Capitolul 3.Invidia

81 1 0
                                    

Ma trezesc de dimineata dintr-un cosmar,si ma gandesc si imi doresc sa nu mai las pe nimeni sa imi strice ziua.

Ma imbrac cu niste blugi lungi si un tricou albastru,si plec la liceu....

Ajungand la ore voiam sa fiu foarte buna ,sa imi fac prieteni si sa invat excelent,fara a-mi fi teama ca cineva sa ma numeasca tocilara,pana la urma ''nu judeca o carte dupa coperta''.Eu sunt o fire perfectionista,si imi place sa imi iasa totul bine ,cum imi doresc.Recunosc uneori sunt naiva,si incerc sa nu pun la suflet ce spun ceilalti,dar de cele mai multe ori nu reusesc.Sunt sensibila si orgolioasa si accept greu ceva ce nu imi place .Nu sunt perfecta si recunosc,nimeni nu e perfect.Dar am observat la multe si multi ca atunci cand cineva de langa tine are ceva in plus, orice ar fi ,chiar si un vis sau o speranta fac tot ce le e in putinta ca sa spulbere tot numai ca sa nu sufere ei fiindca le lipseste.

In a doua pauza m-am intalnit cu prietenele mele si le-am spus:

-Ce faceti fetelor?Ce ziceti ca in dupa-amiaza asta sa mergem la un suc?

-Sigur ,de ce nu?

-Deci e stabilit......super!

Iata ca vine si dupa-amiaza asteptata.

-Hei fetelor ,ce faceti?

-Bine ,s-a intamplat ceva ,de ce ne-ai chemat asa brusc?

-Nu,doar vroiam sa ne cunoastem mai bine.

-Si ce vrei sa aflii,spune Emy cu o voce curioasa

-Ce va place,ce nu va place,cum sunteti voi,etc.Sa o luam pe rand ,Adela ce iti place sa faci?

-Mie imi place sa desenez ,sa dansez ,sa fac sport,sa gatesc,ascult muzica ,etc.

-Bun,ce nu iti place sa faci?

-Nu imi place sa cant,nu imi place sa fac curatenie.

-Ce cuvant te defineste?

-Varietate

-Urmatoarea,Sara

- Imi place sa desenez,si putin dans,putin din mai multe.Nu imi place sa stau ,sa ma plictisesc.Cuvantul care ma caracterizeaza este miscare.

-Ultima si nu cea din urma,Emy

-Imi place muzica putin desenatul ,si putin dansul .Nu imi place ca lumea sa nu fie deacord cu mine si nu imi place sa gatesc.Cuvantul care ma caracterizeaza este liniste.

-Acum sa va spun despre mine,imi place la nebunie canto,urasc dansul ,imi place sa gatesc,si imi place putin mai mult sa desenez.Nu imi place sa profite cineva de mine si sa fac curatenie.

Dar dintr-o data apare Brad♡❤.......

-Olivia,hello ,esti aici?La ce te uiti?,uitandu-se in spate.Aa..... deci iti place Brad...

-Poftim ,nu ,cum sa imi placa de Brad.

-Ma rog ,ne vedem maine ,trebuie sa plec ,pa!

-Pa!

Ajung acasa ma uit la teme,le fac ,ma uit la un film si ma gandesc cum trebuie sa fac lucrurile de acum in colo.

Olivia's lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum