila sam oči.
"Zašto mi ovo nisi mogao dati tamo?" vikala sam. Da li su svi muškarci ovih dana glupi?
"Također moram pričati s tobom o ovom našem cijelom projektu?"
Prekrstila sam ruke i klimnula mu glavom kako bi nastavio pričati. Ako mi kaže da mi ne može pomoći, kunem se poludit ću.
"Tokom sljedeće sedmice dolazit ćeš u moju kuću poslije škole kako bi završili projekat. I nije pitanje, to je naredba."
Prevrnula sam očima. Prvo mi Connor govori šta da radim, a sada i Jared. Već sam pomalo gubila živce "a zašto moram?" upitala sam, lažno mu se smijući. Onaj koji je govorio 'neću te poslušati'
Približio mi se i udarila sam leđima o zid "Zato što sam ja tako rekao. Uredu?"
"Jebi se. Neću se složiti sa svime što ti kažeš" dreknula sam se, gledajući u njega
Nacerio mi se, približavajući mi se još bliže "Da li želiš da ti pomognem sa projektom?" klimnula sam glavom. Približio mi se još više "onda uradi šta ti kažem" sa svakom riječi mi se približavao sve više sve dok se nađe grudi nisu dodirnule.
"Ako pokušaš bilo šta, ali bilo šta kada budem kod tebe, naći ću nekoga da te ubije" prijetila sam mu i odmaknula ga od sebe. Pun samopouzdanja me pogledao i odmaknuo se od mene.
"Mislio sam da ćeš me jednostavno sama ubiti" smijao se, ovo sve ga je zabavljalo. Znao je da to neću reći i znao je da će me iznervirati to što se šali sa mnom.
Otvorila sam vrata učionice i pogledala ga preko ramena, uputila sam mu sexy pogled i rekla "nisi vrijedan odlaska u zatvor" nakon toga sam zalupila vrata u njegovo nacereno lice.
____________________________________________________________________________
Kako vam se do sada dopada ova priča ?
YOU ARE READING
Bad boy kisses ( prevod )
Teen FictionEmilie Gray je uhvatila svog momka Connera Hanglintona kako je vara nakon dvije godine veze. Slomljena je, ali naravno uz pomoć njene lude najbolje prijateljice, ona će nastaviti dalje. Šteta je samo što nije znala kako će joj to najbolja prijatelj...