14.

321 19 7
                                    

Probudili su me glasovi zbog kojih mi je tutnjalo u glavi. Trznula sam se i otvorila oči. Grlo mi je bilo suho „ugasite svjetlo, molim vas“

„Budna je!“ Hailey je potrčala do kreveta i spustila se pored mene, sa suzama u očima „tako si me prepala, stvarno sam mislila da sam te izgubila“ uhvatila me za ruku, dok su joj obrazi bili natopljeni suzama „tako mi je žao što nisam bila tu da ti pomognem“

„Voda“ izgovorila sam jedva od suhog grla. Klimnula je glavom i brzo ustala od kreveta. Toliko je žurila da se sudarila sa Mattom i prosula vodu svuda po sebi.

Suzdržala sam se od smijeha iz dva razloga. A) nisam htjela da Hailey bude stid B) usne su mi bile previše ispucale da bih se nasmijala. Matt ju je pogledao tako da joj je pogledom samo rekao da ostane tamo gdje jest. Hailey mu se zahvalno nasmijala i sjela na fotelju.

Tada sam tek shvatila da smo u Jaredovoj kući. Okrenula sam se najviše što sam mogla kako me ne bi glava zaboljela, ali Jareda nigdje nisam vidjela. Skupila sam obrve, razmišljajući o tome gdje li je, kada se čaša vode pojavila ispred mojih očiju.

Matt je sjeo pored mene i dodao mi čašu. Uzela sam je drhtavim rukama. Osjećala sam se slabo i pitala sam se koliko dugo sam bila bez svijesti. Pitala bih iih da mi grlo nije bilo presuho.

Matt mi je pomogao da ustanem i čak i držao čašu za mene.
Popila sam cijelu čašu u jednom gutljaju. Matt je izgledao kao da ga to zabavlja, iako sam se ponašala kao svinja „još?“

Klimnula sam glavom, na što se on nasmijao i izašao iz sobe. Pogledala sam prema fotelji i vidjela Hailey kako me gleda tužnim psećim očima. Prevrnula sam očima i pokazala joj rukom da sjede pored mene. Skočila je i potrčala prema meni, ali se smirila kada je došla do mene i mirno sjela na krevet.

Nježno je sjela pored mene, trudeći se da drži ispravljena leđa i da ne pomiče krevet dok se namješta. Pogledala me direktno u oči „kako se osjećaš?“

Matt se vratio i odmah ljutito pogledao u Hailey, ali sam mu očima pokazala da je sve okej, dok mi je pružao čašu vode. Voda mi je dovoljno natopila grlo da bih mogla ponovo početi pričati.

„Koliko dugo sam bila bez svijesti?“ spustila sam čašu na noćni stolić i vidjela  na satu da je deset sati uvečer.

„Par sati, možda malo više“ Matt je rekao, prolazeći rukom kroz kosu „nisi imala potres mozga, samo udarce u stomak. Možda će te glava boljeti narednih par dana“

„Zašto su mi usne tako suhe, a i grlo?“

Hailey je ustala i otišla do jakne „spavala si otvorenih usta. Kao i uvijek“ dodala mi je svoje labelo za usne „ali moraš nešto pojesti. Zato se treseš. Zadnje što si pojela je šećerna vuna, a to je puno šećera.“

Namazala sam labelo na usne i klimnula glavom „mogu li sada ustati?“ gledala sam u njih dok sam se trudila da ispravim noge. Bile su ukočene i boljele su me.

„Da li misliš da možeš?“ Matt me upitao

„Da“

Hailey i Matt su ustali sa kreveta i stali pored mene. Pružili su mi ruke kako bi mi pomogli da ustanem. Bila sam zahvalna na njihovoj pomoći, jer mi je tijelo još uvijek bilo slabo od pada i udarca u glavu.

„Hvala“ polahko sam se kretala, ali dok sam došla do vrata već sam mogla sama hodati pa sam sklonila njihove ruke sa sebe. Tada sam se sjetila jedne stvari. Ustvari dvije. „Gdje je Conner? Da li moji roditelji znaju?“ srce mi je počelo jače lupati kada sam se sjetila Connera, a onda sam se sjetila i svojih roditelja.

Pitam se da li im je neko javio i da li su na putu kući ili ne znaju šta mi se desilo. A što se tiče Connera, nadala sam se da je u zatvoru ili da je barem uhićen. Nadala sam se da su ga poslali u neku psihijatrijsku bolnicu.

„Zvali smo tvoje roditelje i htjeli su krenuti kući, ali sam ih ja ubjedila da si dobro i da se mogu brinuti za tebe“ taman sam krenula reći kako moji roditelji nikada ne bi pristali na to, kada je Hailey nastavila pričati „tako mi je žao jer nisu ni stigli do hotela. Večerali su kada sam ih nazvala i krenut će kući odmah ujutro.“

„A Conner?“ srce me zažigalo kada ga spomenula njegovo ime i bojala sam se da je još tamo vani i da me čeka. Stavila sam ruku na čelo i osjetila kako je vrelo.

Matt je bio pored mene i uhvatio me za lakat „trebaš li sjesti?“

Odmahnula sam glavom i pogledala u Hailey, tjerajući je da mi kaže šta je sa Connerom.

„Moraju provesti istragu, Emilie“ srce mi je palo u pete. Matt me nježno spustio na pod, tako da sam sada bila naslonjena leđima na vrata.

„Šta? To što me prebio u javnosti nije dovoljno?“ osjećala sam ljutnju u sebi. Kako nisu shvatili da je lud i da će me ubiti samo ako bude imao priliku.

Hailey se spustila pored mene i uhvatila me za ruke. Njene su bile puno hladnije od mojih. „nije bio pri svijesti kada su ga našli i provjerili su da li ima ikakvo oružje kod sebe“
Znala sam da će poslije ovog doći ono ali i po Haileyinom izrazu lica sam vidjela da je loš „Ali? Šta su našli?“

Bad boy kisses ( prevod )Where stories live. Discover now