Capitolul 1
Olivia este o adolescenta de 15 ani ,parintii ei sunt avocati iar acum este nevoita sa plece cu serviciul tatalui ei la un liceu nou.Dar acest liceu este unul plin de barfitoare si nesimtiti.
Ziua 1:
Ma trezesc de dimineata si mananc ceva ,ca de obicei singura, ma spal si ma imbrac.
Fiind o fata mai simpla nu am haine de milioane sau cumparate de la nu stiu ce firma,dar nu am nici ultimele haine,pot spune ca am strictul necesar in toate,nu ma machiez ,ma dau cu un luciu sau ruj si respect mereu regulile.
Evident cum am pasit in liceu toate privirile erau atintite asupra mea ,iar barfa era in floare .Absolut peste tot unde te uitai vedeai numai papusi Barbie date cu o tona de fond de ten ,2 cutii de pudra,si date cu atat de mult rimel incat le atarnau ploapele,si bineinteles baietii dupa care erau innebunite toate.
Eu sunt o fata inalta cu parul saten si lung cu ochii caprui.Prima ora: MATEMATICA
Profesoara intra in clasa si striga catalogul si se opreste la numele meu si spune:
-Olivia Johnson..,deci tu esti noua eleva,spuse ea cu un ton curios si putin viclean.Vino in fata si prezinta-te.
-Buna ,ma numesc Olivia ,am 15 ani,sunt sociabila,si ma bucur sa fiu in acest liceu.
-Bine ,draga mea ,stai jos.
Bineinteles ca dupa ce am vorbit, toate au inceput sa chicoteasca si sa ma analizeze din cap pana in picioare.Dar am invatat sa nu mai pun totul la suflet si sa nu ma mai intereseze ce spun altii.
Sunt destul de buna la ore ,iar asta numesc ei tocilar,ca nu stau toata ziua pe telefon si nu ma aranjez toata ziua in baie.Dar ca in orice liceu sunt "3 clase de oameni"
"cei populari","tocilarii","si cei care vor sa se integreze".
3 fete au venit sa vorbeasca cu mine ,nu erau papusi Barbie,una dintre ele spune:
-Buna! Eu sunt Emy,cu un glas prietenos.
-Buna! Eu sunt Olivia ,incantata
-Cum este in liceu?
-Deocamdata ca in orice liceu,lume barfitoare care te trateaza ca pe ultimul om.
-Apropo sa-ti fac cunostinta, ea este Sara
-Buna!
-Iar ea este Adela...
-Incantata!
-Fii atenta ,deoarece este multa lume rea ,iar orice cuvant spus la momentul nepotrivit,dupa poate fi o arma impotriva ta.
-Mersi pentru sfat ,dar acum ar trebui sa plec....
-Bine ne vedem maine,pa!
-Pa!
Ajunsa acasa ,obosita si fara prea mult chef imi fac de mancare.Pe la 20:00 ,vine tata si spune:
-Ce faci?Cum a fost astazi?
-Foarte bine,spun eu somnoroasa.
ZIUA 2..... SI MAI MULTA RAUTATE
Ma trezesc cazand din pat,inceput promitator....
Ma imbrac si la liceu,din nou.Cand ajung ma intampina cele trei fete ,stam vorbim si la un moment dat vine grupul printeselor ,cu regina albina in frunte ,si spun ele :
-Buna ,cum te numesti ,mmm.A ,Livia,esti noua nu ? Sa-ti spun regulile daca nu faci ce iti spun eu ,o sa te fac de ras in fata tuturor.
-nu ma cunosti ,nu poti face nimic!Sfidand-o cat pot
in pauza ma ciocnesc de un baiat ,arata superb,si nu parea nesimtit.S-a uitat la mine si......
CITEȘTI
Olivia's life
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre o fata,intr-un liceu nou,prietene adevarate si un baiat dragut care o place si i se va complica viata cu oameni din liceu si dragostea.