Ma trezesc cu lacrimi uscate pe obraz,nici nu aveam cum sa nu plang ,e de neimaginat ca baiatul pe care il plac atat de mult m-a auzit cand am spus ca nu am niciun sentiment pentru el,si ca nu poate fi ceva mai mult decat un prieten.Daca e ranit acum ce pot sa fac sa ma duc la el si sa fiu sincera sau sa-mi cer scuze si sa neg in continuare?Prea multa bataie de cap,si eu care credeam asta va fi ziua perfecta.Nu ma ajuta cu nimic ca e soare,e frumos si suntem la sfarsitul scolii.
Stiu ce trebuie sa fac :sa fiu fericita de parca nimic nu s-a intamplat ,si sa nu par afectata.Asta va fi o lectie de actorie desavarsita .si o incercare pentru mine dar o sa reusesc fiindca imi plac provocarile.Dar in acelasi timp trebuie sa arat foarte bine incat sa intorc privirile,de ce nu? O sa il ''spionez'',sa ii vad reactia,pana cand voi gasi momentul sa-mi cer iertare si sa fiu sincera.
Totul o sa mearga bine,adica trebuie trebuie ,trebuie........ .Pai sa punem planul in functiune m-am dus m-am spalat bine pe fata ,pe dinti ca sa straluceasca tare ca de obicei,dupa ce m-am spalat bine m-am dus sa ma imbrac pantaloni scurti de blugi,un maieu verde cu un pic de decolteu,dupa machiajul mi-am facut o codita in coltul ochiului cu negru ,m-am dat cu rimel ,pe buze cu un roz mai inchis si luciu deasupra.Mi-am facut bucle,m-am incaltat cu niste sandale cu un pic de toc,geanta si la drum.
In fata liceului am intrat ca o diva cu parul in vant ,care ameteste pe toata lumea cu buclele fluturand in bataia vantului ,mi-a placut privirea celorlalti de uimire dar in sens pozitiv.Ma indreptam spre cele trei prietene ale mele care erau uimite de cum m-am aranjat, cu gura pana la urechi,dar Emy sparge gheata si intreaba:
-Wow,ha ha,Wow ai patit ceva?cu un ton ironic si uimit
-Nu ,de ce?foarte inocenta
-hei fato,pe mine nu ma pacalesti pe cine vrei sa atragi?
-Ca sa ma imbrac asa imi trebuie neaparat un scop?pur si simplu vara a venit si eu ma bucur de aceasta zi minunata.Si..
Nu am mai apucat sa zic nimic fiindca vorbele mi-au fost intrerupte de Brad care tocmai venise si se indrepta spre prietenii lui,cu rucsacul in spate ,o sapca in cap si un zambet larg.In mintea mea era What? Cum ieri era trist si azi rade,nu mai inteleg nimic dar daca vrea sa ma enerveze nu va reusi,nu voi lasa sa se intample asa ca:
-Fetelor ma asteptati putin aici, am de rezolvat ceva.Aveam un ton ciudat si provocator.
Cum am plecat ,in spatele meu se auzeau voci care spuneau:
-Fata asta e nebuna,ce vrea sa faca acum?aceasta era Sara,dar asta e trebuie sa o fac,m-am dus la ei provocatoare si zic:
-Buna Arnold,buna Luis ce mai faceti ?nu v-am mai vazut..Incecand sa par interesata de ei pe Brad nici nu l-am bagat in seama.
-Noi suntem bine,tu ai patit ceva?ma studiau din cap pana-n picioare,ma enervau dar trebuia sa ii suport.
-Oh.. Buna Brad nici nu te-am vazut.eram asa surprinsa si plictisita
A tacut asa si trebuia.
BRAD's MIND
Ce naiba face?? crede ca ma va enerva nu ii iese ,dar e asa frumoasa ,arata perfect si imi vine sa o sarut.Joaca tare asa voi face si eu ma voi da la ea apoi la alte fete,sa vedem daca imi va rezista daca zice ca suntem doar prieteni sa vedem daca asa e.
In momentul ala ma duc la Emy si ii zic:
-Hei Emy ,vrei sa vorbim putin de ceva?
-Da sigur.
CITEȘTI
Olivia's life
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre o fata,intr-un liceu nou,prietene adevarate si un baiat dragut care o place si i se va complica viata cu oameni din liceu si dragostea.