ayıcık

2.1K 90 197
                                    

Stefan Salvatore "Ayıcığımı kim aldı? " adlı grubu kurdu.

Stefan Salvatore bu gruba Damon Salvatore ve 25 diğer kişiyi ekledi.

Damon: Hello brother

Stefan: Buraya çok önemli bir olay için toplanmış bulunmaktayız. Yatağımın altında sakladığım ayıcık Leo kayıp durumda. Kim aldıysa versin hiç komik değil.

Damon: Çamaşır makinesine baktın mı?

Stefan: Ah burdaymış.(Alt dudağını ıstırıp kafasını sallayan mahcup olmuş emoji)

Damon Salvatore " Ayıcığımı kim aldı?" adlı grubun adını "Ayıcığı bulduk" olarak değiştirdi.

Elena: Damon, Stefanın ayıcığını sen mi sakladın? Senin sorunun ne Damon.

Damon: Ben kötüyüm Elena. senin için kötüyüm, ben seni hak etmiyorum kardeşim hak ediyor

Caroline: Off gece gece telefonum halay çekiyor. Bi uyutmuyosunuz.

Klaus: Caroline' ın uykusunu bi daha bölerseniz sizi ve sevdiğiniz herkesi öldürürüm.

Katherine: Ben katherine pierce'im. Her zaman hayatta kalırım.

Ertesi Sabah:

Stefan: Nasılsınız guys?

Elena: I love you Stefan

Klaus: Rippahh

Enzo: Neva betta

Bonnie: Enzo kim be?

Damon: Eski bir arkadaş. Ben onu ölüme terk ettim o da benim kafamı koparmaya çalıştı bilirsin sonra arkadaş olduk.

Stefan: Damon hep senin istediğini izliyoruz biraz da benim istediğimi izleyelim artık.

Damon: Ben Bloom ejderha ateşi perisi. Biz siiihirliyiiiizzz

Stefan: Elena şu Damon'a bişey der misin sabahtan beri winx şarkısı söylüyo ben de onu dinlemek zorunda kalıyorum.

Elena: Damon, üzme stefimi. Biraz da onun istediğini izleyin hem o daha mantıklı bir şey açar de mi? Ne açacaksın stef?

Stefan: Niloya

Stefan: Niloya, Niloya Niloya derler adıma...

Caroline: Stef ben ordaki yeşil kaplumbağaya bayılıyorum

Klaus: Senin gözlerin kadar yeşil deyil, love.

Elena: OOooo

Bonnie: Oooo

Jeremy: Oooo

Bonnie: Sen hiç konuşma cerimi.
Dün nerdeydin bakim?

Jeremy: önemli bişey olmadı.bir vampir kanımı emdi öldüm. Sonra geri dirildim. Vampir avcısı oldum ablamı öldürmeye çalıştım. Her zamanki şeyler bonibonum.

Bonnie: (affeden emoji)

Elena: Bonibonum mu? Iyyk

Damon: Ben sana romantik bisiler söyliyim mi Elena?

Damon: Bana yaprak sarma mı? Elena'nın gözlerimi ? Diye sorsalar ben yaprak sarma derim.

Caroline: seriously?DELENA? IYYK STELENA GALP GALP GALP

Klaus: Mi ayrı yazılır

Bonnie: Bunun neresi romantik?

Damon: Doğruları söylüyorum Elena . Sana dürüst oluyorum.

Elena: Yhaaa çok romantik. Stefan ben artık seni sevmiyorum. Damon'u seviyorum. I love you Damon.

Damon:(Tek yanak gülüşü yapan emoji)

Stefan: Çok üzüldüm insanlığımı kapatıcam

Klaus: Rrippahh

Katherine: i'm katherine pierce i always survive

Caroline: Seriously




TVD TO WHATSSAPPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin