BBC Breakfast Nisan 2014

1.5K 81 0
                                    

Bir önceki bölümde paylaştığımız röportajın devamıdır.

--------------------------------------

X: Ve şimdi de bir albümünüz var.;

Brad: Evet bu gerçeküstü bir şey, onu ellerimizde ilk tuttuğumuzda şöyleydik "Hey, bu bizim albümümüz."

Tristan: Ben de hala yok.

X: Hala albüm yok mu elinde?

Tristan: Hayır hayır, yok. Yani almadım, Paskalya için eve gideceğim zamana saklıyorum.

X: Siz kendinizi bir erkek grubu olarak tanıtıyorsunuz ya da erkelerden bir grup, doğru mu?

Tristan: Tabi bizi istediğiniz gibi çağırabilirsiniz ama erkek grubu dediğimiz zaman biz şarkı söylüyoruz, enstrümanlar çalıyoruz, kayıt yapıyoruz falan... Yani şimdi bizi ne diye çağırabiliriz bilmiyorum.

Brad: Bizim grubumuz erkeklerin çaldığı bir grup işte, ama geleneksel bir yanı da var. Davullar olsun, bas gitar, akustik gitar olsun, çalıyoruz ve bu biraz "erkek grubu" kavramına uymuyormuş gibi.

X: Peki başınız kim?

Brad: Bence James başta olan.

James: Bence hepimiz The Vamps'e bir şeyler katıyoruz ve her şeyi birlikte konuşuyoruz. Ben sadece erkenden kalkıp işleri organize falan ediyorum.

X: Tahminime göre, sanırım, Connor en sessiz olanınız?

Connor: (Güler)

X: Orada oturuyorsun falan... (Tüm çocuklar Connor'a bakıp gülmeye başlarlar.) Her şey yolunda mı?

Connor: Evet, evet. Kesinlikle. Kafamda çalışıyorum işte.

Brad: Ah, o gizemli olanımız gibi, evet.

James: Yoda gibi.

X: Ve konuştuğunda, bilgece mi konuşuyor?

Connor: Evet.

James: Kesinlikle.

X: Kitap gibi falan. Kitaplardan söz etmişken, siz çocuklar yeterince kitap okuyor musunuz?

James: Ben çok okurum. Yani iyiyiz.

X: (Tristan'a döner) Peki senin okumakla ilgili bir problemin var mı?

Tristan: Evet, evet var. Biliyor musun? Ben sadece filmi izlerim.

X: Gerçekten mi?

Tristan: Bu çok kötü bir şey. (Güler)

X: Evet, devam etmeden önce şimdi bir şarkılarını dinleyelim, işte Can We Dance (CWD klibini gösteriyorlar.)

X: Peki tur kısmında kalabalık mısınız?

James: Hayır hayır, sadece bazı adamlarımız falan var.

Brad: Evet, tur menajeri, menajer gibi...

X: Peki hiç ünün, spot ışıklarının, ilginin başınızı döndürdüğü oluyor mu?

Tristan: Çoğunlukla kendimizi yerde tutmaya çalışıyoruz, bir grup olmaya çabalıyoruz, yani birbirimizin ayaklarını yerde tutuyoruz. Yani direk başı alıp gitmiyoruz, neye ihtiyacımız varsa ona yoğunlaşıyoruz. Ama büyük şovlar vermeyi istiyoruz tabi ki, mesela Taylor Swiftle olduğu gibi.

X: Kaç kişi vardı?

James: 8.000-15.000 kişi falan. Çok çılgıncaydı.

X: Bu arada, dikkatimi bileklikleriniz çekti. Gerçekten çok fazlalar. (Connor ve Tristan'a döner. Connor'ın elini alır.) En çok sende var galiba?

Connor: Evet, şurada yeşil bir tane... (Tanıtmaya başlar.)

X: Lütfen kameraya gösterebilir misin? Bunlardan bazıları hayranların hediyeleri sanırım?

Connor: Evet öyleler.

X: Sanırım bunlar kolunun en üstüne kadar uzayacak.

Tristan: Aslında boynuna kadar falan da gelebilirler.

X: Peki canlı performanslarınız var mı albümün çıkmasıyla birlikte?

James: Evet, evet. Bu hafta Meet&Greetlerimiz var ve eylül ayında ilk kez kendi başımıza tura çıkacağız ve bunun için çok heyecanlıyız.

X: Görüldüğü üzere, sizle buluşmak çok hoştu özellikle de baş döndürücü saçlarınız... (gibi bir şey) Evet kesinlikle şeklindeyim şu an (James'in saçını gösterir) yarışma yok ama şuna bir bakın yukarı ve yukarı gidiyor... Bunu yapman ne kadar sürüyor?

James: 10 dakika!

Brad: Direk olarak.

X: Sizle tanışmak gerçekten güzel! The Vamps'le buluştunuz.

The Vamps RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin