Merhaba arkadaşlar. Yine karşınızda ben varım. Bu arada size bir sorum olacak. Sizce tanıtımda yaptığım gibi, her bölümdede müzik koymalımıyım? Cevaplarınızı bekleyeceğim. Aslında bence her bölüm farklı müzik koysam daha iyi olur gibi geliyor. Siz be düşünüyorsunuz bu konuda?İşte Anlatamam 3 bölümü ile karşınızda.
Genç kız neden ve kimden koştuğunu anlayamadan kendi güçlü iten bir elle duvarla Fethinin arasında kaldı. Bu gün yaşadıkları şoklar hala geçmemişken biriyle daha karşılaştı. Tam ona ne yaptığını sorucakken dudaklarında sert bir baskı hiss etti...
Eylemden...
Evet, yanılmıyorum! Fethi Mertoğlu şu an beni sert ve tutkulu bir şekilde öpüyor. Ne kadar itsem de hiç bir işe yaramıyordu. O kadar kuvvetli kolları vardı ki, bırakmak yerine beni kendisiyle duvarın arasında bıraktı. Kahr etsin! Hiç bir şey yapamıyordum. Bu adam kendini be zannediyor? Pislik herif. Gittikçe daha tutkulu öpüyordu. Tanrım bir insan bu kadar güzel öpüşür mü ya? Ona karşılık vermemek için o kadar zor tutuyordum ki kendimi anlatamam. Bu düşünceler benim aklımdan geçerken ellerim onu itmeye devam ediyordu. Ah, sonunda ayrıla bildi dudaklarımdan.
E: Sen ne yaptığını zannediyorsun hayvan?
F: Hayvan mı?
E: Ne sandın? Hayvan, pislik, öküz herif. Sen kimsin beni herkesin içinde öpüyorsun? Sevgilim misin, kocam mısın? Sapık! Pis sapık!F: Yuh ya! Bir sussan anlatacağım! Ayrıca bende sana meraklı değilim!
Benim başım birazcık beladada. Eski sevgilim biraz saplantılı ne yapsam peşimi bırakmıyor. E belki bizi görünce peşimi bırakır.E: Sen eski sevgilinden korktuğun için mi öyle koşuyordun?
F: Tam olarak öyle değil. Aslında ben babana bakmaya koşuyordum, imzalamayı unuttuğunuz bir dosya vardı. E asistanım bana gittiğinizi söyleyince bende yetişmek için koşuyordum. Tamda o sırada baş belası Elifle karşılaştım. Ve karşıma çıkan ilk kadın olduğun için mecburen seni öpmek zorunda kaldım. Özür dilerim.
Eylem hafifçe alt dudağını ısırdı.
E: Ver bakiyim hangi dosya. Bu arada unutma bu şirketin ortağı benim, babam değil!
F: Aa öylemiydi? Pardon ben unutmuşum hanımefendi.
Eylem gülümseyerek Fethiye yaklaşıp, yüzüne Tokat attı.
E: Bir dahakine unutmazsanız iyi olur beyfendi. Bu tokatta beni izinsiz ve asla asla katiyen benim rızam olmadan beni öptüğünüz içindi.
***
Genç kadın adamı öylece bırakıp ardına bile bakmadan ayrılırken arkasında iki şaşkın göz bırakmıştı.
Adam kendine bile itiraf etmesede bu kadından çok etkilenmişti. Ve onu elde etmek istiyordu.
***
Eylemden...
Babama söylediklerimi yapacaktım. Her ne kadar evimi terk etmek istemesemde artık geriye dönüş yoktu. Bir kere laf ağızdan çıkmış. Eve gidip bavulumu hazırladım. Annemse bana bakıp ağlıyordu.E: Ağlama annecim. Baksana koskocaman kadın oldum. Artık bir şirket ortağıyım. Hem bende ayrı yaşamağı çoktan istiyordum. Üzme canını. Hem gelirsin bana bende bura gelirim.
Annem sadece tamam diyerek kafasını salladı.
Sonunda eskiden yaşadığımız eve geldim. Burada baya bir iş vardı. Temizlik yapmak bana iyi geliyordu. Her ne kadar evde bırak sana mı kaldı deselerde. Ama buradı benim evim. Ve kimse bana karışamazdı. Evden ayrılmamım en iyi şeyi bu olsa gerek. Ama bu kadar işle tek başıma başa çıkamayacağımı bildiğim için Nazlıyla Dilanıda çağırdım. Nazlı zaten benden önce şirketten ayrılmıştı. Onun canını okumak için aramıştım ama bana gittiğini söylemişlerdi. Nazlı aradığımdan yârim saat sonra gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam (Ey~Fet)
FanfictionSeni nasıl sevdiğimi anlatamam. Bak bana, bu kalbi sensiz yaşatamam. Başka gözlere bakamam. İçinde sen yoksan yapamam. Anlatamam kimselere seni. Anlatamam...