The Vamps Kimdir?

2.4K 64 7
                                    

Grubu tanımayanlar için aylar önce hazırladığım bir yazıydı. İyi okumalar. 

--------

#NasılBirArayaGeldiler

Teen MGZN'in çocukları tanıttığı bir haberi:

2012 yılında Youtube'a yükledikleri cover parçalarla müzik dünyasında giriş yapan İngiliz Pop/Punk erkek grubu The Vamps şimdilerde yayınladıkları ilk teklileri "Can We Dance" ile adından söz ettiriyor.

Grubun temelleri 2011 yılında atıldı. James McVey için Menajer Richard Rashman ve Prestige Management'den Joe O'Neill bir grup oluşturmak istedi. James McVey Youtube'da gezerken Bradley Simpson'ı keşfetti. Daha sonra Simpson grubun solisti oldu ve James McVey ve Bradley Simpson bir ay sonra birlikte şarkı yazdılar. İkili yaklaşık bir yıl boyunca beraber şarkı yazmayı sürdürdü.

2012 yılında ise Bradley Simpson, James McVey ile arkadaşı Tristan Evans' tanıştırdı. Üçlü grup daha sonra gruba seçmelerle aldıkları Connor Ball'ı aldılar. 2012 yılının ortalarına doğru grup kendi Youtube kanallarından diğer sanatçılarının hit şarkılarını cover olarak seslendirmeye başladılar.

2012 yılında Mercury Records ile anlaştılar. 2013 yılı Ocak ayında McFly desteği ile Nisan ve Mayıs ayında turneye çıktılar.

2013 yılı Temmuz ayında ise kendi youtube hesaplarından "Wildheart" isimli ilk orjinal şarkılarını yüklediler ve iki gün içinde 46,000'den fazla izlenme kaydettiler.Grup 29 Eylül'de EP albümlerini çıkardılar ve ilk stüdyo albümünün 2014 yılında çıkması bekleniyor.

Ayrıca Selena Gomez'de gruba destek vermek amaçlı Stars Dance turu kapsamında 7 ve 8 Eylül'de Londra'da Hammersmith Apollo'da verdiği konserlerinde The Vamps grubu ile aynı sahneyi paylaştı.

"Grup olmak nasıl bir duygu?" sorusuna grubun solisti

Bradley:"Gerçekten eğlenceli. Harika, çünkü bu hem hobi gibi ama bu bizim işimiz!"

Herhangi garip bir hayran deneyimleri olup olmadığı üzerine: 

Tristan: "Hayranlarımızdan güzel bir dizi hediyeler almayı seviyoruz. Ben ve Brad birinin vücudunun bazı bölümlerini saç tarzı şeyleri aldığımız için şanslıyız... ama oldukça korkunçtu." 

Brad: "İlk gördüğümüzde "Oh" diyoruz. Güzel bir mektup gibi görünüyor! Güzel bir pembe zarfta, gerçekten güzel bir yazı... ve Evet!" (Gülüyor)

#GruptakiGörevleri

 -Grubun solisti olan Bradley William Simpson, 28 Temmuz 1995 yılında Birmingham/İngiltere'de dünyaya gelmiştir. Yaklaşık 2 yıldır akustik gitar çalıyor ve ayrıca piyano da çalabiliyor.

-Grunun yedek solisti James Daniel McVey, 30 Nisan 1994 yılında Bournemouth/İngiltere'de dünyaya gelmiştir. Gitar çalıyor.

-Grubun yedek solisti Connor Samuel John Ball, 15 Mart 1996 yılında Aberdeen/İskoçya'da dünyaya gelmiştir. Bas gitar çalıyor.

-Grubun davulcusu ve geri vokali olan Tristan Evans, 15 Ağustos 1994 yılında Devon/İngiltere'de dünyaya gelmiştir. Perküsyon da çalabiliyor.

 #TamAdları

 -Connor Samuel John Ball

-Bradley Will Simpson

-James Daniel McVey

-Trsitan Oliver Vance Evans. 

 #DoğumTarihleri

Connor: 15 Mart 1996

Bradley: 28 Temmuz 1995

James: 30 Nisan 1994

Tristan: 15 Ağustos 1994

#FavMovie

 Connor=Big Bang Theory

Bradley=Lords of Dogtown

James=The Notebook

Tristan=Avatar

#Hakkında

Connor;

Doğum yeri: Birmingham, United Kingdom

Favori Rengi: MaviGörevi:Grubun Bas Gitar ve vokalde görevli

Kardeşi: 1 erkek kardeşi var.

Evcil hayvanı:1 Hamster(Harry adı) ve kertenkeleye(Rex adı) sahip.

-Önceden youtube kendi şarkılarını yüklüyordu.

-Connor grubun en küçük üyesi  

-Favori grubu You Me At Six,

-Favori şarkısı Weightless- All Time Low

-Connor'ın fıstığa alerjisi var ve astım hastası.

Bradley;

Doğum yeri: Birmingham, United Kingdom

Favori rengi:Kırmızı

Hayali: Eğer bir süper gücü olsaydı diğer insanların güçlerini alırdı

Favori yiyeceği: Dondurma ve Kurabiye

Favori içeceği:Vitaminli Meyve suları

Kardeşi:1 kız kardeşi var 20 yaşında adı Natalie. Aynı zamanda Nataliegrubun ilk resmi fotoğrafçısı.

Hobisi: Tuhaf şeyler yapmakSevdiği ünlüler: The Vaccines. The 1975, Of Monster and Men,The Cribs, The KooksFavori şarkısı:Daryl Hall & John Oates - You make me dreaming.

-Köpeğinin adı Jesse.

-Kendi şarkılarını 2010'da yazmaya ve kaydetmeye başladı.

James;

Doğum yeri:Bournemouth,United Kingdom

Favori rengi: Kırmızı

Sevdiği içecek:Naked Juice

Kardeşi:1 Kız kardeşi var. (13-14 yaşında)

Evcil hayvanı: 1 kedisi var Mickey adında

Fobileri(nefret ettiği şeyler): Örümcekler

Sevdiği ünlüler: Never Shoot Never, The Kooks,Taylor Swift ve Owl City.

 Tristan;

 Doğum yeri: Devon, United Kingdom

Favori rengi: Turuncu

Favori yiyeceği: Dondurma ve Twister

Görevi: Bateri ve Vokal'de

Kardeşleri: 1 kız kardeşi (Milly) 1 erkek kardeşi (James)

Evcil hayvanı: Atı var

Sevdiği ünlüler: Blink 182

-7 yaşında bateri çalmaya başladı ayrıca piyanoda çalabiliyor.

-2010'da En İyi Genç Davulcu ödülünü almıştır.

Çocukları destekleyen sanatçılar&yer aldıkları turlar;

 *McFly-Memory Lane Tour (2013)

*Selena Gomez-Stars Dance Tour (İngiltere, 7-8 Eylül, 2013)

*Taylor Swift-Red Tour (İngiltere, 2014)

*The Wanted-Word of Mouth Tour (İngiltere&İrlanda, 2014)

*Şuan da Austin Mohone ile turdalar.

 #GrupHakkında:

-Grup üyelerinin en sevdiği mağaza: Claire's. Taktıkları, bileklikleri ve kolyeleri genelde oradan alıyorlar.

-Çocukların hepsi Boydirectioner,  Boylieber. 

-James Swiftie. 

-----------------

Çocuklar hakkında daha fazla bilgiye, güncel haberlere facebook sayfamızdan ulaşabilirsiniz. https://www.facebook.com/TheVampsTT

*Oy vermeden geçmeyin lütfen.

The Vamps RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin