{4}

8 1 0
                                    

Bu yüzden herkes dikkatli olmalıydı.
☆☆

Hâlâ ve hâlâ Herkül'ün burnundan kan geliyor ve ağzından köpük çıkıyordu.
Toprak ise dilini yutmamasi icin uğraşıyordu.
Bu okulun zemin katında küçük bir hastane vardi.
Genelde yaralanan ya da rahatsızlanan öğrenciler burada iyilestiriliyordu.
Kuzey hızlı bir şekilde zemin kata indi doktoru çağırdı. Ardindan bir sedye geldi. Herkül sedyenin üzerine konuldu ve hastaneye indirildi.
Durumu ciddiydi. Resmen hayatta kalma şansı %51 gibi bir şeydi.
Ve bu durumdayken bile varliklar onu rahat bırakmıyordu. Sanırım fazla korkmuştu, ya da şoka girmis bunu atlatamamıştı. Bu durumda varlıkların hoşuna gidiyor ve sürekli onunla uğraşıyorlardı.
☆☆
Herkül'ün kendine gelmesi icin iğne yapıldı ve seruma bağlandı. Daha sonra doktor gözetimi altında dinlenmeye bırakıldı. Umarım iyi olur bir an önce iyilesirdi. Yoksa olanlar hic iyi olmayacaktı..
☆☆
Saatler geçmişti. Sabah olmuştu. Herkes yeni bir görev icin bekliyordu. Ama .. Ama yeni görev yoktu. Çünkü Herkül iyi değildi. Yeni görev icin onun iyileşmesi gerekiyordu. Sanırım bu günler alacaktı ve hatta haftalar...
Ama kimse umudunu kaybetmiyor,Herkül icin dua ediyordu.
O daha 17 yaşında taze bir gencti. Ölmemesi gerekiyordu. Ölmemeliydi..
☆☆
Saat öğlen 12.30 olmuştu. Herkes önüne koyulan yemeği yemeye korkuyordu. Ya yine icine Müshil koydularsa? Diye düşünüyordu herkes.
Ama bu sefer öyle degildi ve ses duyuldu:
-Merak etmeyin çocuklar. Bu sefer icine her hangi bir ilac koymadık. Simdi siz neden diye sorarsınız. Misafiriniz var,ayıp olmasin yanında diye..! HAHAHAH..!!

Misafir mi? Bu ses neyden bahsediyordu. Herkes birbirine bakmış bi anlam vermeye çalışıyordu.
Bir yandan yemekler yeniliyor bir yandan da gelecek olan misafir kimdi o düşünülüyordu.
☆☆
Herkes yemeğini yemişti. Ve gelecek olan misafir bekleniyordu.
Sonunda kapı açıldı ve içeriye yüzünde maske ve gözleri mavi olan bir kız girdi.

Nasil yani? Erkek meslek lisesine kız mi girmişti simdi? Bunlar erkekleri azdirmaya falan mi çalışıyordu?En azından burası azan erkeklerin bulunduğu bir okul değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasil yani? Erkek meslek lisesine kız mi girmişti simdi? Bunlar erkekleri azdirmaya falan mi çalışıyordu?
En azından burası azan erkeklerin bulunduğu bir okul değildi. Burası kafasini geçmişte derslerine vermeyen ama simdi deliler gibi çalışan erkeklerin dolu olduğu bir liseydi.
Zaten o kız içeriye girdiğinde bir kac erkek haric kimse şaşırmamış. Normal karşılamıştı.
Daha sonra kiz konuştu:
-Merhaba gençler ben Angela. Biliyorum benim buraya gelmeme bir kaçınız şaşırdınız. Ama normal karşılayın. Ben buraya sizin gibi hapis edildim. Hemde yillar önce.

Yillar önce mi dedi o kız? Nasil yani?

Adrian:
-Nasil yani Angela açık konuşur musun?
Angela:
-Tabiiki hemen anlatıyorum-,- demicem tabi biraz bekleyin her seyin zamani var gençler. Acele ise şeytan karışır. 👿

Angela bu sözü söylerken gözleri bir anda kırmızı oldu ve geri maviye döndü.
Ne olmuş olabilirdi bu kiza? Icine şeytan mi kaçmıştı yoksa?
Ya da oda mi onlardan biriydi?
Tüm bu sorular cevabını ararken kiz yine konuştu.:
-Aslinda şöyle ki ben, bende sizler gibi bi insandim ama yillar geçtikce insanlığımi elimden aldılar. Nasil mi? Burada hapis kala kala her sey değişiyor. Aklınız,düşünceleriniz,fiziksel her şeyiniz. Yani elinizde bir tek hatıralarıniz kalıyor. Onlar da zamanla gidecek zaten -,-.

Charlie:
-Sen neyden bahsediyorsun? Ne yani biz de mi insanlıktan çıkacağız?
Alastair:
-Sen ne diyorsun öyle?
Angela:
-Ahh gençler sakin olun zaman geçtikçe anlayacaksınız.

Herkes susmuştu. Sanki zamanın geçmesini bekliyormuşcasina.
Ama zaman, ne hızlı ne de yavaş geçecekti. Zaman her şeyin farkına vara vara geçecekti.
☆☆
Kız her seyi anlatmış gibi bir köşeyi seçmiş oraya oturmuştu.
Gözlerinde garip bir umud vardi. Ayrica birde tarayıcı gibi bir çizme ışık.
Sanki herkesin icinden geçiyor, kime ne olmuş anlıyor gibiydi.
Sakin,sessiz,gizemli...

Duruşu sınıftakiler şu sözü hatırlatmıştı sanki:
- Sessizligim asaletimden.~ Susuyorsam bir bildiğim vardir.~

Gizemli kızımız ayni böyleydi.
Bu sözleri andırıyordu.

Yani o sanki erkeklerin içine bir ajan gibi giren şeytana benziyordu.
Belkide insan kılığında gizemli bir varlıktı...

♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡

Selam genc okurlarım. Umarim hikayemi seviyorsunuzdur. Bu bölümü bozdum gibi oldu sanki ama toparladigimi düşünüyorum. Yine de yorumu size bırakıyorum.
Neyse seviyorum sizleri.
Vote atmayı unutmayınız.
🌟💫🌹🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

REKABETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin