{1}

36 5 5
                                    

Kitapta yazılanlar tamamen hayal ürünü olmakta ve gercek olmasi beklenmemektedir.
...
Bu kitapta yaşananlar sizi hecanlandiracak,korkutacak,aglatacak, en önemlisi mutlu da edecek. Hadi başlayalım.
♡♡♡
Bir okul günüydü, herkes gayet normal bi şekilde sınıfa girmiş hocanın gelmesini bekliyordu.
Toprak, elinde telefonu kulakligini takmış hem müzik dinliyor hem de ortami gözleriyle seziyordu.
Her zaman ki gibi 3 grup bi köşeye ayrılmış birbirlerine bakıyor ve lanet indiriyordu.
Toprak onlardan değildi. O kavga değilde en çok bir konu üzerinde tartışmayı seven insandı.
Ama bu 3 grup (Danger,Azorka, Destur) Kavgaları yüzünden bir çok kez disiplin cezası almıştı.
Ama yine de yapacaklarini yapıyorlardı.
Ayrica bu okulda garip giden bir şeyler vardi. Bazen dersin ortasında Danger grubunda yer alan Kevin kendi kendine konuşuyor birden dersten çıkıp gidiyordu. Bazen ise Azorka grubunda ki Berke kendini yere atıyor ordan oraya sürükleniyordu.
Bu olaylar karşısında idare hic bir sey yapmiyordu. Ve hatta olanlari normal karşılıyordu.
☆☆
Uzun süre ardından Edebiyat hocası iceri girdi ve kitaplarını masanın üzerine sertce koydu. Daha sonra tahtaya bir soru yazdi ve:
-Bu soruyu iradesiyle cevaplayan kurtulur. Dedi

Herkes hocanin ne demek istedigine anlam vermeye çalışıyordu.
Kurtulur mu? Iradeyle cevap mi? Soru mu?
Soru aynen böyleydi:
Bir evin içindesiniz. Bu evin içinde tek siz varsiniz ve birde göremediğiniz bir kac varlık. Her gece sizi uykunuzda rahatsız ediyorlar ama banyoya veya WC ye girdiginizde sizi rahatsiz etmiyor, cinsel bölgelerinize bakmıyorlar. Bu durumda o evde kalmayi ister miydiniz yoksa istemez miydiniz?
Herkes bu soruyu okuduğunda şok olmuş, ne diyecegini bilmiyordu.
Toprak ise sadece susmuş her seye bir anlam vermeye çalışıyordu.
☆☆
Bir kac dakika geçmiş. Herkes arasinda ne diyecegini düşünüyordu. Ama kimse bu isi iradesiyle değil de kendinisini kurtarma amacıyla yapıyordu. Ancak hic kimse bilmiyordu ki kimin iradeyle kimin ise kendini kurtarmak amacıyla yaptığını anlayacak birinin olduğunu ...
☆☆
Bir süre sonra hoca konuştu:
-5 dakikanız var . Bu soruyu cevaplayan hem kurtulacak hem de her seyi görecek.  Seçim sizin.

Bu konusma üzerine herkes konuşmaya basladi. Sınıfta büyük bir uğultu vardi. Herkes hep bir ağızdan konuşuyor kargaşaya sebep oluyordu.
En sonunda hoca masaya vurdu:
-Eger böyle gürültü çıkaracaksanız soru konusunu kapatır. Hepinizi buraya tıkarım. Anlaşıldı mı?

Bir kac kişi haric herkes evet diye mırıldanmış ve derin bir sessizlik oluşmuştu.
Kimse ne diyeceğini bilmiyordu.
Sessiz sakin yerlerinde oturuyorlardı.
☆☆
Dakikalar sonra hoca konuştu;
-Evet süreniz bitti.  Simdi sıradan soracağım. Kim ne cevap verecek bakalım.
Danger grubundan başladı ilk önce cevaplar aynen böyleydi:
Kevin: Isterdim
Tom: Isterdim
Andrew: Isterdim
Charlie: Istemezdim
Alastair: Istemezdim

Bu grup bittiğinde hoca hepsinin gözünün icine baktı. Ve en sonunda büyük bir sekilde onlara bağırdı.

-SIZI AHMAKLAR KURTULMAK ICIN YAPTIGINIZ SEYE BAKIN! SIMDI BURDA UZERINIZE LANET INECEK! ÇIKIN DIŞARIYA!

Danger grubundakiler ne diyeceğini bilemeden hemen dışarı çıktılar. Gruptaki herkes şaşırmıştı.
Kevin konuştu;
--B-bu nasil olurda bizim kurtulmak icin konuştuğumuzu anlar nasill!?
Andrew:
-Bunu senin bilmen lazim Degil mi Kevin? Dersin ortasında kendine kendine konuşan biz değiliz herhalde bunuda biliyorsundur!

Bu olay Danger grubunda karşılıkli atışmaya sebep olmuştu. Ama neyse ki kavga çıkmamıştı.
☆☆
Sıra Azorka grubundaydi.
Cevaplar aynen böyle:
Berke: Istemezdim
Herkül: Istemezdim
Adam: Isterdim
Adrian: Isterdim
Alex: Isterdim.
Yine ve yine hoca bağırarak konuştu:
-AHH SEN BERKE! HERKÜL! ve ALEX! BURADA KALIN DIGERLERI SIZ CIKIN PIS KERTENKELELER.!

Ayni şekilde Berke, Herkül ve Alex sınıfta kalmış diğerleri ise sınıftan çıkmıştı.
☆☆
Sıra Destur grubundaydi. Bu gruptan sonra Iki kisi kalıyordu. Bu iki kişi  Toprak ve  David idi.Onlar kendilerine ne olacakti bilmiyordu. Ama mutlaka bir şey olacaktı.
Destur grubunun cevapları:
Bob:Isterdim
Kuzey:Isterdim
Brad: Isterdim
Calvin:Isterdim
Cary: Isterdim
Hepsi isterdim demisti ve bu hocanın hoşuna gitmemisti belli ki yüzü biraz ekşimişti.
Hoca:
-HEPINIZ DIŞARI CIKIN!!

Destur grubu dışarı çıktığında Cary
konuştu:
-Bu hocanin amacı ne olabilir. Bizim Aklımızi falan mi okuyor. Yoksa bir çeşit gizli varlık mi?
Brad:
-Amacinin ne oldugu bilinmiyor. Ama bir şeyler oldugu kesin.
Brad cok zekiydi. Matematik ve Fizik kulübünde Liderdi. Bu yüzden ondan her sey bekleniyordu..
☆☆
En son iki kisi kalmıştı. Toprak ve David.
Onlarin cevapları şöyleydi:
David: Isterdim.
Toprak:... Ben birazdaha düşünmek istiyorum. Izninizle hocam.
Hoca kafasiyla onayladi. David'e sen dışarı cik diye isaret etti.
Toprak düşünüyordu.
Bir evdeyim. Uykumda rahatsiz ediliyorum. Ama cinsel bölgelerime varliklar tarafindan bakılmıyor. Ayrica ben zaten uyumayi sevmem. Varliklarda benim icin sorun olmadigina göre kalsamda kalmasamda bir şey olmaz. Yani kalmak Isterdim.
Toprak en sonunda cevap verdi:
-Isterdim.
Hoca düşündü düşündü ve:
-Siz dördünüz. Berke, Herkül, Alex ve Toprak. Burada bekleyin ve hic bir yere ayrılmayın.!
Hepsi kafa salladı ve bir sıraya oturdular.
☆☆
Tam 10 dakika geçmişti. En sonunda hoca iceri girdi. Sacma bir sekilde birine Gel işareti yaptı.

-Evet çocuklar. Farkındayım hic biriniz bir seyin farkinda değilsiniz. Ama az sonra siz 4 kisi her seyi görecek ve diger arkadaşlarınıza yardım edeceksiniz. Bu durum içerisinde düşmanlık, kavga, tartisma vs. Olmayacak. O yüzden az sonra görecekleriniz karşısında sıkı durmanızı temenni ederim.!
☆☆
Bu konuşma ardından 2 dakika geçmişti. Ve bir anda kapilar açılıp kapanmaya, pencerelerin camları kırılıp yeniden eski haline gelmeye, sıralar havaya kalkip geri yere inmeye başlamıştı.
Herkes korkmuştu.  Ne olduğunu anlamiyordu.
Fakat fakat bu 4 kişi her şeyi görmüş.
Aklı dengesini elinde tutmaya çalışıyordu.
Ve bir ses konuştu;
-Amaciniz zoru başarmak olsun..!
Toprak, Berke, Herkül ve Alex bu sesin nerden geldiğini biliyordu. Ama digerleri hem korkuyor hemde sese kulak veriyordu.
  Ses yine konuşmaya başladı:
-Buradan kurtulmak istiyorsanız eğer her söylenen şeyi yapmak zorundasınız.
Şimdi bütün kapılar kitlenecek,Pencerler yerlerine yapıştırılacak, ayrica ve ayrıca herkes okul icinde kalacak. Ve buradan kurtuluş yok..!
Anlaşıldı mi?

Herkes evet şeklinde mırıldandı. Ve
Sesin dedigi gibi patır patır bütün kapılar kilitlendi, pencereler yerlerine yapıştırıldı.
Herkes artik okulun içinde hapis olmuştu.  Yani kurtuluş yoktu...!

~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

Selam gençler uzun bir süre ardından yeni bir kitapla karşınızdayım.  Ben ilk bölüm olarak güzel olduğunu düşünüyorum.  Fakat herkesin okuma zevki başkadır.  O yüzden yorumu size bırakıyorum.
Lütfen okuduysaniz Vote'lemeyi unutmayınız..!♡ ~♡






REKABETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin