Uyuz!

388 21 3
                                    

SELAAAAAMMM :) SON A VE M'Yİ NEDEN UZATTIĞIM HAKKIMDA HİÇBİR FİKRİM YOK ÇAKTIRMAYIN -,- BU ARADA VOTE VE YORUM ATAN ELLERİNİZ DERT GÖMESİN EMİİ :D MUAH ÖPÜLDÜNÜZZ :* İYİ OKUMALAR!

Parti'den sonra odamdan yine çıkmamıştım.Şuanda bana karşı birşey hissettiğini anladım.Acaba çıkar mıyız?Belki de evleniriz?Çok güzel!Kendi kendime umutlanırken Ege girdi içeri"Öhöhm,ben arkadaşlarla eğlenmeye gidiyorum geliyor musun?",diye sordu.Gülümsedim"5 dakikaya hazırım geliyorum",dedim ve Ege kapımı kapattı.Hemen giyinip g*tüme motor takmış gibi aşağıya indim.Ege arabada beni bekliyordu,gelince bana bağırdı"Siz kadınlar!Bi hazırlanmanız 1 saat sürüyor!",diye söylendi.Güldüm,çünkü karı koca gibiymişiz gibi geldi.Yol boyunca tabiki onu seyrettim,başka ne yapıcam?Geldiğimizde bizi bir garson kılıklı birşey karşıladı"Hoşgeldiniz efendim.Çiftsiniz değil mi?",diye sordu garson.Ege'ye baktım ve cevabı ona bıraktım.Ege elimi tuttu"Ordan bakınca arkadaş gibi mi duruyoruz?Hem burası çiftler restaurantı değil mi?",diye sordu.Fena sokmuştu lafı garsona.İçeri girdiğimizde elimi bıraktı ve üstündeki smokine sildi.Bir arkadaş grubun içine oturduk.Grup dediysem 1 kız ve 3 erkek vardı.O kız Ege'yi görünce ona sarıldı"Seni çok özledim Egeciğim",dedi ve yanağından da öptü.Ege'nin koluna girdim ve ona karşı sinsi sinsi gülümsedim.Kız şaşkın bir şekilde sordu"Sevgilin mi?",diye sordu.Ege kolunu çekti ve"Hayır değil.Sizce böyle bir ihtimal var mı?",diye cevabı yapıştırdı.Amacı ne bu çocuğun?Nasıl birine aşık oldum anlamadım ki?Yüzümü asıp oturdum.Gece boyunca hiç konuşmadım.Ta ki o kaşar kız bana soru sorunca"Ege gibi bir çocuğu kaçırdığına inanamıyorum.Oysa ki ben çok koştum onun peşinden",dedi ve koluna sarıldı.Kaşlarımı çattım ve o mekandan ayrıldım,hemen karşıda sahil vardı.Gittim bi banka oturdum ve ağlamaya başladım.Ardımdan 5 dakika sonra o kız geldi"Hımm...Ege'ye aşık olduğun apaçık ortada.Bu demek oluyor ki yeni rakibimsin.İsmim Burçin,sana başarılar diliyorum.Ama unutma Ege'yi bulmuşken kaptırmam.Haydi ezik ezilmeye tekrar hazır ol",dedi ve bana göz kırptı.Sinirlendim o gidince arkasından yumruk ve tekme hareketleri yaptım.Biliyorsunuz ki hiçbir zaman içimden konuşamam.Sesli düşünmeye başladım"Bu kız Ege'yi alır yaa.Hem çok güzel fiziği var hemde yüzü manken gibi pörfekt.Ben cılız ve gerizekalıyım.Ege haklı beni sevmemekte,hemde çoook.Ağh vazgeç Hayal,bu çocuk seni aşar.",diye söylenirken Ege'nin gülme sesini duydum"Sessiz konuşamıyor musun sen?",diye sorunca ağzım açık ona bakakaldım.

-SON

İyi okumalar bebetolarım^^ VOTE+YORUM :*

Ben Sana Söylemiştim!(Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin