Capitolul 2,cunoasterea

112 3 0
                                    

Ma trezesc de dimineata ''cu fata la cearceaf",si ma chinui sa merg pana in bucatarie.Ca prin surprindere,tata si mama ma asteptau cu micul dejun,mereu sunt afectuosi si atenti cu mine dar au programul foarte incarcat.
In fine,ajung la scoala si ati avut vreodata sentimentul ca daca ridici privirea si te uiti la restul toti te privesc cu ironie si aroganta,cam asa ceva.
Ma intalnesc cu Emy ,Sara si Adela ne salutam si le intreb:
-Acum ca ne intelegem ,si incepem sa ne cunoastem ,nu vreti sa fim o echipa?
-
Ce ziceti ,fetelor?Este ok,atunci DA!Strigand in cor toate cat pot de tare
-Daca sunteti toate de acord,tot ce se va intampla in viitor nu ne va mai deranja,o sa fim puternice ,o sa fim prietene bune si o sa ne afirmam cum putem,este bine?
-Da!
-Ok ,acum la ore ca ne pun profele absente
In ora eu stateam in banca a treia cu Adela ,este o fata simpla careia ii plac orele si invata."Papusile Barbie" cum imi place sa le alint erau in primele banci,ca de obicei si chicoteau si barfeau si cel mai neinsemnat lucru,cum ar fi sa barfesti creta,ar fi ceva de genul"Fata ai vazut ce de proasta calitate e creta".
In clasa mea in prima banca stau doua barfitoare,in a doua ,doua persoane care pretind ca se inteleg ,doua fete .In a treia Eu,in a patra doua persoane ciudate dar care se inteleg.Iar in spate 2 rebele,in clasa mea baietii sunt nesimtiti,si cam ciudati,iar unii ne fac probleme ,nu noua ...clasei.Cam fac misto de fetele indragostite de baietii de la alte clase.Mai ales ca uni de la alte clase le sunt prieteni buni.Sara sta in banca cu Emy.
Dupa prima ora in pauza dau de baiatul acela,mi-a ramas in cap imaginea lui .Saten cu ochii caprui patrunzatori ,inalt si slab cu buze mari , se numeste Brad.Se uita la mine iar ,incercand sa mut privirea incet, eu ,incerc sa nu rad si sa fiu calma .Imi spune:
-Buna,ce faci?
-Bine,tu?
-Bine,cum te numesti ?
-Olivia,pe tine?
-Brad,ai un nume frumos
-Mersi,si al tau
-Bine ne vedem mai tarziu,si imi face cu ochiul.
-Pa!
Respir usurata si ma intalnesc cu fetele si emy imi spune:
-Te-ai dat cu pudra?Ceva, in obraji ca esti foarte rosie
-Serios........oh,nu ,nu m-am dat cu nimic
-Sigur te simti bine ?
-Da...
Nu pot sa cred cat m-am inrosit in obraji din cauza lui Brad.
A trecut inca o zi ,ajung acasa si stau si ma pregatesc fizic si moral pentru ziua ce urmeaza.

Olivia's lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum