SELAM GENÇLER :))) İlk olarak bu ilk hikayem.Öylesine yazıyorum.Yani tamamen doğaçlama takılıcam.Konusunu bende sizin gibi zamanla öğrenicem :D Akışına bırakmak güzeldir :Paadafgd Ama konusu hakkında kafamda oturan tek nokta iki kişi arasındaki nefretin bir anda nasıl aşka dönüşebilmesi olucak.Dolandırıcı bir serseri ve masum bir kız acaba bu iki kişi arasındaki işler ne kadar karışabilir?
Uyandığımda sanırım baş ağrısından ölmek üzereydim.Saçlarım birbirine karışmış makyajım akmıştı.Korkunç bi halde gözüküyo olmalıydım.Gözlerimi hafifçe araladığımda ara sokaklardan birinde dün gece baya içip kafayı bulduğum barın hemen önünde olduğumu farkettim.Dün gece nolmuştu?Hafızamı zorladım.Ama hiçbir şey hatırlamıyordum.Barın kapısını sinirle ittirdim.Barmenin hemen karşısında oturmuş viski içen çocuk hariç bar bomboştu.İçeri girdiğimde çocuk arkasını dönüp beni incelemeye başladı.Hiç oralı olmadım.Hatta çocuğun tişörtünü delip geçmeye hazırlanan kaslarını bile görmezden gelmeyi başarabildim.Bu benim için büyük gelişme :D Kafamla barmene selam verdim ve lavoboya doğru yürümeye başladım.Yüzümü yıkadım.Makyajımı tazeledim ve üstümü başımı düzelttim.Tam bu sırada kapının hemen önünden gelen sesle irkildim.”Siz kızlar hep biz erkekleri bekletirsiniz zaten.”Sen kim oluyosun da beni bekliyosun öküz.Başlatma beklemene.Tabiki de bunları ona söylemedim.Dışarı çıktım ve çocuğu incelemeye başladım.Kumral saçları ela yeşil karışımı gözleri ve kaslarıyla normal kızların dibinin düştüğü türdendi.Ama ben duygularımı gizlemek konusunda mükemmel yetenekliydim.Ona aynı bir sülüğe bakıyomuş gibi baktım.Sonra ise çarpık bi gülümseyle gülümsedim.”Tanışıyo muyuz ?”Bunun üzerine benim gülümsememi taklit ederek güldü ve “Seninle en derin duygularımla tanışmak isterim.”Bu neydi şimdi?Derin duygu filan derken,yine fesada bağlamıştım.Ama zaten onun da bu anlamda söylediğinin farkındaydım.Bakışları BEN TEHLİKELİYİM der gibiydi.Sorun değil tehlikeyi severim.Ciddi bakışlarımla,”Ben Rana.”dedim.”Hımmm.Ben de Sarp.” Ona baktığımda acaba vücumda incelemediği yerim kalmış mıydı?diye düşünmeye başladım.Resmen gözleriyle bana tecavüz etmişti.”Hadi gel bişeyler içelim.”dedi.Başımla onayladım.Oturduğumuzda tek istediğim su içmekti.O ise ben geldiğimde yarım bıraktığı viskisini içmeye devam etti.”Eee.”dedim.Bu benim test etme yöntemimdi eğer o da ee derse oturduğum yerden kalkar ve giderdim.”Senin gibi küçük bir kız niye barlarda vakit geçirir onu düşünüyordum.”dedi.Gözlerimi devirdim.Dibine girdim.”İşlerime karışma bay ukala.”dedim.”Karışırsam ne olur bayan çok bilmiş?”Resmen beni sinirlendirmeye çalışıyordu.Bense sadece gülümsedim.Bana baktı ve “Baksana seni sevdim seninle çok eğlenicez .”dedi.O tehlikeliydi ve ben de bunun farkındaydım.Bu hoşuma gitmişti.Kalan son yudumunu da kafasına diktikten sonra elimden çekiştirmeye başladı.İtaatkar bir şekilde onu takip ettim.”Hadi eğlendirmeye başla beni.”bu sözlerinden korkmuştum.Ama sadece gülümsedim.
Ve böylece ilk bölüm biter :D Okuduysanız yorum yaparsanız sevinirim.Böylece okuyan birileri olup olmadığını anlayabilirim :P gafdhagdf hadi öptüm hepinizi :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİM OLACAKSIN
RomanceÖlümü bildiğinizi sanıyorsunuz. Ama bilmiyorsunuz. Ona tanık olana kadar bilemezsiniz.Gözlerinizle görene kadar.Sonrasında o içinize işler , sizinle birlikte yaşar ve yapabileceğiniz hiçbir şey yoktur.Hiçbir şey... İşte ben onunla tanıştığım gün...