3.BÖLÜM (İlk Arkadaşım Gizem)

24 0 3
                                    

Neyse bir arkadaşım oldu .Adı Gizem .Çok tatlı bir kıza benziyor. Biraz konuşup tanıştık oda duymuş olmalıki bana o çocuğa neden bağırdığımı sordu .Bende onla biraz dertleşmek istedim ve herşeyi anlattım.

-Hiç sorma

-Ya hadi çok merak ettim neden kavga ettiniz ,çok ta tatlı çocuktu .

-Ya öylemi hiç dikkat etmemişim.

-Hı hı kesin dikkat etmemişsindir. :D

-Giiiizeem ...

-Tamam kızma hadi anlat ne oldu.

-Elimde telefonla sınıfa giderken bana çarptı ve telefonum düştü.Tabi bozuldu .Bide ben suçluymuşum gibi dikkat etçekmişim .

-Özür dilemedimi

-Diledi yenisini alırım dedi ama onun alacağı telefona kalmadım .Kendim çalışıp alacağım .

-Nasıl ??

-Bilmiyorum ama babam ve annemden isteyemem daha yeni ayrıldılar .Annem ev aldı ,eksik eşyaları aldı .Babamdan istememe izin vermez kendi veremediği için üzülür .Yani bana kaldı .Off niye geldi bu çocuk .

-Annen ve baban için çok üzüldüm .Ama öyle deme isteyerek yapmamış.O da çok üzülmüştür. Hem çok iyi birine benziyordu.

-Sadece benziyordu Gizem .Sen çok sevdin galiba bu çocuğu .İstersen konuşabilirim .

-Saçmalama ben senin için söylüyorum. Hem bugün sana nasıl baktığını görmedin derste gözü sendeydi .

-Ayy Gizem nasil bakıyormuş. Telefonumu kırdığı için bakıyordur . Neyse annem bekler ilk günler evde yalnız kalmasın ben gidiyorum .Yarın görüşürüz.

-Görüsürüz.Senin gibi bir arkadasım olduğu için çok mutluyum.

-Bende .Okulda yalnız olmaktan cok korkuyordum .İyiki seninle tanıştım.

Eve giderken telefonumun bozulduğuna mı üzülsem yeni bir arkadaşım olduğuna mı sevinsem bilemedim .Gizem çok iyi bir arkadaş.Off bunları düşünürken annemin beklediğini unutmuşum.Eve gittim .Annem beni cok iyi karşiladı. Hemen bir arkadaş bulmuş .Yan komşumuz Zehra teyzeymiş.Biraz yaşlı ama yaşını göstermiyo.

Annemin yeni bir arkadaş bulmasina sevindim .Babamı belki biraz unutur.Annem babamı babamda annemi seviyor bence ama anlaşamıyorlar .Çok üzülüyorum annem içinde babam içinde Babamı çok özledim derken annem beni babamin aradığını söyledi hemen koştum telefonu aldım .

-Canım kızım seni çok özledim .Nasılsın ?? .Okul nasıl ??

-Ben de seni cok özledim babacım .

-Bir ihtiyacın olursa söyle canım .Birde telefonuna ne oldu aradım ama bozuldu mu ??

-Evet baba ama önemli değil küçuk birsey .

-iyi tamam kızım bir şey olursa söyle tamam mı ? Bir de şeyy ım .. neyse çok öpüyorum en kısa zamanda seni görmeye gelicem kızim .

-Tamam babacım söylerim bekliyorum gel .

Sanırım annemi soracaktı ama soramadı .Off neyse ben odama gidip dinleneyim .Yatağima yattım ve o çocuğu düşündüm .Acaba çok mu üzülmüştü ? ,çok mu üstüne gittim bağırdım ? . Gizem'in söylediği gibi derste bana mı bakıyordu ?Neden onu düsündüğümü bilmiyordum .

My New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin