"İlk Öpücük!"

421 19 5
                                    

BÖLÜM BİRAZ GECİKTİ ÖZÜR.İYİ OKUMALAR KUZULAR ^^

Sabah çok rahat uyandım.İlk defa bu kadar rahat uyumuştum.Üstümü değiştirip aşağıya indim.Bugün ders işlemeyecektik.Okulumuz bir "Kardeşlik partisi"düzenliyor.Başka sınıflarla çok kavga ediyoruz,sanırım bu yüzden bu etkinlik yapılcak.Zaten saat akşam 20:00'daydı.Kahvaltımızı ettik,ortalığı toparladık.Bugün Eylem ablayla vakit geçireceğim.Bana Ege'nin küçüklük resimlerini gösterecek.İlk resimde bir küçük kız vardı.Ama Ege'ye çok benziyordu.Eylem ablaya baktım:"Eylem abla,bu küçük şirin kız kim?",deyince Eylem teyze sinsice sırıttı:"Ben hep bir kız çocuğu istemiştim.Süreklide çilek aşeriyordum,bu yüzden Ege'nin kız olacağını sanmıştım.Dolayısıyla bir sürü kız eşyaları aldım.Boşuna gitmesin diye küçükken onu kız gibi eğittim.",dediğinde beni bi gülme krizi tutmuştu.O resimlerden bir tanesini aldım ve cebime koydum.Bakarsın bir gün tehdit için gerekli olur...Eylem ablayla takılmayı seviyordum ama akşam olmuştu bile.Saat 19:01'di.Giyindim ve aşağıya indim.Ege çok tatlı olmuştu,yine tutulmuştum uyuza!Ege bir arkadaşının arabasıyla gitti,benide alır ümidiyle Ege'ye pskolojik baskı uyguladım ama nafile.Taksiyle oraya gitmek zorunda kalmıştım.Geldiğimde Cemre ve Selen gelmişler bile.Yanlarına gittim konuşmaya başladık.Sahnede Berk vardı,ne işi var orada?Bana baktı:"Birazdan söyleyeceğim şarkı,aşkım Hayal'e gelsin.",dedi ve bana göz kırptı.Berk tatlı çocuktu ama Ege'den tatlı değildi.Berk şarkıyı çok kötü söylüyordu ve doğrusu utanmıştım.Herkes bana bakıp gülüyordu.Şarkı bitince Ege yine bana sardı.Ayağa kalktı:"Hayal böyle sevenin var neden çıkmıyorsun?Pırlanta gibi çocuk,tabii benden yakışıklı olmasada bir gideri var.Ha pardon sen bana aşıktın değil mi?Bana ormanlar prensi diyomuş.Pff zavallı ve aptalsın!Bu fikrim hiçbir zaman değişmeyecek,"dedi ve yerine oturdu.Gülme sesleri dahada yükseldi.Artık canıma tak etti!Cembimdeki onun küçüklük resimini çıkardım:"Millet bana bakın!Şu elimde gördüğünüz küçük sevimli kız Ege!",diye bağırdım.Ege gözlerini pörtleyip,kaşlarını çattı.Kolumdan tutup beni iki apartmanın arasında ki bir boşluğa götürdü.Duvara yaslandım,çünkü üstüme üstüme geliyordu.Toparlandım:"Ne yani beni dövecek misin?",diye çimkirdim.Ege gülümsedi:"Dövsemde,öldürsemde senin bana olan aşkın geçecek mi?",diye sordu.Gözlerine baktım:"Aşk mı?Artık seni sevmek istemiyorum!Senden vazgeçeceğim!Hatta Berk'le çıkacağım,çünkü bana değer veren tek kişi o!Seni unutacağım,bıktım karşılıksız aşktan!",diye bağırdım.Gözlerimde dolmuştu.Ege dahada yaklaştı ve dudaklarıma yaklaştı.Nefesini çok yakın hissediyordum.Ve Ege beni öptü...Öptükten sonra güldü:"Unut unuta bilirsen",dedi ve gitti.Dudaklarıma dokundum,ve hala şaşkındım.Biz öpüştük!

-SON

BU SEFERKİ AÇIKLAMAM BEBİŞİME GELSİN :d O KENDİNİ BİLİYO :D İYİ OKUMALAR!

Ben Sana Söylemiştim!(Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin