t

341 23 3
                                    

❀—

  chapter 11 (✧) seseorang yang sangat cintakan kita

jungwoowoo

[photo]
macam mana ni hyung(/oppa)? ><

vroomdoyoung
so? kau patut gembira kerana telah membuat keputusan yang terbaik.
kan?

jungwoowoo
hyung(/oppa)! jungwoo rasa jungwoo mula sayangkan dia lah.

vroomdoyoung
then kau telah buat keputusan yang bodoh tanpa berfikir dulu.
ni mesti kes type tanpa fikir ni @_@

jungwoowoo
haah :(

vroomdoyoung|
pergi lah minta maaf. aku nampak dia tu macam ikhlas sangat cintakan kau lah.

jungwoowoo
bukan senang hyung(/oppa), jungwoo dah sakitkan hati dia, lepas tu senang2 je jungwoo minta maaf, tak ke bodoh macam tu?

vroomdoyoung
haah, kau memang bodoh.

jungwoowoo
kim dongyoung hyunggg(/oppaaa)!!!

vroomdoyoung
hah macam nilah. ni je paling senang, dengan izin tuhan boleh lah tu. jangan lupa belanja aku roti krim keju pula nanti!

jungwoowoo
okay hyung(/oppa)! kalau cadangan hyung(/oppa) ni berjaya, jungwoo belanja hyung(/oppa) roti krim keju satu trak nanti!

vroomdoyoung
hah jangan cakap besar sangatlah, nanti dah berjaya kau bagi aku setengah je roti krim keju tu.

jungwoowoo
hehe ><

vroomdoyoung
jungwoo, dengar sini.
kau minta maaf je dengan dia and terima dia. aku yakin korang akan get along balik and lebih daripada tu.
dia sayangkan kau, cintakan kau sangat2. orang yang cintakan sangat sangat sangat neomu neomu kita ni akan senang je untuk maafkan kita.
so, i believe, kalau kau minta maaf and terima dia, dia akan rasa happy, kau pun rasa happy. 2 in 1 lah kata orang.

jungwoowoo
betul ke ni hyung(/oppa)?

vroomdoyoung
taknak try ya udah deh, pergi aja lo cari penasihat yang lain. bikinin gua pusing kepala aja sih. bego lo, goblok.

jungwoowoo
sejak bila hyung(/oppa) pandai berbahasa indon ni?

vroomdoyoung
sejak aku pergi indon lah.

jungwoowoo
hyung(/oppa) mana pernah pergi indon, luar negara pun tak pernah.

vroomdoyoung
kau family member aku ke? tak kan? so apa kau tau?

jungwoowoo
yelah, sorrylah hyung(/oppa). jungwoo gurau je, janganlah marah, nanti hyung(/oppa) tak comel ><

vroomdoyoung
no istilah cute dalam kamus hidup kim dongyoung! yang ada, segak, kacak, tampan, seksi dan bergaya.

jungwoowoo
yelah hyung(/oppa)~

vroomdoyoung
pa tunggu lagi? pergi lah pujuk kekasih hati cina thai kau tu.

jungwoowoo
cina thai?

vroomdoyoung
aq main teka je hah

jungwoowoo
ouh, hehe ><
oklah hyung(/oppa), neomu gomawo!~

vroomdoyoung
hah yelah yelah, dah, blah kau
                                                 seen


—❀

to be continued *.:。✿*゚

Ⓒ banana smoothie ↬ luwoo nct (boyxboy)Where stories live. Discover now