"Biz bir avuç sulugözüz."

1K 67 6
                                    

X: "Ne tür tutkuların suçlususunuz?"

Brad: "Yeterince mesaj atmıyorum. Ben bu tip bir çocuğum. Mesaja bakıyorum, eğer komikse gülüyorum ve telefonumu yerine bırakıyorum. Şimdi telefonuma baksam sanırım cevap vermediğim 6 mesaj var."

James: "Ben çok yakından ilgilenen biriyim. Birine sık sık mesaj atarım. Biraz fazla ilgiliyim."

Tristan: "Aşırı duygusalım. Aşk mektupları ya da herhangi bir şey yazamam ama çok duygusalım."

Connor: "Ben de öyleyim. Biz bir avuç sulugözüz." Tristan: "Biz bu grupta büyük bir avuç hormonuz."

X: "Rihanna'yla mı Ariana'yla mı çıkmayı tercih ederdiniz?"

Tristan: "Rihanna! Sona ermeyecek bir ganimeti var."

Connor: "Ariana. Tatlı biri."

Brad: "Ikisi de beni cezbediyor. Eğer biraz eğlence isteseydim kötü bir kızla takılırdım ama sanırım onunla çıkmazdım. Bunun için çok tembelim. Ariana sevimli. Ben sevimli kızları severim."

James: "Evet, ben de iyi bir kızla çıkmayı tercih ederdim. Yani Ariana."

X: "Bir buluşmada yaptığınız en kötü şey ne?"

James: Bir kere *TGIF'e gittim ve öyle çok yedim ki hastalandım. Kızı çok iyi bilmiyordum yani korkunçtu çünkü tek düşünebildiğim ne kadar hasta hissettiğimdi."

Connor: "Sadece tek bir kız arkadaşım oldu. Buluşmalarda kötü bir şey yapmadım, umarım yani..."

Brad: "Bir kızı öperken yanlışlıkla kafamı onunkine çarptım. Onu tekrar öpmeye çalıştığımda kafasını tutmakla meşguldü."

X: "Hiç bir kızı ağlattınız mı?"

Connor: "Aslında, ben de bir kıza öpüşürken kafamı çarptım! Bu göz yaşlarına sebep oldu."

Tristan: "Benim 9 yaşında bir kız kardeşim var. Muhtemelen onu birkaç kez ağlatmışımdır. Daha çok baba figürü olmayı seviyorum. Mesela "Hayır, Saw izleyemezsin!" gibi. Sonra ağlar."

James: "Kasten değil. Ilişkilerim oldu ve ayrıldık, o zaman ağladılar. Ben de ağladım yani sorun değil."

X: "En kötü moda suçunuz?"

Tristan: "Şu korkunç mavi hırkamı ve parlak mavi pantolonlarımı giydiğm zaman ve sarı bir t-shirt."

James: "Çeneme kadar uzanan bir perçemim vardı. Oldukça emo'ydu."

X: "Siz de Biebs ve Harry Styles gibi dövmelerle kaplanarak mı sonlanacaksınız?"

James: "Kaplanarak değil. Ama grupla yapacağımız bir şey olsun istiyorum. Tabi, "The Vamps'ı seviyorum." gibi ezik bir şey değil."

Brad: "Muhtemelen yüzüme yüzümün dövmesini yaptıracağım. Bu farklı olurdu değil mi?"

X: Gruptaki en büyük Kötü Çocuk kim?

Brad: "Umarım hiç birimiz raydan çıkmayız ama eğer böyle bir şey olsaydı, muhtemelen Tris olurdu."

Tristan: "Ha-ha. Evet, muhtemelen ben olurdum."

Connor: "O olurdu!"

Tristan: "Tam olarak kötü bir çocuk değilim! Aslında hiçbirimiz değiliz. Biz birbirimizin ayaklarının yerde kalmasını sağlıyoruz ve eğer yaramaz olursak bunu yapmamamızı söylüyoruz. James en mantıklı olan. O Anne Goose."

X: "Kim kime en son şakayı yaptı?"

Tristan: "Bu sabah Brad geç kalarak yaptı. Geçen gece bir otelde kaldık ve hepimiz Brad'e tıklıyorduk. Jetlag olmalı."

Connor: "Kalkmadı. Iğrenç bir şakaydı."

Brad: "Ha-ha. Biz tam olarak şakacı bir grup değiliz. Ben etrafta menejerimizle takılmayı seviyorum. Şu uğraşmak isteyeceğiniz yüz tipine sahip biri. Onu konserin dışına kovacak bir güvenlik tutmayı istiyoruz. Ama henüz bulamadık."

X: "Ailenizle yaşadığınız en büyük sorun neydi?"

James: "Hepimiz ailemizle tartışırız. Benimkilerle sorunum neydi bilmiyorum."

Brad: "Bunu çok iyi hatırlıyorum. Annemle tartışmıştım ve ona bir kalem fırlattım. Neden bilmiyorum -sadece 15 yaşındaydım- ama tam gözünün kenarına vurdu. Sadece birkaç santim uzağına ve ben büyük bir belaya bulaşmış olabilirdim! Çok kızmıştı."

Tristan: "Ailemle çeşitli sebeplerden kavgaya girerdim. Mesela ilkokuldan kovulmam gibi!"

X: "Kovulmak? Ne için?"

Tristan: "Bir sürü yaramaz şey için. O kadar da büyük bir şey değil. Öyle mi? Sadece ilkokuldu."

Connor: "Ben de ailemle bir sürü tartışmaya girdim çünkü Call Of Duty oyununu çok oynar ve onlarla konuşmazdım. Bu biraz yaramazcaydı."

Tristan: "Bir keresinde Aslan Kral DVD'me el koyduklarında sinir krizi geçirmiştim. Bunun hakkında çok sinirlenirdim. Tüm evin çevresinde hırlardım. 'Raaaah' "

X: "Eğer gelecek yarım saat içinde ortak bir suç işleseydiniz bune olurdu?"

Tristan: "En yakın süpermarkete gider ve bütün şekerlemeleri alırdım."

Brad: "Çalmayı sevmem ama saydığım bir köpeği kaçırabilirdim... Bir Golden Retriever olabilirdi. Evde zaten bir tane var ve bir tane daha olurdu."

James: "Ben bir kedi kaçırırdım! Çok fazla hayvanım olurdu."

Connor: "En yakın Evcil Hayvan Dükkanı'na gider ve bir zürafa sürerdim."

X: "Bir zürafa sürmek? Evcil Hayvan Dükkanı'nda?"

Connor: "Evet, orada bir sürü var. Sadece yukarı bakmanız lazım."

Tristan: "Genellikle bodrumda tutulurlar."

-----------------

Söz verdiğim gibi bölümü bekletmedim. . Bir dahaki bölümde Brad ve Tristan'ın ayrı ayrı röportajlarını yayınlayacağım. Röportaj konusu kızlar, bir buluşmada nasıl davranacakları falan. Neyse iyi günler. <3

The Vamps RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin