Am fugit de acolo cat m-au tinut picioarele,si nu am mai izbucnit in plans fiindca acum sunt dezamagita ,rau.
Sa ai un asemenea orgoliu,sa nu poti spune ce simti,ce e asta,si mai imi spune ca ma dau la toti baietii,daca asta crede el nu ma cunoaste deloc.I-am dat sansa sa ma cunoasca,dar a pierdut-o pentru totdeauna.
-Hei,buna ,ce ai patit?,Era Emy
-Nimic doar m-a dezamagit un idiot patetic,care nu are ce face.
-Stai asa,vorbesti de Brad nu-i asa?
-Nu ,nu e Brad si de ala m-am saturat oricum,cu glumele lui de nimic.
-Si....
-Poti te rog sa ma lasi in pace,n-am chef de vorba.I-am spus pe un ton nervos intrerupand-o..
-Bine inteleg ca esti nervoasa,dar suntem prietene si nu trebuie sa te razbuni pe mine,pa prieteno.Si a plecat suparata pe mine.
Nici nu se poate mai bine nu ,l-am pierdut pe Brad si acum o prietena foarte buna,sunt cea mai norocoasa persoana de pe pamant.
In sfarsit am ajuns acasa,cobor din autocar si il vad pe Luis,exact ce-mi trebuia acum,mai bine ar pleca inainte sa spun ceva care sa il raneasca sunt o fire foarte vulcanica.
-Buna!,imi spune fericit
-Buna,nici nu l-am bagat in seama
-Sti as vrea sa-ti zic ca sarutul pentru mi..
-Luis te rog intelege a fost o mare greseala .
-stiu dar eu..
-Luis intelge odata pentru totdeauna,a fost o mare greseala care nu se va mai repeta niciodata,nu te plac si nu te-am placut niciodata,traieste cu asta!!,i-am spus pe un ton nervos si rastit.
-Bine,mersi pentru nimic,credeam ca esti altfel.
Se intoarce si pleaca dezamagit.Dar stiu,am fost cam dura,bine foarte dura,dar sunt nervoasa fiindca eu continui sa-l plac pe celalalt idiot,urasc chestia asta,de ce trebuie sa ma indragostesc tocmai de el???
Dar nu e vina mea,nu pot controla chestia asta.S-au poate pot?
Ajung acasa ma trantesc in pat si ma adancesc in melodiile mele.
...............................................................................................................................
Ma trezesc de dimineata,erau multe zgomote si rasete ,ma duc jos sa vad ce se intampla.
-Buna dimineata scumpo,era mama
-Neata,ce se intampla?
-Prietena mea doamna Wash,a venit sa-si lase copilul la noi pentru o luna,va fi colega ta de camera,si sunteti si colege nu e minunat? -Da,super.
Am fugit in camera si am inceput sa tip.
-NUUUUUUUUUUUUUUUUUU,DE CE EU?Soarta cruda...
Sunt colega de camera cu barfitoare liceului,nu cred asa ceva!!!!.Asta inseamna ca liceul o sa afle tot ce fac eu ,nu vreau ,sa plece!!!!!!!!
Dar bate cineva la usa mea:
-Buna ,eu sunt Julia.
-Ne cunoastem deja.
Si ii afisez un zambet fals.
-Ce camera frumoasa ai ...,s-a chinuit sa-mi spuna asta
-Ma bucur ca iti place, aici vei sta o luna de acum in colo.
Mi-a placut sa o necajesc,daca eu trebuie sa o suport ea o sa faca la fel,sa nu creda ca va fi tratata ca o printesa,pana la urma e casa si camera mea,nu?Suna cam egoist stiu,dar....
Am vorbit prea mult si am uitat ca trebuie sa merg la liceu.M-am imbracat casual cam ca starea mea de acum,plictisita,m-am dat cu luciu pe buze,si am plecat.
In curtea scolii,toata lumea vorbea cu cineva numai eu nu,dar cu Brad nu vreau,si pe Emy am suparat-o si nu vreau sa vorbesc cu ea acum.Mai bine ma duc la ore.
La ore incercam sa fiu atenta si deodata:
-Olivia rezolva ecuatia.... .
M-am dus in fata m-am incurcat in calcule dar cu un noroc chior.am ajuns la rezultatul bun.si am luat 8.
In pauza m-am dus dupa Emy:
-Buna
-Buna
-Uite stiu ca esti suparata dar nu am vrut sa te ranesc,imi pare rau!
-Stiu ca ai fost nervoasa si nu ai vrut ,nu e nimic se m-ai intampla.
Si atunci m-a imbratisat si au venit si celelalte doua:
-Deci asa faceti numai voi va imbratisati,p noi nea-ti uitat.Am inceput sa radem si ne-am imbratisat toate.
E bine sa sti ca ai pe cineva de incredere cu care poti vorbi deschis,dar totusi nu vreau sa stie nimeni ca-mi place de Brad,fiindca stiu ca o sa-mi treaca repede
-Fetelor iesim dupa ore?
-Sigur de ce nu?
..................................................................................................
Mergem intr-un parc din apropiere si Emy incepe conversatia:
-Si de cine iti mai place olivia,spune tot!
-Nimeni importat
-Hai spune!
-Bine am cunoscut un tip misto,slab saten cu ochi caprui,inteligent,cu detoate,parca nici nu are defecte.Cred ca am cam inceput sa il plac ,e atat de dragut si....
Deodata se aude o voce:
-Cum il cheama?
Era brad..........................................................
CITEȘTI
Olivia's life
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre o fata,intr-un liceu nou,prietene adevarate si un baiat dragut care o place si i se va complica viata cu oameni din liceu si dragostea.