Benim Ol

577 18 1
                                    

Selam 😋😝😝ilk olarak uzun bir aradan sonra yeni bölüm yazdığımın farkındayım.Sanırım bunun sebebi
geçen bölümün +5 vote u geçmemiş
olmasıydı.Ama şimdi böyle bi sınır koymanın saçma olduğuna karar
verdim.Sonuçta ben bu hikayeyi
öylesine doğaçlama yazıyorum ve önemli olan okuyucu sayısı değil önemli olan eğlenmek.Ben ne yazarsam yazıyım eğlendiğime göre haftada en az iki kere yeni bölüm yayınlamak istiyorum.Sizde hikayenin altına yorum yaparsanız düşüncelerinizi söylerseniz ve eleştirirseniz sevinirim.Çünkü ben de bu şekilde eksiklerimi farkedebilirim.Nese bu kadar
konuşmak yet her 😂😋Hepiniz öpüldünüz mucuks
😘😘

*.*.*.*.*.*.*.*.*.

Aklımda deli sorular😜 İlk soru yatağımda neden bi öküz yatıyo ? İkinci soru bu benim yatağım mı ?(biraz dikkatli bakınca olmadığını anladım asdfg)
Üçüncü soru dün neler oldu?Zihnimi zorlarken bi el beni kalçalarımdan çekip kendine doğru yasladı.

"Lan bırak beni terbiyesiz ahlaksııızzz."diye bağrışırken yanımdakinin beni o piç herifin elinden kurtaran kahramanım olduğunu farkettim.

Sarp uykulu bi sesle "Bebeğim sus ve sarıl bana ." Dedi.
Böylece dün olanlar yavaş yavaş aklıma gelmeye başladı.Yaşlanıyodum galiba
.s.s. Bu gencecik yaşımda bunamaya mı başlamıştım.?

Ve şu an onun evindeydik.Sadece o ve ben 😶
"Dün için teşekkür ederim.Sen olmasan olucaklar pek de hoş şeyler değildi."

"O orospu çocuğu daha fazlasını haketti.Benim olana el sürmek neymiş gösterdim o şerefsize."

Benim olan derken agahahs.Hakkını vermeliyim bu çocuk bi kızı nasıl etkiliyceğini iyi biliyo.

"Baksana daha yeni tanıştık ama sen beni hemen sahiplendin be canısı." derken kıkırdamaya başladım.

Gözlerini gözlerime dikti.Mavi mi yeşil mi anlaşılmaz bir renge sahipti.Yüzüne dikkatle baktığımda gamzelerini farkettim(bu arada burdan arkadaşım gamzeye selamlar:D).

O da beni izliyodu.Acaba o benim hakkımda neler düşünüyo derken,

"Sen çok güzelsin."diye fısıldadı."Böyle güzel bi kız sahiplenilmeyi hakediyo."
Sağol Sarpçığımm egom tavan yaptı sayende.Ama utanmıştım yinede yanaklarımın kızardığına emindim.

"Beni niye bu eve getirdin ?"dedim konuyu değiştirmek için.Bu sözlerime şaşırmış gibiydi. "Burası artık bizim evimiz."Ne şanslı kızsın sen ulan Rana yine turnayı gözünden vurdun.Şu an senin yerinde olmak isteyen kızlara burdan saygılar selamlar agahah 😋
"Ben bilmem ki yani sadece sen ve ben biraz garip olmaz mı ?"

"Niye garip olsun ki.İnsan sahiplendiği kızla aynı evde yaşamalı."

Ardından kaslı kollarıyla beni yarı çıplak vücudunun üstüne doğru yatırdı.Ölüyorum galiba.s.s.Artık Rana yok ruhuna el fatiha.

Uzunca bi süre bu şekilde durduktan sonra sessizliği bölmeye karar verdim "Birbirimizi pek tanımıyoruz mesela ben senin yaşını bile bilmiyorum."

"Sana kaç lazım."diyip pis pis sırıttı.Umarım tek içi fesat olan ben değilimdir.

"Ciddi ol az .s.s"diyip kıkırdamaya başladım."17 yaşındayım bu sene lise sona geçicem."

"Hmm ben de 15 .Sanırım sana abi demeliyim."

Bunun üzerine sinirlenmiş gibiydi."Bana abi deme."

"Niye demiyim? "dedim. kıkırdayarak.Bunun üzerine beni kendine iyice çekti"Baksana küçük kız bunu abiler yapar mı ?"derken bir anda üstüme çıktı.

SADECE BENİM OLACAKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin