23. Μπαμ έκανε η πόρτα μόνο!

9.1K 736 69
                                    

Φανή

-Σε βλέπω τι κάνεις ! λέω στην Μυρτώ που εδώ και πέντε λεπτά είναι στο γραφείο της και φτιάχνει μαλλί και φάτσα.

-Ότι και να κάνεις δεν φτιάχνεσαι τα χάλια σου έχεις, μήπως να το άφηνες για σήμερα? Να το σκεφτόμασταν το θέμα λίγο παραπάνω?της λέω και εκείνη στον κόσμο της, φτιάχνει μαλλί.

Καλά το νιώθω πως θα γίνει η μαλακία αλλά η μικρή δεν με ακούει, πάλι το παίζει ερυθρά αμαζόνα, απο μικρή που την γνώρισα όλο σε μπελάδες χωνόταν το φελέκι μου!

-Την δουλειά σου εσύ ! μου λέει με υφάκι και την βλέπω πως κοιτά το ρολόι επίμονα. Είναι και ο άλλος στο γραφείο και κοιτάει συνέχεια προς τα εδώ  κι εγώ το νιώθω πως θα ξεφτιλιστούμε σήμερα. 

Πως να το σώσω δεν ξέρω!

-Σταμάτα να σκέφτεσαι αυτό που σκέφτεσαι!της λέω και της πετάω απο το γραφείο μου με νεύρα το στυλό μου. Την βρίσκει στο κεφάλι. Το παίρνει στα χέρια της και μαζεύει με αυτό τα μαλλιά της σε ένα κότσο.

-Είσαι φίλη Φανή αυτό ήθελα, μου λέει και μου χαμογελά.

Α καλά στον κόσμο της.

Δυο η ώρα και ο Κέτιπέρης μπαίνει στο γραφείο. Ξεφυσώ και τρέχω να παραλάβω τα δέματα.

-Μιχάλη δώσε τα και έφυγες!

-Μια υπογραφή Φανή..μου λέει με απορία γιατί με βλέπει πως βιάζομαι να τον σουτάρω.

-Άσε αγόρι μου τις τζίφρες για αύριο, πήγαινε τώρα στο καλό του θεού, του λέω και τον σπρώχνω προς το ασανσέρ.

Εκεί κάπου στο σπρώξιμο του Κέιτιπέρη , νιώθω την Μυρτώ απο πίσω μου.

Ευτυχώς ο άλλος πρέπει να μπήκε στο δωματιάκι με τα αρχεία. Μήπως να πάω να τον κλειδώσω εκεί? Είμαι σίγουρη πως το βλαμμένο θα ξεφτιλιστεί!

-Μιχαααααληηηηηη, την ακούω να νιαουρίζει απο δίπλα μου και νομίζω πως μας ήρθε η Βικτώρια στο γραφείο ξαφνικά! Την κάνει ολόιδια..βρήκε και πρότυπο το φελέκι μου..

-Ορίστε? λέει ο Κέιτιπέρης και την κοιτά ξαφνιασμένος. Έχει κολλήσει πάνω του και τον κοιτά με ανοιχτό το στόμα. Υποθέτω το παίζει προκλητική.

-Μην της δίνεις σημασία Μιχάλη μου , είναι μπουκωμένη, δεν παίρνει και ανάσα, πρέπει να έχει πάθει κάτι και ο εγκέφαλος της απο την έλλειψη οξυγόνου! λέω και μου τραβά αγκωνιά το βλαμμένο.

-Θα το κάνω οτι και να κάνεις..μου ψιθυρίζει και σφίγγει τα δόντια. Άμα της αστράψω μια σφαλιάρα θα της πως εγώ!

Δάσκαλος στον έρωταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora