Arkadaşlar şaka maka 6.bölüme geçtim İyi okumalar:) :D
Annemin ölümünden sonra dediğim gibi biraz toparladım ama kendimi asla affetmemiştim çünkü annemi affetmedn öldü.Ama 1 yıl sonra acısı üzerimden kalkmıştı.Yine okula gitmeyi başlamıştım bu sabah erkenden uyandım elimi yüzümü yıkadım kıyafetlerimi giydim saçlarımı taradım ve tam kahvaltıya geçerken annemin odasını gördüm ben annemin odasının kapısını kitlemiştim.Acısı üzerimden kalksada yinede o odayı görünce dayanamayıp ağladım.Kahvaltımı yaptım okula gittim.Okul çıkışı milleti ağaç eve toplamıştım ''Arkadaşlar ben taşınmaya karar verdim''.dedim ''ne niyeki neden taşınıyorsun''dedi berke.''Berke olanları biliyorsun annem öldü benim o evde annemle çok hatıram var her zaman onun odasını görünce ağlıyorum''.dedim ağlamaklı bir sesle ve gözyaşımı tutamayıp ağlamaya başladım''tamam canm ağlama düzelir herşey''demişti azra ''eee napıyoruz doğaa ev aramaya başlııyalımmı ''dedi çağın.''evt bn o evde artk yaşayamam'' dedim.Ertesi gün ev aramaya başladık aslında azra gel bizde kal demişti ama ben ömrüm boyu onlarda kalamıyacağım için hayır cevabını vermiştim o gün heryeri aradık soruşturduk fakat ev yoktu vardı ama bena göre değildi umudumu yitirip vazgeçmiştim.Cuma günü gelip çatmıştı okullar 15 karne tatiline girecekti.cuma günü azranın sesiyle kalkmıştım hazırlandım okula gittik.Karneleri almıştık karnem pekde iyi sayılmazdı ama kötüde değilidi.Karne aldıktan sonra müdür konuşma yaptı.Bizim grup müdürü dinlemeden direk ağaç eve gittik.Birce''eee doğa ev buldunuzmu ''dedi.''yok cnm nereye yhaa''dedim İstersen bizim ev 3 katlı biz üçüncü katı kiraya verdik istersen orayı tut''demişti.''bilmem cnm kirası ne kadar ''diye sordum.''2.000 tabii senin için fazlaysa bir şeyler ayarlarız''demişti.''yok cnm benm için az bile hadi gidelimde bir bakalım şu eve''dedikten sonra direk bircelerin evlerine gittik.Ev benim hoşuma gitmişti hemde çok temizdi.Bende zaten tek kalacığım için böyle bir ev istiyordum.''Eee canm nasıl buldun''dedi birce.''cnm çok güzel burayı tutuyorum''dedim .3.kat eşyalıydı ama ben kendi eşyalarımı koymak istedim bunu anlayışla karşıladılar...
Ertesi gün geldi çattı bizim grup benim evdeki eşyaları toparladık nakliyecide gelmişti.Eşyaları arabya yüklediler en son evin kapısını kapatırken çok ağladım evi satmadım o yüzdende annemin eşyalarını almadı gerçi alsam nereye koycaktım hep beraber birce gilin evine gittik yani benim evime :) Eşyalarımı yavaş yavaş yerleştirdik.Artık evime alışmıştm.Kendi evim gibi göryorm bazı akşamlar birce yanıma geliyor iki muhabbet ediyorduk.Eşyalarımı yerleştim taşındım falan derken okulların açılmasına 3 gün kaldı o zamanmı iyi değerlendirmem lazımm olamazzz mert hapisaneden kaçmış hemde 2 ay önce ama nerede olduğumu bilmiyor o yüzden içim rahattt