Capitolul 2,prietenia

124 2 0
                                    

Baiatul acela s-a scuzat si s-a uitat la mine fara sa clipeasca cu blandete,de obicei nu ma las cucerita din prima ,studiez omul de la departare.Fiind vorbareata imi fac prietenii repede dar sunt atenta cand mi aleg.Sunt o fire suspicioasa ,de obicei iau decizii corecte.

Multe fete imi spun ca sunt matura,nu ma deranjeaza,imi place mai mult asa.

TREI LUCRURI URASC IN VIATA:

-----MINCIUNA

-----RAUTATEA

-----PROSTIA.

Sa va spun cate un exemplu din fiecare:minciuna

Stiti atunci cand intr-o zi o persoana va spune ceva si peste trei zile de exemplu spune altceva,si se scuza ca a uitat sau orice altceva.M-am saturat ,acum:RAUTATEA

------Cand cineva vrea sa-ti faca rau din invidie sau pur si simplu ca se bucura cand vad ca ii enerveaza pe altii si se intristeaza.Iar ultimul lucru ma enerveaza enormPROSTIA.

Cand vine la tine cineva si te contrazice sau corecteaza nefiind corect sau diferite.

Eu consider ca injuratura este arma prostului,fiindca mi se pare ca atunci cand nu ai nicio replica spui asa ceva.De cand ma stiu eu nu vorbesc urat,nu am injurat niciodata si nici nu vreau .Trecand peste toate,la liceu daca ti-ai facut prieteni buni,care nu te tradeaza pentru o pozitie sociala buna,e mare lucru.Dar eu cred ca am inceput o prietenie frumoasa.

Nu sunt ca o carte deschisa ,e foarte greu sa imi citesti gandurile .

Cam atat pentru azi .

Olivia's lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum