12.

199 17 0
                                    

U glavi mi je tutnjilo i nisam se mogla skoncentrisati ni na što oko sebe. Osjetila sam nagon za povraćanjem čim su te riječi napustile Louisova usta. Jared očigledno s tim nije imao problema, jer od trenutka kada je nazdravio 'našoj novoj vezi' smiješak sa njegovih usta nije spao. I dalje sam stajala na sredini sobe, između svih tih ljudi, stišćući čašu u ruci ; čudila sam se kako se svo piće nije do sada prosulo po tepihu. 

Morala sam otići iz te kuće. 

To što je bilo puno ljudi oko mene je činilo situaciju još gorom. Nisam mogla prestati misliti na to da će me Connor sigurno htjeti povrijediti kada čuje za ovo, a tome nije pomagala ni činjenica da se upravo nalazio na spratu kuće. Uhvatila sam Jareda za ruku, što ga je navelo na to da se okrene i pogleda me

„Šta?" upitao me

„Želim da idemo, molim te." Gotovo sam ga počela preklinjati, ali sam se suzdržala. Nisam htjela da misli kako sam slaba, ali sam se bojala šta će Connor uraditi kada sazna za ovo. Bila sam prestravljena.

Odmahnuo je glavom i prebacio ruku preko mog ramena „neće ići, bebo. Ne želim još ići, a ti moraš raditi ono što ja želim, cijelu noć." Nacerio si „na ovaj način ću imati zabavnu noć, baš onako kako si ti rekla"

Istina je da sam to rekla, ali što sam duže ostajala sve sam se lošije osjećala. Jared je i dalje držao ruku na mom ramenu, stiskajući me uz sebe, dok je pio još jednu čašu piva. Do tada nisam ni obraćala pažnju na to koliko je popio, ali onda sam se sjetila ; došli smo njegovim autom.

Uzela sam čašu iz njegove ruke i dodala je prvoj osobi koja je prolazila pored nas „zašto si to uradila, ženo božija?" gledao me raširenih očiju i ruku podignutih u vazduh. Da nisam još uvijek bila prestravljena zbog Connora i iznervirana činjenicom da Jared neće da idemo kući, vjerovatno bih se nasmijala na ove njegove riječi. Ali moje emocije su bile pomiješane pa sam uradila jedinu stvar koju sam mogla uraditi.

Ošamarila sam ga.

Okrenula sam se na petama (što je bilo poprilično kul) i odmarširala od njega. Bila sam tako dobra prema njemu cijelu noć! Smatrala sam ga prijateljem. Znala sma da ću se na kraju pokajati što sam prihvatila njegovu ponudu. Jared je bio pravi kreten. Nisam se osjećala dobro i htjela sam ići kući, a on je bio moj prevoz. Što je činjenicu da je pio alkohol činilo još gorom, kako da sada dođem do kuće ?

Moram naći Hailey.

Gurajući se kroz masu ljudi i zagledajući u svaku sobu, pokušala sam pronaći svoju ludu najbolju prijateljicu, ali bezuspješno. Izvadila sam mobitel i pokušala je nazvati. I to je prošlo bez uspjeha, ali svakako je nisam mogla ni čuti, čak i da se javila.

Poslala sam joj poruku „nađimo se ispred kuće. Hitno je." Još jednom sam razgledala oko sebe, ne bih li je ugledala.

Nakon što sam izašla van iz kuće, promjena je bila tolika da sam morala protrljati uši kako bi mi prestale zujati. Sjela sam na jednu od klupa ispred kuće. Bila sam preumorna i još uvijek nisam mogla povjerovati u sve što se desilo.

Ko je mogao Louisu reći za Jareda i mene ? da li stvarno izgledamo kao da smo zajedno ? Najgora stvar od svega je što će Louis prihvatitu tu laž. Znala sam da hoće i to je samo činilo situaciju još gorom. Toliko sam se udubila u svoje misli da nisam ni čula kako se vrata otvaraju i zatvaraju, sve dok neko nije sjeo pored mene.

„Jesi dobro?" okrenula sam glavu u stranu i vidjela Hailey kako zabrinuto bulji u mene. Odmahnula sam glavom i pogledala u nebo.

„Conner je pravi šupak" nisam bila spremna reći više od toga „zbog Jareda se osjećam čudno, jer ga u jednom trenutku mrzim, a u drugom se smijem i samo razmišljam o tome kako dobro izgleda." Podigla sam ruke u zrak „onda je Louis obavijestio cijelu školu da samo Jared i ja zajedno. Odakle mu dovraga takva laž?" teško sam disala na kraju rečenice, jer sam gotovo vrištala dok sam sve izgovarala.

Bad boy kisses ( prevod )Where stories live. Discover now