Hayal'den:
-Merhaba ben Hayal.19 yaşında sıradan bir kızım.Lise sondayım ve seneye Üniversiteye gitmem gerekecek.Ama bu bira imkansı gibi.Size konuyu biraz açayım,ben çok tembelim yani tembel demeyelimde çalışmayı sevmiyorum.Ee çalışmayınca sonuç böyle oluyor,bir an önce toparlanmalıyım.Her neyse annem ben çok küçükken ölmüş...Babamla birlikte birbirimize destek oluyoruz.Benim hayatım herkes gibi klasik.Evden okula,okuldan eve...Ama sıkılmıyorum çünkü 2 çok yakın arkadaşım var.Şimdi onlarla tanışın :)
Cemre'den:
-Selam bende Cemre.19 yaşındayım ve Hayal'in en yakın arkadaşıyım.Bana herşeyini anlatır bende ona.Hayal çok doğal ve sakardır.Heyecanlandığı zaman hep başını belaya sokar.Ama biz Hayal'imizi böyle seviyoruz...:)
Selen'den:
-Merhaba ben Selen.Bende Hayal ve Cemre'nin en yakın arkadaşıyım.Hayal ismi gibi hayal kurmayı çok sever.Zaten herkes hayallerinde mutlu.Hayal'de keçi inadı vardır.Tuttuğunu koparan hırslı bir kızdır.Ayrıca çokta komiktir,ama bazen tabii.Ee benimde anlatacaklarım bu kadar :)
Hayal'den:
-Bunlar benim olmazsa olmazlarım.Evet sıra gelelim yürek hoplatan konuya,AŞK.Herkesin olduğu gibi benimde beğendiğim birisi var.Ah kimi kandırıyorum?Tamam aşığım...O meşhur çocuğun ismi Ege...Ege bizim okulun en popüler ve en çalışkan öğrencisi.Bütün kızlar gibi bende ona aşığım işte.Gerçi ben 4 senedir ona buna açıklayamadan yaşıyorum.Ağhh o kadar tatlı ki...Ama benim yüzüme bile bakmıyor!Uyuz şey!Benim hayatımda bu :) Koşturmaya hazır mısınız?
-SON
ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ.VOTE VE YORUM OLURSA SEVİNİRİM.HER TÜRLÜ YORUMA AÇIĞIM :) YB HEMEN GELİYOR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sana Söylemiştim!(Tamamlandı.)
RomanceKarşılıksız aşk,daha sonra karşılığını alacak mı?