Müziğin eşliğinde okuya bilirsiniz...
F: Eylem. Ben böyle bir adamım, mal bu. Ya tamam biraz önce boş konuştum kusura bakma. Ama bir kere dinle. Kızım uzun zamandan beri yanıyorum sana. Yatıyorum sen, kalkıyorum sen. Gözümü açıyorum sen, kapatıyorum sen. Hep sen. Heryerde sen. Ekmek kuran çarpsın yalanım varsa. Çok seviyorum seni Eylem.
***
Eylem bunu hiç beklemiyordu. En azından şu an beklemiyordu. Evet Fethini seviyordu. Ama aşık olduğuna emin değildi. Onunla birlikte olursa Merte ihanet edicekmiş gibi hiss ediyordu. Ve bu duygu onu çıldırtıyordu.
Sadece buda değildi. Emin olmadığı bir duygu için Fethiye acı çektiremezdi. Zira aşk acısı nedir çok iyi biliyordu.Eylem: Bak Fethi. Kusuruma bakma.
Fethi: Ortada bir kusur yok.
Eylem: Seni severim bilirsin ama.
Fethi: Ben anladım.
Eylem: Bu konuşma hiç olmamış gibi davransak olmaz mı?
Fethi: Tamam. Olur bunada tamam. Hadi seni evine bırakayım.
Arabaya binerler. Fethi o kadar sessizdir ki. Soğukluğu öfkesi uzaktan hiss oluyordu.Eylem biraz toparlaması için konuyu tamamen değiştirir.
Eylem: Yarın ki toplantı hakkında ne düşünüyordun?
Fethi: İşi alacağız o kadar. Bu arada sen iyimisin? Ben bir daha özür dilerim.
Eylem sadece evet anlamında başını aşağı yukarı sallar.
Ve Eylemin evinin önüne geldiklerinde Eylem Fethinin yanağına bir öpücük kondurur.Eylem: Ben çok özür dilerim.
Ve arabadan iner. Fethiyse her zaman ona destek veren Dayısının (Şevketin) yanına gider.
Fethi: Merhaba abi nasılsın.
Şevket abi: iyiyim evlat. Sen nasılsın? Seni üzgün gördüm.
Fethi: Ben aşık oldum Şevket abi. Gidip kıza seni seviyorum dedim. O oralı bile olmadı. Ben üzgün olmayayımda kim olsun.
Şevket abi: Evladım. Gözüne uyku giriyorsa sen aşık değilsin. Boğazından lokma geçiyorsa sen aşık değilsin. Sözün özü, sen sende olduğun sürece aşık değilsin. Şimdi git aşık ol, öyle gel konuşalım.
Fethi: Peki neden her saniye aklımda o var? Neden hep onun için endişeleniyorum. Neden hep onun yanında kalmak istiyorum. Bu aşka dahil değil mi? Haklısın Şevket abi. Aşık olmasam bence daha iyi. Zaten o beni sevmiyormuş.
Ş.a : öyle mi söyledi?
F: Bu konuşmayı unutalım gibi bir şeyler söyledi.
Ş.a: Oğlum. O seni sevmese nolur? Sen elmayı seviyorsan, elmada seni sevmek zorundamı? Sen aşkının peşinden koş. Gerisi düzelir.
Ferhi akşam uyuyamaz bu günü düşünerek. Ve kalkıp toplantı için çalışır.
Sabah. Eylem ve Fethi toplantı odasına girip herşeyi kontrol ettiler.
Eylem: Her şey yolunda da. Biraz yorgun görünüyorsun.
Fethi: a yok bir şey. Akşam biraz geç yattım.
Eylem: bana kızgın mısın?
Fethi: Hayır.
Eylem: peki o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam (Ey~Fet)
FanfictionSeni nasıl sevdiğimi anlatamam. Bak bana, bu kalbi sensiz yaşatamam. Başka gözlere bakamam. İçinde sen yoksan yapamam. Anlatamam kimselere seni. Anlatamam...