ANNEM...

27 2 0
                                    

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM ÇOK ACIKLI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM :)

Dün akşam rüyamda annemi intihar ederken görmüştüm bizede bir not bırakmıştı.Notta şöyle yazıyordu:     Sevgili kızım doğa sen beni affetmiyceksin biliyorum sen beni affetmezsen yaşamanın ne anlamı kalabilirdiki baban da bugün yurt dışından dönüyor kardeşlerinde gelcek ELVEDA CANIM KIZIM...   yazıyordu uykudan nasıl kalktım bilmiyorum ama kan ter içinde uyandım.Hemen annemin yanına gittim onu affetceğimi söyliyecektim ama odasında yoktu hatta bir not vardı ben ekmek almaya gidiyorumm hemen gelcem dedi ve o arada telefon çaldı korku içinde telefonu açtım ''merhaba kiminle görüşüyorum'' ''ebn doğa çınar siz kimsiniz'' ''doğa hanım anneniz mehtap çınar trafik kazası geçirdi''diyince işte o an beynimden vurulmuşa dönmüştüm hemen azrayı aradım ama ağlamaktan konuşamıyordum ''cnm sen çok kötü gözüküyorsun ben hemen geliyorum''dedi ve hemende geldi olanları azarya anlattım.''kızm ne duruyoruz hemn gidelim'' dedi.hemn azranın arabasına binip gittik ''doktor bey annemin durumu nasıl''diye sordumm.''çok ta iyi denilemez acil kan lazım''.Kan grubu ne doktor ''diye sorduğumda''AB RH+ dedi.''benm kanım uyuşuyor '' dedi azra ve hemen kan vermeye gitti azra döndüğünde''Verdinmi azra ''dedim ''verdm cnm inş faydası olur''dedi.berkelerde haber verdm onlarda geldi tam berkeyle konuşurken telefon çaldı arayan babamdıı''aloo kızm hangi hastanedesiniz'' diye sordu''aloo babcm .......... hastanesndeyiz hemen gelin hemen'' dedim tam telefonu cebime koydm yine telefonm çaldı anladm bugn telefnm susmycktı bu sefer arayn teyzmde teyzemede olanları anlattm onlarda hem geldiio arad doktor içeridn çıktı...                                                                              

''Doktor bey annemn durumu nasıl'' diye sordum.''merak etmyn kanlar uyuştu annenin durumu iyiye gidiyor'' dedi işte o zmn derinden bir oh çektmm taaki 1 saate kadar hemşireler''doktor bey'' diye bağırıyorlardı.''doktor bey ne oldu yoksa anneme bişey mi oldu diye sordumm ''bilmiyorm kzm şimdi öğreniriz dedi doktor içeride neredeyse 1 saaten fazla durdu dayanamayıp içeri gittim annemin üstü örtükrü doktorda ölüm saati 14:00 dedi o zaman nasıl çığlık attm bilmiyorum ama herkes içeri girdi ben çok bağıdım hemde çok ağladım annemn ölümünden sonra annemn odasndn neredeyse 1 ay çıkmadm annemn kıyafetleri kucağımda hep kokladmm her günn ağladmm delirecktmm 1 ay sonra az da olsa kendimi toparladm tabii bizm grubn sayesndee eeee ne yaparsn                                                                                                                                HAYAT DEVAM EDİYORDU

ARKADŞLAR YENİ BÖLÜMLER HIZLA DEVAM EDİYOR...... :)

HAYAT DEVAM EDİYOR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin