SELAM KUZULAR.ÖHÖHÖ İYİ OKUMALAR :* VOTE+YORUM ;)
Ağzım açık Ege'ye bakarken Ege eliyle ağzımı kapattı"Salyaların akıyor",diyince toparladım kendimi.Ne kadar kaba bu be?Herneyse Ege'ye bakıyordum mal mal.Ege kafasını yana sallayıp duruyordu"Davetiye mi bekliyorsun?Eve gidiyoruz bin şu lanet arabaya",diye bağırdı.Ne olduda bu kadar kızdı bu öküz?Ama o bu kadar kızgınken bile çok tatlı oluyordu.Silkelenip arabaya bindim.Ege'nin telefonu çaldı,yüzüde gülmüştü.Kimdi onu bu kadar güldüren?Ege telefonu açtı"Merhaba bağyan uyuz!",diye telefonu açtı.Kahkahalar falan atıyordu.Bu bir kızdı!Ege telefonu kapatınca bana doğru döndü"Çocukluk arkadaşım Aleyna bizdeymiş!Bugün gelmiş İngiltere'den.Sanırım bu yazı bizimle geçirecek",dedi ve şarkı söylemeye başladı.Bu kız çok değerli olmalı,bu kadar sevindiğine göre.Yüzümü astım ve kendi kendime söylendim"Burçin'in gözü zaten Ege'de.Birde bu Aleyna çıktı!Hiç şansım kalmadı artık!",dedim.Eve gelir gelmez Ege koşa koşa eve girdi.Aleyna'yı kucağına aldı ve döndürdü.Yanağından öpüp sarıldı.Gözlerimi kocaman açtım ve onları izliyordum.Aleyna güle güle"Merhaba ben Aleyna.Peki sen Ege'nin sevgilisi misin?",diye sorunca Ege verdi cevabı"Yok be!Böyle birşey olamaz o sadece babamın arkadaşının kızı",dediğinde ayaklarımı sert sert yere vurarak odama çıktım.Ağlamaya başladım yine...Artık yeter Ege beni üzmekten bıkmadı bende onu sevmekten!Kocaman Dünya'da gittim en mal insanı sevdim yahu!Eylem abla yanıma geldi ve gülümsedi"Kıskandın değil mi?O kadar yakın arkadaşlar ki sevgili gibi duruyorlar",dedi.Eylem abla bilmemeli kıskandığımı"Yok ya kıskanmadım.Sadece o benim babamın arkadaşının kızı deyince...",Eylem abla sözümü kesti"Boşuna yorma o tatlı çeneni.Ege'ye nasıl baktığını gördüm.Onu çok seviyorsun ama gerizekalı oğlum kıymetini bilemiyor bir türlü.Merak etme ama oda seni birgün sevecek.Bundan eminim bak.Şimdi güçlü ol ve aşağıya in.O kıza göster gününü tamam mı?Şimdi seni süsleyelim olur mu?",diye sorunca kıramadım.Eylem abla çok iyi bir kadındı.Genellikle kaynanalar gıcık olur...Giyinip süslendim.Hayatımda hiç makyaj yapmamıştım.Ama çok utanıyordum.Oraya inince nasıl davranacaktım ki?
-SON
İYİ OKUMALAR!YB YARIN GELİYO.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sana Söylemiştim!(Tamamlandı.)
RomanceKarşılıksız aşk,daha sonra karşılığını alacak mı?