1.

1.5K 54 8
                                    

Osjećala sam se kao da svi znaju. Osjećala sam se kao da su svi gledali u mene, ali ustvari ljudi su bili zauzeti samo njihovim životima. Uhvatila sam poneki zabrinuti pogled i pogled pun sažaljenja, ali niko me otvoreno nije ništa pitao. A to i jeste ono što sam željela.

Prošla su dva dana otkako sam saznala da me moj momak Connor vara. Vidjela sam ga na partiju u drugom gradu kako ljubi drugu curu. Pretpostavljam da je mislio da će tamo biti siguran. Vjerovatno je zaboravio na to da znam ljude koji su organizovali tu zabavu.

Danas, bio je ponedjeljak i dan kada mi je bilo najgore. Znala sam da će ljudi odmah saznati, jer sam bila u vezi sa Connorom već dvije godine, a i može se reći da smo bili dosta popularni u školi. Što sam ja shvatala tako da imam dosta prijatelja u školi, dok se Connor ponašao kao da posjeduje školu.

I bila sam upravu. Čim sam ga uhvatila kako gura jezik u usta druge djevojke, odmah sam ga ostavila. Sklonila sam status veze na Facebook-u iste te noći; očigledno je to značilo da je zvanično. Te iste noći dobila sam mnogo poziva i poruka sa pitanjima šta se desilo. Ni na jednu nisam odgovorila, osim svojoj prijateljici Hailey, ali znala sam da će prije ili kasnije svi saznati. To sve sve desilo u roku od sat vremena.

Sada, gledala sam ljude kako žive svoje živote i povremeno bi neko stao samo da mi kaže kako mu je žao i nastavili bi dalje, a ja sam ostajala sama razmišljajući o svojoj prošlosti. Čime sam zaslužila da mi ovo uradi ? Dok nisam upoznala Connora nisam vjerovala da prava ljubav postoji. Huh, jesam li pogriješila ?

Zatvorila sam svoj ormarić i krenula na prvi čas. Mahala sam ljudima i smiješila im se, ali ni s kim nisam stajala kako bih popričala, kao što sam inače radila. Bojala sam se da ću vidjeti Connora i nisam znala kako ću se ponašati. U petak sam bila ljuta i povrijeđena i bijesna na njega. Ali danas sam se osjećala samo glupo i znala sam da ću se slomiti ako se suočim s njim.

Zdravo, moja seksi prijateljice" pogledala sam u moju najbolju prijateljicu Hailey koja se kezila. Moje usne su oformile smiješak čim sam je ugledala. Ostavite njoj da me nasmije kada se osjećam kao govno. Hailey je bila jedina osoba kojoj sam vjerovala više nego sebi ; s obzirom na to da smo bile iste u svemu, bilo bi kao da ne vjerujem sama sebi.

Ćao osobo koja ima seksi prijateljicu" nasmiješeno sam joj odgovorila. Moje raspoloženje se već malo popravilo. Pretpostavljam da je sve što sam trebala bila moja najbolja prijateljica. Poslije svega, ona je bila ta koja je cijeli vikend provela jedući sa mnom sladoled dok sam ja plakala. Pa, radila je to sve dok me nije ošamarila i rekla mi da zaslužujem bolje od njega. Bože, koliko sam voljela tu djevojku.

Bacila mi je papir u ruke „pogodi šta ćemo raditi uskoro?"

Namrštila sam se kada sam pogledala u narandžasti papir ispred sebe. Jesu li mogli izabrati ljepšu boju ? Velika boldirana slova su mi privukla pažnju : GRADSKI SAJAM. Oh ! Ovo se održavalo svake godine, bilo je tako raznih vožnji, štandova i igri u kojima možeš osvojiti velike plišane igračke. Prošle dvije godine sam išla tamo sa Connorom i uvijek bi mi osvojio plišanog pingvina, jer su to bile moje najdraže životinje.

Ne znam, Hailey. Šta ako ga vidim tamo .. sa drugom djevojkom?" stomak mi se prevrnuo na tu ideju. Nisam ga željela vidjeti sa drugom iako sam završila sa njim. Bio bi to kao šamar za mene, ako bi odmah počeo izlaziti sa nekom drugom.

Uhvatila me za ruku, zaustavljajući me „Koga boli briga ? Znaš da ćeš ga opet vidjeti, zar ne ? Pa zašto mu onda ne bi pokazala da si uredu, a da je on obični kurac jer je to uradio ? „ pogled joj je postao nježniji „ne želim da odustaneš od svog života zbog nekog kretena."

Srce me zažigalo kada sam vidjela kako me gleda. Da li se bojala za mene ? Da bih je smirila rekla sam „Uredu, ići ću i nemoj se bojati neću odustati od svog života"

Bad boy kisses ( prevod )Where stories live. Discover now