Anlatamam ~5 bölüm

280 34 8
                                    

Fethiden...
Ne oluyordu? Hayır, hayır. Bu gerçek olamazdı. Ben sadece şaka yapmıştım. Ya kendine bir şey yaparsa?
Onu nasıl bulacağım?
***
4 saat sonra...

Fethi çılgına dönmüştü. Her yerde onu arıyordu.
Telefonuna tanınmadık bir numaradan mesaj gelmişti.
"Acilen buraya gel. Eyleme ne oldu bilmek istermisin?"

Fethi yazılan adrese bir uçurum kenarına gelir. Ve hiç kimseyi göremez. Karşısına elleri kolları bağlı  Eylem çıkar. Ondan sonrada Esra. Esra Fethinin eski sevgilisidir. Ve hala ona aşıktır.

F: Sen yaptın dimi Esra.

Es: Evet ben yaptım.

F: Bu kızın ne suçu var ya?

Es: Benim ne suçum vardı?

F: ayrıca sen nerden biliyorsun bizim aramızda olanları?

Es: sayende dibe çöktüm.  Bu arada kendisi anlattı. Parkta yürüyordu ve çok dalgındı. Bir şey sordum oda her şeyi anlattı. Bu arada kıza zevk verememişsin, hiç beklemezdim baksana ne kadar üzgün?!

F: Saçmalama ya bizim aramızda hiç bir şey olmadı. Ben ona şaka yaptım.

Es: Ama bu kız biraz aptal. Telefonunu birini arıyacağım diye istedim verdi. Bende sana mesaj gönderdim. Kabul et zekice.

F: Nasıl yaparsın  bana bunu ya?

Es: Ee. Aşık oldum yaptım. Sen yapa bilirmisin? Sen benim gibi seve bilir misin? Hadi aşkın için kendini rezil et. Yapsana! Aşığım seviyorum desene! Bile bile. Sevilmediğini istenmediğini bile bile... Hadi... Seni umursamadığı biri için hakarete uğra hadi. Hadisene.. Aylarını yıllarını ömrünü biri  için mahv et hadi. Sen hiç aşktan anlarmısın? Sen benim gibi seve bilirmisin? Anlayınca sorarsın "bana bunu nasıl yaptın...."

F: Bak Esra biz ayrılanı 2 yıl oldu.
Ağlıyormusun sen?

Esra: hıhı

F: Ağlama. Değmez benim için.

Esra: Kes sesini.

4 ay sonra...

Nazlıyla Ateş 3 aydır sevgililer. Hayatlarında her şey güzel gidiyor. Arasla Dilan evlilik planları yapıyorlar.

Esra 4 aydır ortalarda yok. Fethiyse çoktan gönlünü kaptırmış Eyleme. Eylemde  ona karşı boş değil. Arada kıskandığı falan oluyor.

***

Akşam bu altı arkadaş Eylemin evinde toplandı. Önce sinema izlediler. Sonra sıkıldılar.

Nazlı: şişe çevirmece oynayalımmı?

Eylem: çocukmusun sen?

Fethi: Bana uyar. Nazlı hadi bir şişe  bulalım.

Herkes bir masada toplanır ve oyun başlar. Şişenin bir tarafı Fethiye diğer tarafıysa Dilana gelmiştir.

D: Fethi bey sence aşk nedir.

Fethinin cevabını hiç beklemeden Aras cevap verir.

A: aşk bence bir yoldur.  Onunla beraber bu yolda yürürsün. Her daim yanında olsun istersin. Geceler onu düşünürsün, sabahlar onun hayaliyle uyanırsın. Herkes aşkı arar ama herkes bulamaz. Bu yüzden bulduğun zaman onun kıymetini bilmen gerekir.

Anlatamam (Ey~Fet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin