The Vamps hakkında bilmeniz gereken 20 şey!
1. McFly çocuklarıyla birlikte inandılar!
James: Dougie, 10 dakikasını benim bavulumu kaykay gibi kullanarak harcadı. 4 tekerleği vardı ve o, onunla etrafta dolanıyordu, birçok numara yaparak hem de!
2. Hepsi bekar, yaşasın! (Tabi bu eski bir röportaj olduğu için artık geçerli değil. )
3. Brad'in tıpatıp aynısı olan ünlüler!
Bradley: Çokça Harry Styles'a benzetiliyorum. Yeni olarak, George Shelley'e de benzetiyorlar. Tamamen saçım yüzünden, ama ben hiç benzerlik göremiyorum!"
4. Tristan havalı olabilir, ama aslında Asil ailenin ne olduğunu bilmiyor.
Tristan: "Keşke bilseydim, bu havalı olurdu! Bunun üzerinde çalışıyorum. Gideceğim ve Wills ile arkadaş olacağım!"
5. Onlara iğrenç bir hayran postası gelmiş.
James: "Içinde saç kupürleri bulunan bir zarf aldık. Bu korkunçtu! Brad çığlık attı, sonra ben çığlık attım ve daha sonra ikimiz de çığlık attık! Onları menejerimizin odasında bıraktık."
6. Eğer Brad gruptan başka birisi olsaydı, Connor olurdu.
Brad: "Oturur ve tüm gün onun yüzünü esnetirdim."
7. Sabahın erken saatlerinde birbirlerini telefonla işletiyorlar!
8. Connor'ın fındığa alerjisi var!
9. James, Liam Payne ile arkadaş.
James: "Yıllar önce solo bir şarkıcıyken Liam'la sahne aldım. O hep olgun gözükürdü, tabi bana argo attığı mesajları saymazsak! Bundan kesinlikle nefret ettim!
10. Tristan grubun sakarı.
Connor: "O hep çok enerjik. Hep kıkırdayarak etrafta koşturur. Ama o çok sevimli biri ve asla argo konuşmaz. Bu yüzden asla bozuşmayız!
11. Onlar, ehem, sıkıldıklarında "yaratıcılar"
Connor: "Sıkılmıştık ve bir Harlem Shake videosu yaptık. Ben bir cadı kostümü giydim. James büyük bir ceket giyiyordu ve Brad çıplaktı. Bence hepimiz çıplak olmayı seviyoruz, bu yüzden sorun yok!"
12. Brad'in favori okul dersi Coğrafya'ydı. En kötüsü? Tarih.
13. Hayranları Vampette, Vampion ve Vampster olarak çağrılabiliyor.
14.James en çok soyunan:
James:"Terletici ve sıcak otel odalarında hemen t-shirtümü çıkarırım. Tamamen soyunmam, bu garip olurdu. Sadece pantolonumu indiririm."
15.Connor'ın evcil bir kertenkelesi var.
16. Hepsi yataktan dışarı çıkma konusunda eşit berbatlıkta.
17. En çok evlilik teklifi alan kişi Brad.
Brad: "Hayır demek için çok kibarım! Bu pahalı olmaya başlayacak, Haribo yüzükler kullanmaya başlamalıyım."
18. James grubun "annesi" ve "babası"
James: "Grup 3 çocuktan oluşuyor gibi ve ben de ebeveynim. Connor bebek ve ne zaman Brad ve Tristan bir araya gelse çocuk gibiler. Kafayı yiyorlar."
19. Brad'in Jesse adında bir golden retriever'ı var.
20. Tristan insanlara havalı olmanın dersini verebilir.
Tristan: "Antony adında bir arkadaşım var ve ben onu "Ahhhnt" diye çağırıyorum. Kelimelere "ahh" eklemek seni havalı yapar. Tıpkı "Grahhs" gibi."
-----------------------
*Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
*Sizce Brad, Harry ya da George'ye benziyor mu?