Anlatamam.~2 bölüm. İlk temas

340 33 4
                                    

Merhaba arkadaşlar. Biliyorum baya zaman oldu yazmayanı. Ama sınavlarım vardı. Ve sizi daha fazla bekletmek istemediğim için yeni bölüm karşınızda. Umarım beğenirsiniz! 😊😊😊

Eylemden...
Aman Tanrım. Bu adamın ne işi var burada ya? Off. Her yerden çıkıyor yapıştı sinek gibi! Aa, bu beni takip etmiş olmasın? Tamam burada çalıştığını söylemişti ama toplantıya gelecek kadar önemli biri olduğunu hiç düşünmemiştim. Off, ne diyorsun Eylem ya. Bu adam da öyle bir tip var mı, Allah aşkına? Baksana, bundan olsa olsa çaycı, asistan yada getir götür departmanında çalışan olur.

Eylem hala şoktaydı. Bu durumdan babasının sesiyle ayıldı.
Cihan bey ( Eylemin babası): kızım neden konuşmuyorsun sana soru sordu beyfendi?
Babamın sesini duyduğum anda yerimden zıpladım. Bütün gün karşıma çıkan adam gözlerini bana dikmiş, merakla bakıyordu.
Fethi: Size sordum. Adınız ne?
Ben: Eylem.
Fethi: Bende Fethi. Memnun oldum.
Ben: hıhı. Bende çok memnun oldum.

Allahım bu adam ne yapmaya çalışıyordu? Yalan söylemesi açıkcası beni sevindirdi. Babamın bizim tanıştığımızı bilmesini istemiyordum. Neyse ki anlamamıştı. Herkesle selamlaştıktan sonra yerime geçtim ve oturdum. Karşımdaki
öküzünde oturduğunu görünce şaşırdım ve kendimi tutamadım.

Ben: Ama beyfendi siz anlamadınız galiba! Neden hala burdasınız anlamıyorum. Sıradan çalışanların böyle özel toplantılarda işi olmaz , o yüzden rica etsem çıkar mısınız odadan! Zira burada herkesin işi var ve toplantıya belli bir süre ayırdık.
Fethi: Pardon ama hanımefendi, galiba siz yanlış anladınız! Öncelikle ben bu şirkette çalışan hiç kimseye sıradan demem! Çünkü herkes burada emek veriyor. Ayrıcada ben onlardan değilim. Ben bu şirketin patronuyum.

Duyduklarıyla bir kez daha şok geçiren  genç kadın yutkundu. Ne diyeceğini bilemiyordu. Ve dudağını ısırdı. Ve toplantı başladı. Genç kadın aslında bu tür şeyleri pek sevmezdi. Ve o yüzden çabuk sıkılırdı.

Bu toplantıya gelen Cihan bey hiç ummadığı bir şeyle karşılaştı. Fethi çok zeki adamdı. Bu yüzden Cihan beyle ilgili her şeyi 1 saat içinde öğrenmişti. Mafya olduğunu biliyordu. Ve bu tür karanlık adamlardan nefret ederdi. Fethinin babasıda bir mafyaydı ve bu yüzden Fethi Arasıda alıp evi terk etmişti. Şimdi bir mafyayla ortaklık yapmasını tabikide kabul etmeyecekti.

Cihan bey herkesin içinde Fethinin anlaşmayı kabul etmediğini ve karanlık işlerini herkesin içinde söylediğini duyunca şok geçirdi. Bu sırada genç kadın gözü dolu bir şekilde olanları dinliyordu. Evet babasının mafya olduğunu biliyordu. Ama bu bilgiyi parmakla sayıla bilir kadar az kişi biliyordu. Nazlıyla Dilana bile söylememişken bu adam bunu nasıl öğrenmişti? Hayatında hiç bu kadar utanmamıştı. Genç kadın karışık duygular geçiriyordu. Yıllardır kara parayla zengin hayatı sürdüklerinin farkındaydı. Ama adamın bu sözleriyle babasından utanmıştı. Fethi anlaşmayı kabul etmediğinde gözyaşlarını silip bu sözleri söyledi genç kadın.

Eylem: Siz hiç merak etmeyin Fethi bey. İşleri ben devre alıyorum. Ve söz veriyorum ki kara parayla iş yapmayacağım. Adaletli bir şekilde ortaklığımızı sürdüreceğim. Babam zaten yaşlandı. O yüzden bütün işler ve miras bana kaldı. Bu arada söylemek isterimki bizim şirket artık çok değişecek! Buna adınız kadar emin ola bilirsiniz!

Fethi düşünüp sonunda karar verdi:
Fethi: tamam Eylem hanım. Nasıl isterseniz öyle olsun. Size deneme süreci veriyorum. 1 ay. Bu sürede her şey yolunda giderse şirketin yüzde kırk hissesi sizindir. İnanın zor durumda olmasam ve sizin güzel hatrınız olmasa asla kabul etmezdim.

Genç kadın ve genç adam el sıkışıp anlaştılar. Ve toplantı bitti. Ama kadın gözleriyle ateş püskürüyordu resmen. Babasına olan siniri geçmemişti. O hep babasının iyi bir mafya olduğunu düşünürdü. Sadece kötü adamların canını yaktığını düşünürdü. Bilmezdi ki babası bunca kötülük yapmış hemde sırf para için.  Bunları düşünce deliriyordu. Hemen babasının yanına gitti.

Eylem: Hani sadece kötülere kötülük yapıyordun. Hani sadece onlara cezalarını veriyordun eşyalarına paralarına dokunmuyordun. Bana söylediğin her şey yalandı yani, öylemi baba?
Bende aptal gibi her sözüne inanmıştım susmuştum. Merti öldürenlere ceza verdiğini düşünüp susmuştum. Ya ben inandım be sana. Meğer onlardan hiç bir farkın yokmuş. Masum insanların canını yakarken hiç mi düşünmedin, bu adamların karısı var çocuğu var evde ağlayan anası var. Ama yok. Maymun gözünü açtı. Bir süre yüzünü bile görmek istemiyorum.  Ben eski evimize taşınacağım. Hem artık kocaman kadın oldum ayaklarımın üstende dura bilirim senin istediğin gibi. Ha bide o anlaşmayı sırf sana söz verdiğim için kabul ettim.

Genç kadının sesi her yerden duyuluyordu.Şirketteki hemen hemen her kes bunları duymuştu.
Eylem koridorda hızlı adımlarla ağlayarak yürüyordu. Ve karşına koşan biri çıktı. Tahmin edin kim? Tabikide baş belası Fethi.
Fethi eylemi gördüğünde kurtulmuş gibi sevindi.
Genç kız neden ve kimden koştuğunu anlayamadan kendi güçlü iten bir elle duvarla Fethinin arasında kaldı. Bu gün yaşadıkları şoklar hala geçmemişken biriyle daha karşılaştı. Tam ona ne yaptığını sorucakken dudaklarında sert bir baskı hiss etti...

Evet arkadaşlar. Bölümün sonuna geldik. Biliyorum kısa oldu ama bu seferlik idare edin. Lütfen yorum ve vote bırakmayı unutmayın. Hepinizi çok seviyorum. Öpüldünüz 😍😘

Anlatamam (Ey~Fet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin