BİZİM GRUP...

166 4 0
                                    

Arkadaşlar Bu Sitede DAHAArkadaşlar Bu Sitede Daha Yeniyim Bazı Bölümlerde Saçmalamış Olabilirm:D İyi Okumalar...

Bu sabah saat tam 08:00da uyandım okula çok geç kalmıştım.Formamı giydim saçlarımı taradım ve ardından kırmızı cooperime bindim.Okula girdiğimde okulda hiç kimse yoktu.Aman Tanrımm!! bugün cumartesiysi.Biz okulun en popüler grubuyduk.Gurubumuz 5 kişiden oluşmak üzere 3 erkek 2 kızdan oluşuyor.Grubtakilerin ismi: Doğa (Ben),Çağın,Meriç ,Azra ve Berkeydi.Berke benle sevgili çağın azrayla sevgili meriç desen boş boş geziniyordu.Çok geçmeden berkeyi aradım olanları anlatınca berke gülmeye başladı.''berke gülmeyi ksermisin''dedim.''tamam tamam geliyorum prensesim'' dedi ''her zamanki kafetaryaya gel'' dedim ve telefonu kapattım. Bizim öbür tayfalarıda aradım onlarda geldiler.Saat 14:00 olmuştu ''Arkadaşlar ağaçtan evimize gidelimmi iki eğleniriz dedi meriç.Bizim grubtakilerin hepsi ''Bana uyar'' cevabını verdi.Taakii ben ve berke hariç.''Sizin planınız ne'' diye sordu azra.''Kaç haftadır başbaşa kalamadık gezeceğiz.Bugun sizinle değiliz arkadaşlar kusura bakmayın dedi berke.Bu berkeyı çok seviyorum çokk

''Ben böyle galiba komik gözüküyorum dedim.''Galibamı'' dedi berke tabii yinee gülerek.''Ben eve Gidiyorum sen beni evden alırsın dedim ve oradan uzaklaştım.Eve geldiğimde giysilerim hazırdı bilee.Kırmızı straplez balık elbisemi ve beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim. saçımı dağınık topuzu yaptım. Korna sesini duydum.Annem ben geldiğimde evde olmadığı için ona mesaj yazdım.Berke beni görünce gözleri kamaştı.Tabii benimde kamaşmadı değil yaniii.Oda takım elbise giymiş artı altında beyaz spor arabası vardıı.işte ben buna ÇILGIN AŞK derim.''Nasıl olmuşum dedim.''Tek kelimeyle muhteşemsin peki yaaa ben nasıl olmuşum prensesim dedi.''Ben nasılsam sende öylesin cnm dedim ve yanağına öpücük kondurdum.Neredeyse son hızda ilerliyorduk ''Berke biraz yavaş gidelim cnm dedim. ''nerdeyse geldik cnm dedi ve durdu.Saat 18:00 olmuştu.Yemekten sonra sinemaya gittik ve oradanda Avmden alışveriş yaptık.Avmnn çıkışında eski arkadaşım Almilayı gördüm az muhabbetten sonra eve geri döndük berkeye teşekkür edince içeri girdim.Annemle konuşcak lafım yoktu çok yorulmuştum. Hemen odama girdim üstümü değiştirdim ve yattım....

Pazartesi sabahı azra başımda bağırıp duruyordu .''ne var azra ''dedim.''Kızım saat 09:00 oldu sen hala yatıyosun''diyince yataktan nasıl kalktığımı bilemedim.Hemen giyindim saçlarımı taradım azda makyaj yapınca hazır oldum.Arabaya geçtik azra merakla dün ne yaptınız diye sorup durdu.Olanları anlattım en azından merakı gitmiştir.Okula gelmiştik karşı grubtan mert beni seviyordu. Berke kaç kere dövdü yinede akıllanmadı.Okula girdiğimde mert yine bana bakıyordu ona göz devirmem okula girmemle bir olmuştu.Dersten çok sıkılmıştım.Hocaya tuvalete gidiyorum bahanesiyle dışarı çıktım.Bizim grubada haber verdim.Onlarda geldi.Kısacası okulu kırdık.....

1.Bölüm sonuuu 

HAYAT DEVAM EDİYOR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin