"Kumsal"

391 20 1
                                    

SELAMMM :) DİĞER BÖLÜM BİRAZCIK ACIMASIZDI EVET AMA ŞİMDİ BELKİ BİRAZCIK YÜZÜNÜZÜ GÜLDÜREBİLİRİM,UMARIM :) İYİ OKUMALAR!

Gün boyunca hiç konuşmamıştım.Evde bile odamdan dışarı çıkmamıştım.Akşam yemeğinede katılmamıştım.Ondan sonrada uyumuşum zaten...Ertesi sabah uyandığımda saatin 11:14 olduğunu fark ettim.Okula çoktan geç kalmıştım,peki beni neden uyandırmadılar ki?Uykulu uykulu aşağıya indim,babam yanıma geldi"Hayal git üstünü giy kumsala gidiyoruz",deyince haliyle şaşırdım.Ama birşey demeden üstümü giydim.Eylem abla çok mutluydu,adeta yüzünde güller açıyordu"Hayalciğim,okul işini hallettim sakın merak etme!Bugün ailece kumsala gidelim dedim",dedi ve bana sarıldı.Ona sırıtmaktan başka hiç birşey yapamadım.Aşağıya Ege indi"Sanki okulla çok alakası varmış gibi konuşma anne",dedi.Yine laf koymuştu.Uyuz!Eylem abla malzemeleri alıp arabaya bindi.Yolculuğumuz 1 saat sürecekti.Sıkılmıştım ve birden içimden"Acaba kelime türetmece mi oynasak?",diye geçirdim.Aman boşver sonra çocuk durumuna düşerim.Öyle böyle gelmiştik kumsala.Hemen yerleşip mangal yapmaya başladık.Bikini giymiştim ve doğru söylemek gerekirse çok utanıyordum.Sanki çıplaktım!Eylem abla"Ege sencede Hayal çok tatlı olmamış mı?",deyince yüzüm iyice kızarmıştı.Ege"İlkokul çocuğu gibi olmuş",dedi.Şaşırmadım böyle bir cevaba!Efe'de karışmasa olmazdı zaten"Hayal abla mı desem?Yoksa Hayal mi?Çocuk gibi olmuşsun cidden",dedi.Bu sefer Efe'ye patladım ve onu kovalamaya başladım.Efe yüzemediğimi biliyordu,denize girdi ve gülmeye başladı.Tabii ben giremedim orda kıyıda sadece Efe'ye söyleniyordum.Daha sonra Efe bir batıyor bir çıkıyordu.İmdat diye de bağırmıştı!Aman Tanrım Efe boğuluyordu.Avazım çıktığı kadar bağırdım"Heeeeeyyy!Eylem ablaaaaaaa!Egeeeeeeeee!Babaaaaa!Boğuluyorr Efee!",kimse duymayınca mecbur kendim girmek zorunda kaldım.Hiç tereddüt etmeden girdim denize.Efe'yi belinden tuttum ve kenara çekmeye çalıştım.Ama yapamadım,bende boğuluyordum...Boğulduğumuzu Ege fark etti.Çok şükür!Arkasından Eylem abla girdi denize.Ege beni sırtlamıştı ve kıyıya çıkarmıştı.Korkudan Ege'ye sımsıkı sarıldım.Bu durumdayken bile bana kaba davranmıştı"Ellerini çek üstümden!"...Çok korkmuştum.Çünkü annemide böyle kaybetmiştim.Benim için kendini feda etti.Babam gömülü kumların altından çıkıp hemen bana sarıldı"Bebeğim çok korktum!En kötüsüde sen orada canınla mücadele ederken ben buradaydım.Çıkamadım,kurtaramadım seni",dedi ve ağlamaya başladı.Babama sıkı sıkı sarıldım.Tek varlığım...Efe'de iyimiş,şimdi yatıyor.Hemen üzerime bir battaniye aldım.Oturup bugün olanları düşündüm,ama benim en çok hoşuma giden olay;Ege'nin beni o denizden çıkarmasıydı.Hayır!Umutlanmamalıyım,sakın!

-SON

İYİ OKUMALAR :) YORUM + VOTE PLS :)

Ben Sana Söylemiştim!(Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin