Nasıl Bir Araya Geldiler?

3.8K 113 7
                                    

İlk olarak çocukların nasıl bir araya geldiklerini anlattıkları bir röportajla başlamak istedim. İyi okumalar. En sonunda vote ve yorumlarınızı bekliyorum. :)

*Aynı zamanda röportaj çevirilerinin çoğu sayfayı açtığım ilk zamanlardan beri benimle beraber olan canım arkadaşım Sıla Koç'a (BayanOsborn) aittir. Teşekkürler. :)

-------------------------------------

2 yıl önce, hepsi 14 yaşlarında Ingıltere'nin farklı yerlerinden müzisyenler olan ve internette kendi şarkı videolarını yayınlayan, bir grup olma hayaliyle yaşayan çocuklardı ve şimdi kendi albümleri var! Onlar bir araya geldiler ve listelerde uçmadan önce internette 28 milyon izleyici ve 3 tane hit şarkıyla "Meet The Vamps" adlı yeni bir Debut albümleri var! Şimdi onlarla birkaç anımız olacak, ama öncelikle son şarkıları "Last Night"a bakalım. (Last Night klibi gösterilir.)

X: Işte buradayız! Meet The Vamps (albümün ismine vurgu yaparak: The Vamps'le buluşun.) Sizi uyarıyorum, Bradley, James, Tristan ve Connor sizi görmek ne hoş!

(Hepsi): Teşekkürler, sizi de.

X: Ilk sorular ilktir, bir sürü soru var ancak şunu ilk sormak istiyorum, neden The Vamps?

James: Bence bu ismin birçok farklı anlamı var, mesela Fransızca'da falan, ama biz sadece kelimeyi beğendik, The Vamps işte.

X: (James'in pantolonlarına bakarak) Sanırım benim pantolonlarım çok fazla, kamera buraya bak, sanırım şu an buradaki dizleri görüyorsunuz (James'in dizlerini gösterir) Şu kısım şort gibi falan, değil mi?

James: Evet, evet. Biraz mevsime göre gelişiyor açıkçası, şuradan kesiyorum (diz kısmını gösteriyor) ve yazlık, baharlık oluyor.

X: Peki grubu bir araya gelmek için seçen, birleştiren kişi sen miydin?

James: Evet, ben grubun ilk üyesiydim. Bir grup kurmak istiyordum ve bir gün internette gezinirken Brad'in şarkı söylerken videosunu gördüm. Sanırım bir Ed Sheeran şarkısıydı, bunun güzel olduğunu düşündüm ve ona mesaj attım sonra da birlikte çalışmaya başladık.

X: Peki, dur (Bradley'e döner) sen kendi yatak odanda mı çalıyordun?

Brad: Evet, akustik bir şekilde, yatak odamda bir kasetçalarla ve James beni buldu. (James'e döner) Teşekkürler.

X: Peki sen ne yaptın ona e-mail mi gönderdin?

James: Hayır, onu facebooktan buldum ama mesajıma bir süre cevap vermedi. (Gülerler) Şöyleydi: "Aah ben çok ünlüyüm." falan... (Gülerler)

X: Pekala, Tristan ve Connor, siz onlarla nasıl buluştunuz?

Tristan: James'i facebookta ekledim çünkü daha fazla arkadaşım olsun istiyordum. James birgün bana mesaj attı ve yazışmaya başladık. James'in başka bir arkadaşıyla da yazışıyordum tabi, ordan.

X: Müzik falan mı yazıyordunuz?

Tristan: Ah tabi ben yazıyordum ama James... (Gülerler) Sonra o ortak arkadaşımızla konuştuk ve bir şeyler ayarladık oldukça havalıydı. Sonra bir kayıt şirketiyle anlaşma imzaladık.

X: Peki ya sen Connor?

Connor: Ben de o tür şarkı coverları falan yapıyordum Youtube'da, o şekilde tanıştık biz de.

The Vamps RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin