Nasmijala sam se Jaredu dok sam prolazila prstima kroz svoju, sada čistu kosu "Sviđa mi se tvoja porodica. Ljudi se pored njih baš osjećaju ugodno" smijala sam pokušavajući ostati što ozbiljnija
Bio je naslonjen na vrata, nasmijao mi se nježno, ali sam mu u očima vidjeti da nije sretan "Da, kako god" podigao je ruku i pomislila sam da će me dodirnuti. Gledala sam ga pravo u oči, a srce mi je nenormalno jako lupalo. Zašto je morao biti tako privlačan ? "imaš još špageta u svojoj kosi"
Obrazi su mi se zacrvenili dok sam gledala u njegovu ruku u kojoj je držao špagetu crvenu od sosa, onu koja mi je promakla dok sam prala kosu malprije "Da, kako god" pokušavala sam ga imiritirati, ali sam znala da mi to nikada neće uspjeti.
Jared je odmahnuo glavom. Hodao je unatrag sve dok nije došao do vrata i rekao mi "vidimo se kasnije, loša djevojko" namignuo mi je i zatvorio vrata. Glasno sam se nasmijala dok sam odmicala od kuće koja je s vana izgledala kao mirna ali je unutra bila daleko od toga.
Vjerovatno bih prvo trebala objasniti šta se sve desilo otkako sam došla kod Jareda, kako sam završila sa špagetama u kosi i otkud mi novi nadimak.
Sa rukama prekriženim na grudima i pogledom uprtim u Jareda odbijala sam sjesti na njegov motor. Jedini način na koji bih se mogla popeti na to vozilo smrti bilo je da me Jared prvo ubije a zatim stavi na motor. Bila sam dovoljno pametna da znam da će neko kao Jared izvoditi razne gluposti na motoru i nisam htjela rizikovati.
Jared je spustio glavu i rekao "Emilie, obećavam da neću voziti brzo, da neću izvoditi nikakve trikove ili prouzrokovati ikakvu opasnost dok si ti na motoru. Možeš li se sada molim te popeti kako bi napokon krenuli prema mojoj kući?"
"Zašto bih ti vjerovala ? Vjerujem da ćeš čim se popnem na to čudo, početi voziti kao lud i da ću pasti na glavu i umrijeti odmah" vikala sam iako sam znala da sam pomalo iracionalna. Skinula sam kacigu sa glave čim mi je Jared stavio, odbijala sam da ga poslušam. Nema šanse da sjedem na taj motor.
Znala sam da ga ovo sve nervira jer je prolazio prstima grubo kroz kosu. Znala sam da je glupo što se svađamo oko ovoga, ali oduvijek me bilo strah motora i nisam se htjela voziti na njemu. I to se neće desiti sada.
"Dobro" Jared je rekao, stavljajući kacigu na svoju glavu. "Ja odoh kući, jest ću i spavati i sjebati projekat. A kada profesor pita zašto smo dobili loše ocjene ti možeš objasniti" nakon toga sjeo je na motor i pokrenuo motor.
Ugrizla sam se za usnu dok sam ga gledala kako je spreman da ode. Pogledala sam u ruku i vidjela da još uvijek držim njegovu kacigu u ruci. Zabila sam nokte u grubi materijal kacige i izdahnula. Znam da ću zažaliti zbog ovoga.
Prišla sam Jaredu jer se nije pomaknuo gotovo ni metar i lagano ga dodirnula po ramenu. Okrenuo se prema meni i htjela sam ga udariti po sred face kada sam vidjela kako se smije "Znao sam da ne možeš preći preko loše ocjene"
Pružila sam mu kacigu "Pomozi mi da je stavim" uzeo ju je od mene i stavio je na moju glavu, zatim me dodirnuo ispod brade kako bi mi podignuo glavu. Osjetila sam njegove prste kako nježno diraju moj vrat dok je zakopčavao kacigu kako se ne bi pomicala.
"Okej, želim da staviš nogu ovdje" davao mi je instrukcije dok je pokazivao prstom na motor "a onda ćeš podignuti drugu nogu i prebaciti je na ovaj drugi dio" klimnula sam glavom i uradila ono što mi je govorio. Držala sam se za njegova ramena koja su mi bila oslonac i bila sam ponosna na sebe kada sam uspjela sve uraditi bez ijedne greške.
Okrenuo se prema meni i upitala sam ga "a za šta da se čuvam?"
Uhvatio je moje ruke i obrglio svoj struk njima "Kada smo u krivini moraš se nageti zajedno sa mnom i čvrsto se držati za mene. Kada te dodirnem po koljenu drži se najjače što možeš ili ćeš pasti. Razumjela?"
YOU ARE READING
Bad boy kisses ( prevod )
Novela JuvenilEmilie Gray je uhvatila svog momka Connera Hanglintona kako je vara nakon dvije godine veze. Slomljena je, ali naravno uz pomoć njene lude najbolje prijateljice, ona će nastaviti dalje. Šteta je samo što nije znala kako će joj to najbolja prijatelj...