Arkadaşlar hikayem son hızla devam ediyor:) bide beğeniler ve yorumlar yükselse ne mutlu olurtum:D
İnanmıyorum yhaaa mert hapishaneden kaçmış hemde 2 ay önce hapishaneye girerken senin ve sevdiklerinin canını alacağım demişti.Yoksa yoksa inanmıyorum ama nasıl yoksa annemi arabayla ezen mertmiydi.Ama böyle bişeyi nasıl yapar.Hemen berkeyi aradım.''alo berke hemen buluşmamız lazım''dedim.''tmm cnm sen öbürküleride ara hemn ağaç eve gelin''dedi berke''tmm''diyerek telefonu kapatım.Diğer grubada mesj çektm onlarda geliyoruzz diye bana geri döndüler.Ağaçeve bütün grup gelmişti.''evt arkadaşlar size ilk önce şok olacağınız bir haber verecem mert hapishaneden kaçmış''dediğimde hepsi bana şaşklınlık la baktı.''ama bu nasıl olur''dediazra''dur azradaha bu bişey değil.Evt arkadaşalr mert hapishaneden 2 ay önce kaçmış Hapishaneye girerken senin veya sevdiklerinin canını alacağım dedmişti yani uzun lafın kısası annemi mert öldürmüş olabilirmi''dedim ve gözyaşlarımahakim olamadım.''Bu nasıl olur yhaa mertteki cesarete bak abii yaa hemen bunun hakkında soruşturma başlatmalıyız''dedi berke kızgın bir sesle.''biliyorum ilk önce bende sizin gibi aynı tepkiyi verdm ama biliyorsunuz mert bu kesn bir intikam almak istemiştir ve annemden almıştır eğer bunu mert yapmışsa işte o zaman olacaklardan ben sorumlu değilim''dedim ve hemen polise gittik.Polise olan biten herşeyi anlattık.''Buna bana demekle çok iyi yaptınız çocuklar hemen olay yeri incelemeyi arıyorum kamera kayıtlarına bakacağız haa sizde merti gördüğünüzde hemn beni arıyorsunuz ''dedi polis.''peki yaa yine doğayı kaçırırsa''demişti berke işte tamda o sırada aklıma bir fikir geldi''polis bey benim aklıma çok güzel bir fikir geldi''dedim.''söyle bakalım o fikiri kızıum''dedi polis.''şimdi polis bey ben merti arıyacağım tamam seni seviyorum diyeceğim gel beni al diyeceğim'' . ''hayyatta olmaz o küçük hanm dedi berke.''berke bi sus da devamını anlatayım ''dedim''oda nerdesin diye soracak herzamanki ağaç evimize gel diyeceğim sizde bana nerde olduğumuzu tespit edecek bir küçük makine takacaksınız o ardaa ben onu birz konuşturcm''dedim''bu çok güzel bir fikir hadi hemen ara''demiştipolis.hemen merti aradaım.telefonu çalıyordu.DITT DITT DITT''ALO''
''ALO MERT BEN DOĞA MERT BEN BERKEDEN AYRILDIM BENİ ALABİLİRMİSİN ÇOK KÖTÜYÜM''dedim
SONUNDA ANLADIN PEKİ NEREDESN dedi mal.
AĞAÇ EVİN ORADAYIM KİMSELER YOK HEMEN GEL dedim ve ağlamaya başladım inandırıcı olsun diye
Polis bana küçük bir makina taktı bende hemen ağaç eve geldim ben geldikten sonra hmen o gerizekalı mert geldi.Hemen onu kucakladım ''mert iyiki geldin''dedim .''hemen arabaya bin ''dedi.''nereye gidiyoruz meert ''dedim.''sen ilk önce şu telefonu ver ''dedi.telefonum u vermiştim mert beni küçük bir kulubeye getirdi.''Bu akşam burada kalacaz yarın hemen ilk uçakla almanyaya gidiyoruz''dedi.ben lafımı hiç uzatmadan ''tmm''dedim.mert sana bişey sorcm ben annemle kaç gündr küstm annem öldü zatn çok sevndm zatn ölmesini istiyordmm bunu sen yaptıysan kocaman bir öpücüğü hak ettin''dedim.''evt bunu ben yaptm şimdide öpücüğü alıyım''derken arkadan polisler kapıyı kırdı.''teslim ol polis ''dedi.mert teslim oldu bende arjkasından el salladım ve güldüm
annemi o aşağlık mert öldürmüş sberke merti polisler getirirken bir güzel halletmişti berkeye saeıldım ağlamaya başladım ''ben çok mutluyum iyiki sizin gibi arkadaşlarım var ''dedim onlarda bana sarıldılarr
BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK :) :) :)