Arkadaşlar biraz vote ve yorum ne olur yaa:) İyi okumalar...
Merti hapishaneyede attırdık yaa ölsemde gam yemem artık haa bu aradaa yarı babamgil geliyor tatilee hemde kardeşlerimle babama evin adresini msjla yollamıştık şimdi rahatca bir uyku çekeceğim.DİNG DONG DİNG DONG zilin sesiyle nasıl uyandım yaaa sanli alacaklı gibiler kapıyı açtığımda babam gil bavulla kapıda bekliyorlardı.''kızım ne bakıyon alsana bavulları ''dedi babam .Bİz 3 kardşiz ben benden 4 yaş küçük erkek kardeşim bora.ve benden 2 yaş büyük olan abam çağlaydı.''babam gil içeri girdiğinde ve beni gördüklerine çok mutlu oldula r.''canm ablam seni çok özledim''dedi bora ''bnm kuzm bende seni çok özledim nasıl olsaa 2 ay sonra tatil bend sizin yanınıza hollandaya gelirim 2 ay beraber kalırız''dedim ve boraya sımsıkı sarıldım''Birilerin pabucu dama atıldu herhalde''diyip ablamı kucakladım.''ne dama atılması bee ''dedi ablam gülümseyerek.''eee karnınız açmıı benim karnım çok açç''dedim.''ablacm biz gelirken simt bohça alfık sende bize çay demlersen mis gibi olur''dedi bora.''canm benm sen yeterki iste ''dedim ve mutfağa geçtim''dur kız bende sana yardıma geleyim''dedi ablam .mutfağa geçtiğimde ablamla az dertleştik.''eee aşk denen şeyler nasıl''dedi ablsm.''nasıl oplsun beee abla yinee aynı berkeyle devam''dedim.''sıkılmış gibi duruyorsun ''dedi.''yok canımne münasebet ben berkeyi yine ilk gördüğüm gibi seviyorum''dedim.''eee senin o AŞK denen şey nasıl gidiyor''dedim.''Şimdilik biri yok hayatımda''dedi.''olur olur dert etme sen'' dedim.
''kahvaltı hazır hadi balkona ''diye seslendim babamlara.''geliyoruz kızımm''dedi babam.''ee baba nasıl buldunuz evimi''dedim ''vallaha ne yalan söyliyim çok güzel nereden buldun bu evi''dedi.''burası benim grubumdan bircenin evi''dedim.''taşınmamdada çok yardımcı oldular sağolasınlar''dedim.''vallaha çok merak ediyorum senin şu meşhur gubunu''dedi ablam .''ablacm istersen bugn okul çıkışı seni bizim ağaç eve getiriyim''dedim.''yok artık sizin bşide ağaç evinizmi var''dedi''tabii cnm hemde kendi paralırımızla yaptırdık''dedim ''olur cbm sen bana mail atnca ben dışarı çıkarım''dedi ablam .''tamm cnm ''dedim ve hepsini öptpm.''abla bende geleyimmi ne olur ne olur ''dedi bora ''cnm bugn ablan gelsn yarn söz seni getircem ''dedim.''tamam abla ama bk getir ''dedi.''tmm cnm '' dedim ve gittim.Aslında bora çok efendi bir çocuktur ve çok anlayışlıdır bu huyları benim çok hoşuma gidiyor fakat çokta ispitcidir o yüzden bazn gıcık olabiliyor ablamda çok tatlı ve çok zeki bir kızdır düşünmeden şakktan laf söylemez onunda bu huyu çok hoşuma gidiyor.Annem öldüğünde babam çok kötü olmuştu hatta fenalanmıştıı .Bora desn çocukcağız 1 hafta komadaydı desm abartırım oda çok üzülmüştü 7e giden bir çocuknasıl kaldırdı bilemiyordum.
Okula geldiğimde bizim gruba babamların geldiğini ve bu akşam ablam bizimle ğaç eve gelip sizinle ganışacaklar dedimö.hepsi çok sevindi yani benimle ablamla tanışcaklardı.''fakat arkadaşlar ondan sonraki gün bora yani küçük kardeşim gelcek bakın o çok ispitcidir sakın berkeyle sevgili olduğumuzu söylemeyin babamda saklamıyorum o biliyor fakat dediğim gibi boranın ağzı boş durmaz herkes yayıverir haberii heee bidee mert olayını hiç yaşamadık bakın bunu babama derse babam omerti sağ bırakmaz bilmiş olun''dedim.''öyleeeysee niye demiyelimm öldürüp öldürüp diriltsi n kayınpedeirm ''dedi berek güşerek.''berke dedim kayınpederim falan bak ne oluur söylemeyin''dedim.''tm cnm sen kafana takma bizdee o işş 'dedi meriç.''sağolun arkadaşlar iyiki sizler varsınuız''dedim