A napjaim mással sem teltek, csak pakolással. A születésnapunkat követő napon, megkezdődött a szokásos nyár végi felfordulás, ugyanis vissza kellett költöznünk az iskolába. Mindig is gyűlöltem ezt az időszakot. Sosem tudtam úgy bepakolni, hogy a szüleimnek ne kellett volna utánam küldeniük valamelyik otthon maradt cuccomat. Nem is értem, hogy képzelik ezt. Hogy lehet elvárni egy embertől, hogy belezsúfolja az egész életét pár bőröndbe? Pedig ez várt ránk. Augusztus 31-től Június 15-ig, mint minden más diák, mi is iskolába járunk. Csakhogy, a mi iskolánk egy kicsit eltér a megszokottól.
A Blathmorths Varázsló Iskola egy bentlakásos iskola. Első osztálytól végzős korunkig ugyanoda járunk. Itt készítenek fel minket a nagybetűs életre. Elsőre az egész tök jól hangzik, de a varázserő óriás felelősségekkel jár. A tanítás ideje alatt, úgynevezett diákházakban lakunk. A szüleink ugyan meglátogathatnak minket hétvégente, de mi csak akkor jöhetünk haza ha szünet van. Persze ez nem gyakran fordul elő, általában csak a karácsonyt, a szilvesztert, a hálaadást és a halloween-t tölthetjük otthon, valamint szabadon dönthetünk négy hétvégéről, amikor hazamehetünk.
Amikor elkezdtük az iskolát, egy kollégiumban laktunk, ami felügyelő tanárokkal és tanítókkal volt ellátva érthető okokból, hiszen még kicsik voltunk. Nyolcadik után viszont lehetőség van diáklakásokban lakni, ami ugyan szintén az iskola területén van, de mégiscsak több a szabadságunk. Hétköznap legkésőbb kilencre vissza kell érni az iskola területére, viszont hétvégente nincsenek ilyen szabályok. Mi rendelkezünk a szabadidőnkkel, kijárhatunk a városba, elmehetünk moziba, bulikba amíg nem kerülünk bajba.
Így kerültünk kilencedik év elején egy házba Serena-val, Lily-vel és Ashley-vel. Egy iskolához képest, ezek a házak eléggé modernek. Négy szobából, konyhából, fürdőszobából és egy nappaliból állnak. Persze nem túl nagy szobák, de legalább mindenkinek van magánélete.
Maga az iskola területe óriási. Folkirk város központjától távol esik, ha valahová menni szeretnénk, vagy rengeteget kell sétálnunk, vagy busszal kell mennünk. Egy óriási terület van elkerítve a civilizáció elől. A fő épület, maga az iskola rögtön a bejárat után balra található. Egy háromemeletes épület, rengeteg tanteremmel. Az elsősöktől a végzősökig, mindenki itt tanul. Ezen kívül rengeteg melléképület is van, amiket különböző alkalmakkor használunk. A bejárattól jobbra egy kis ösvény vezet a diákházak felé. Az egész gyönyörűen ki van alakítva, erdős terület, rengeteg virággal, mezővel és patakkal. Az út mentén mindenfelé padok vannak lerakva, valamint játszóterek a kicsiknek és sportpályák. A kollégiumot a bejárattal szemben lévő ösvényen lehet megközelíteni. Egy hatalmas, az iskolához hasonlóan, három emeletes épület.
Az iskolán és a szállásokon kívül, van bent még egy orvosi rendelő, egy kisebb bolt és egy csomó szolgáltatás, hogy ne unatkozzunk. Lehet biciklit bérelni és kölcsönözni labdákat a különböző sportpályákhoz, valamint egy óriási könyvtár is van.
Nyár végén az iskola mindig buszokat küld a tanulókért. Ezúttal alig húszan voltunk a buszon, általában azokat szedték össze egy buszra akik egy környéken laktak, így Serena, Scarlett, Patrick, Parker és Paul is velem utaztak. Lily és Ashley teljesen más környéken laktak.
Amikor begördültünk az iskola elé vegyes értelmekkel néztem ki az ablakon. Volt egy részem, ami szeretett itt lenni. Rengeteg jó dolog történt itt velem, a legjobb barátaimat is itt ismertem meg, sok emlék köt ide, de egy másik részem leugrana a buszról és hazáig futna, csak hogy ne kelljen többet ide belépnem. Persze ezt nem tehettem, vagy egy millió szabályt szegtem volna meg vele.
Végzősként már jól ismertem a terepet. Szokásosan elkísértük Scarlett-et és Paul-t a kollégiumhoz, majd mi négyen a diákházak felé vettük az irányt.
ESTÁS LEYENDO
Égszakadás |SZÜNETEL|
FantasíaSky Blackwell egy közel sem átlagos lány. Az erő amit birtokol, sokkal nagyobb mint azt bárki is gondolná. Ám ez a hatalmas erő óriási felelősségekkel is jár. Egy apró hiba akár az életébe is kerülhet.